|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

05-03-2009, 08:12
|
Junior Member
|
|
Join Date: May 2009
Posts: 7
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
Hello!
Megmondom őszintén nem olvastam végig 50 oldalnyi hozzászólást. Ezért bocsánat, ha olyat írok, ami esetleg már volt.
A következő ötleteim vannak a hullákhoz. Amik nem nagymértékben javítanak, de egy játszhatóbbá teszik a fajt. Nem teszik támadhatatlanná, csak hamarabb tud regenerálódni.
1. Állandó védelem varázslat fent léte, mivel a vérszomj is fenn van. Elvileg a védekezésnél is agresszívak a hullák.
2. Állandó Teljes krónika. Így ők is megtehetik, hogy nem támadnak 100% haderővel.
3. A rá nyitott térkapuk azonnal megjelennek a tanácsadó oldalán. Ezáltal tudja, hogy ki szórakozik vele, vagy ha szövetségbe van, akkor rajta keresztül nem tudnak, észrevétlenül ártani a szövi többi tagjának.
4. A sikeres csatában elhullott ellenfelet nem alapkatonaként kapja, hanem ugyanolyan egységként, amibe volt. Csökken a képzési költsége.
5. A mészárlásnál minden áldozatot kapjon meg. Nagymértékben növeli a haderőt. Állandóan teltház lesz otthon. Még piacozhat is az egységekkel.
6. Az épületek építési idejének lecsökkentése 3-4 kör. (ellenben az alapanyag, és vagy az építés árának megemelése) Hamarabb helyreáll gyújtás és bontás után.
Hát kb. ennyi
stivi
|

05-03-2009, 08:32
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by stivi
Hello!
Megmondom őszintén nem olvastam végig 50 oldalnyi hozzászólást. Ezért bocsánat, ha olyat írok, ami esetleg már volt.
A következő ötleteim vannak a hullákhoz. Amik nem nagymértékben javítanak, de egy játszhatóbbá teszik a fajt. Nem teszik támadhatatlanná, csak hamarabb tud regenerálódni.
1. Állandó védelem varázslat fent léte, mivel a vérszomj is fenn van. Elvileg a védekezésnél is agresszívak a hullák.
2. Állandó Teljes krónika. Így ők is megtehetik, hogy nem támadnak 100% haderővel.
3. A rá nyitott térkapuk azonnal megjelennek a tanácsadó oldalán. Ezáltal tudja, hogy ki szórakozik vele, vagy ha szövetségbe van, akkor rajta keresztül nem tudnak, észrevétlenül ártani a szövi többi tagjának.
4. A sikeres csatában elhullott ellenfelet nem alapkatonaként kapja, hanem ugyanolyan egységként, amibe volt. Csökken a képzési költsége.
5. A mészárlásnál minden áldozatot kapjon meg. Nagymértékben növeli a haderőt. Állandóan teltház lesz otthon. Még piacozhat is az egységekkel.
6. Az épületek építési idejének lecsökkentése 3-4 kör. (ellenben az alapanyag, és vagy az építés árának megemelése) Hamarabb helyreáll gyújtás és bontás után.
Hát kb. ennyi
stivi
|
Nem cél überfaj létrehozása. Ha nem tud varázsolni, akkor nem tud varázsolni. Ezt ne kompenzáljuk azzal, hogy ezentúl varázslás nélkül az összes varázslatot automatikusan megkapja.
|

05-08-2009, 19:50
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Nem cél überfaj létrehozása. Ha nem tud varázsolni, akkor nem tud varázsolni. Ezt ne kompenzáljuk azzal, hogy ezentúl varázslás nélkül az összes varázslatot automatikusan megkapja.
|
Ne is legyen überfaj, és ha varázsolni nem is tud, de számolni csak-csak. Ha támad v védekezik és valamilyen módon kapcsolatba kerül az ellennel csak meg tud különböztetni egy orkot egy törptől, egy íjászt egy lovastól, és meg is tudja számolni azokat. Ilyen formában egy lebutított gömböt csak kaphatna, nemde?
De eljátszottam a gondolattal, mi lenne ha a hulla 100%osan kitámadna, akkor ha valaki beütné amíg teljesen üres akkor 10x-20x- vagy 10000000000x -es bacit kapna. Lehet már nem lenne annyira vicces ha pl 1000-2000 kör bacit kapna valaki. - csak eljátszottam a gondolattal  -
Last edited by Hani; 05-08-2009 at 19:58..
|

05-08-2009, 19:59
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hani
Ne is legyen überfaj, és ha varázsolni nem is tud, de számolni csak-csak. Ha támad v védekezik és valamilyen módon kapcsolatba kerül az ellennel csak meg tud különböztetni egy orkot egy törptől, egy íjászt egy lovastól, és meg is tudja számolni azokat. Ilyen formában egy lebutított gömböt csak kaphatna, nemde?
De eljátszottam a gondolattal, mi lenne ha a hulla 100%osan kitámadna, akkor ha valaki beütné amíg teljesen üres akkor 10x-20x- vagy 10000000000x -es bacit kapna. Lehet már nem lenne annyira vicces ha pl 1000-2000 kör bacit kapna valaki. - csak eljátszottam a gondolattal  -
|
Ezzel a gondolattal már előtted a fél külső fórum eljátszadozott.
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|
The Following User Says Thank You to vityu For This Useful Post:
|
|

05-08-2009, 20:07
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Mar 2008
Posts: 93
Activity: 0%
Longevity: 88%
|
|
Quote:
Originally Posted by vityu
Ezzel a gondolattal már előtted a fél külső fórum eljátszadozott.
|
Ilyen játékos népség ez 
|

05-15-2009, 15:20
|
Guest
|
|
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
|
|
Quote:
Originally Posted by Hani
De eljátszottam a gondolattal, mi lenne ha a hulla 100%osan kitámadna, akkor ha valaki beütné amíg teljesen üres akkor 10x-20x- vagy 10000000000x -es bacit kapna. Lehet már nem lenne annyira vicces ha pl 1000-2000 kör bacit kapna valaki. - csak eljátszottam a gondolattal  -
|
5% kórházzal így is 7 kör míg meggyógyulsz. Senki se ütne hullát főleg nagy hekin.
|

05-03-2009, 11:35
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Quote:
Originally Posted by stivi
Hello!
Megmondom őszintén nem olvastam végig 50 oldalnyi hozzászólást. Ezért bocsánat, ha olyat írok, ami esetleg már volt.
A következő ötleteim vannak a hullákhoz. Amik nem nagymértékben javítanak, de egy játszhatóbbá teszik a fajt. Nem teszik támadhatatlanná, csak hamarabb tud regenerálódni.
2. Állandó Teljes krónika. Így ők is megtehetik, hogy nem támadnak 100% haderővel.
4. A sikeres csatában elhullott ellenfelet nem alapkatonaként kapja, hanem ugyanolyan egységként, amibe volt. Csökken a képzési költsége.
5. A mészárlásnál minden áldozatot kapjon meg. Nagymértékben növeli a haderőt. Állandóan teltház lesz otthon. Még piacozhat is az egységekkel.
6. Az épületek építési idejének lecsökkentése 3-4 kör. (ellenben az alapanyag, és vagy az építés árának megemelése) Hamarabb helyreáll gyújtás és bontás után.
Hát kb. ennyi
stivi
|
A bennhagyott pontokat jónak tartom, kivétel a 6. pont. Azon változtatnék, mégpedig:
Az építési időt 5 körre módosítanám túlórában és 9 körre alapból.
Az építés-árak megemelését nem támogatnám. Mert ha hulla, akkor miért kéne neki olyan drága alapanyag? Még az orkok is igénytelenebbek.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 4 (0 members and 4 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 00:47.
 |
|
|
|
|
|
|