Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Általános beszélgetések
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetések Általános beszélgetések a MUD-ról

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-18-2009, 18:42
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Gondolom a moboknak is van szintje. A legmagasabb szintű mob legyne legfelül. Vagy amelyiknek a legtöbb ÉP-je van.. stb...
No de miért pont az? Ha alacsony szintű karakterrel mész a városban, akkor tuti észre se veszed, hogy van ott egy egér is, akivel el tudnál bánni, mert csak az őröket, banditákat, és egyebeket látod felül.

A következő jaavslat az lesz, hogy a saját szintednek megfelelő karaktert jelenítse akkor megf elül. Ez sem értelmezhető, hiszen lehetsz 100. szintű katakter is, ha eddig csak az erődet fejlesztetted, és 2 egérrel egyszerre már nem bánsz el.

Minden karakter egyedi, nem lehet erősorrendet felállítani. Egyszerűen nem értelmezhető.
__________________
Hódító * Queosia
Sponsored Links
  #2  
Old 05-18-2009, 18:46
Ildee Ildee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
No de miért pont az? Ha alacsony szintű karakterrel mész a városban, akkor tuti észre se veszed, hogy van ott egy egér is, akivel el tudnál bánni, mert csak az őröket, banditákat, és egyebeket látod felül.

A következő jaavslat az lesz, hogy a saját szintednek megfelelő karaktert jelenítse akkor megf elül. Ez sem értelmezhető, hiszen lehetsz 100. szintű katakter is, ha eddig csak az erődet fejlesztetted, és 2 egérrel egyszerre már nem bánsz el.

Minden karakter egyedi, nem lehet erősorrendet felállítani. Egyszerűen nem értelmezhető.
De azért az nem lenne rossz ha nem összevissza jelennének meg... hanem egymás alatt az azonos karik. Vélemény?
  #3  
Old 05-18-2009, 18:48
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Ildee View Post
De azért az nem lenne rossz ha nem összevissza jelennének meg... hanem egymás alatt az azonos karik. Vélemény?
Valamilyen csoportosítási lehetőség erre már fel van írva.
__________________
Hódító * Queosia
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #4  
Old 05-18-2009, 19:07
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Akkor az teljesen elvetett otlet, hogy legyenek olyan mezok, amin egyfele mobok vannak? Igy a rendezessel sem lenne problematok...
__________________
Remedy
  #5  
Old 05-18-2009, 19:09
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Akkor az teljesen elvetett otlet, hogy legyenek olyan mezok, amin egyfele mobok vannak? Igy a rendezessel sem lenne problematok...
Most is vannak ilyen mezők.
__________________
Hódító * Queosia
  #6  
Old 05-18-2009, 19:11
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Most is vannak ilyen mezők.
Ok. Akkor a terkep bizonyos reszein legyenek ilyenek, es mindenfele szornybol.

Jatszottal wow-val? Ott a terkep egy adott reszen (szinte) csak olyan szornyek vannak, hogy konnyen megtalald oket, ha epp oket keresed, akar siman utni, akar kuldetes miatt.

Tehat pl a kezdokornyeken csupa eger legyen. Akkor a gabonadarabnal meg mondjuk csupa takarito. Stb...
__________________
Remedy
  #7  
Old 05-18-2009, 19:15
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,254
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Tehat pl a kezdokornyeken csupa eger legyen. Akkor a gabonadarabnal meg mondjuk csupa takarito. Stb...
Ez elég életszerűtlennek tűnik. Ha egyszer tudnak mászkálni, akkor miért ne mászkálnának a saját adott kereteik között?

Nem látok okot arra, hogy ne lehessen 2-3-4 vagy akár többféle mob is egy adott helyen.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #8  
Old 05-18-2009, 18:46
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A következő jaavslat az lesz, ...
(Azt hiszem, Dus már rég felvetette ezt )
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 01:42.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu