Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-16-2009, 21:09
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Tapasztalat, mint tegnap...minden működik
De lenne egy ötletem...lehetne gyorsgombokat (számokat) használni támadásnál, varázslásnál, stb?
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
Sponsored Links
  #2  
Old 04-16-2009, 21:11
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
De lenne egy ötletem...lehetne gyorsgombokat (számokat) használni támadásnál, varázslásnál, stb?
A 0.2-es verzióra ez fel van írva. Értsd: ilyen most még nincs, de tervbe van véve, hogy hátha...
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #3  
Old 04-16-2009, 21:18
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
A 0.2-es verzióra ez fel van írva. Értsd: ilyen most még nincs, de tervbe van véve, hogy hátha...
Ha látsz benne realitást, írd fel ezt is majd valamelyik béta verzióhoz:

mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni.
természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat..

Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek...

Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább...

ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül.

ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni.
beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at.
tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #4  
Old 04-16-2009, 21:21
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
Ha látsz benne realitást, írd fel ezt is majd valamelyik béta verzióhoz:

mozgásnál is lehessen számot beírni, hogy hány "kockányit" szeretnél lépni.
természetesen annyiszor vonná le a mozgáspontokat..

Én rendszeresen futok bele abba a hibába, hogy 3 kockát kéne lépnem, de mivel a karakterem csak akkor mozog, ha gyorsan nyomkodom az egeret, vagy nem mindig ugyanarra a pixelre kattintok, hanem mozgatom ide oda az egeret kattintás közben, ezért sokszor túlmegyek...

Pl amikor a halállabirintusban fordulnom kéne egy kereszteződésben, a 2 helyett permanensen 3-at lépek, vagy a 3 helyett 4-et, és így tovább...

ezért még egyszer vissza is kell lépnem, tehát 2 lépéssel többet lépek feleslegesen, kvázi önhibámon kívül.

ezt megoldaná egy lépésszámláló cella, meg gombok megjelenítése, amire kattintva lehetne lépni.
beírom, hogy 3-at lépjen, megnyomom a lefelé gombot, és lelép 3-at.
tereptől függően meg levonja a 3-6-9-stb mozgáspontot.
LOL

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.
__________________
Hódító * Queosia
  #5  
Old 04-16-2009, 21:24
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
LOL

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.
Egyszerűbb. Csak +1 felesleges lépés, és +1 visszalépés 2-4-6-stb mozgáspontba kerül. Halállabirintusban, vagy bárhol, ahol el akarsz érnivalamit, ez bosszantó lehet, hogy úgyegyébként elérnéd, de egy ilyen miatt várnod kell "egy kört", hogy jöjjön MP-d, és léphess még pár kockát...
Engem idegesít, amikor kevés az MP-m, és feleslegbe lépkedek ide-oda.
Persze, ettől függetlenül lehet hülyeség a javaslatom. Ezesetben vedd úgy, hogy nem szólaltam meg.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
  #6  
Old 04-16-2009, 21:30
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
LOL

Hát nem tudom ezt mennyien használnák a gombok helyett, hogy kiválasztod merre akarsz menni, beírod a számot, megnyomod a gombot, ......... Ennél szerintem még az is egyszerűbb, ha visszalépsz egyet.
Szerintem simán lehessen nyilakkal menni, és máris meg van oldva
  #7  
Old 04-16-2009, 21:31
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Szerintem simán lehessen nyilakkal menni, és máris meg van oldva
Csetelsz, elrontottál 3 betűvel odébb valamit, vissza akarsz menni javítani, és cserébe beleesel a csatornába és szörnyethalsz.
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 04-16-2009, 21:34
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Csetelsz, elrontottál 3 betűvel odébb valamit, vissza akarsz menni javítani, és cserébe beleesel a csatornába és szörnyethalsz.
Ha az inputban van a kurzor, ne mozogjon a karakter
Ha meg nincs benne, ne nyomogasd a nyilakat...
  #9  
Old 04-16-2009, 21:24
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A varázslatok résznél automatikusan kezeli az offenzív/defenzív varázslatokat? Nincs elég VP-m kipróbálni, de az ellenre kattintás után nem lehet őt inaktívvá tenni, azaz ha valami védő varázslatot tennék fel, akkor az ellenre teszi?
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #10  
Old 04-16-2009, 21:29
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
A varázslatok résznél automatikusan kezeli az offenzív/defenzív varázslatokat? Nincs elég VP-m kipróbálni, de az ellenre kattintás után nem lehet őt inaktívvá tenni, azaz ha valami védő varázslatot tennék fel, akkor az ellenre teszi?
Az ellenre is nyugodtan tehetsz védelmi varázslatokat, tehát ha ő van kiválasztva, akkor ő lesz a célpont.
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Első napi tapasztalatok Ati Tesztelés 27 04-16-2009 20:50
25.04. Negyedik napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 1 07-27-2007 13:52
25.02. Második napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 9 07-18-2007 10:16
25.01. Első napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 3 07-13-2007 10:13
Elf finomhangolása a tapasztalatok alapján Ati Fontos bejelentések 0 05-21-2007 15:24


All times are GMT +1. The time now is 19:35.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu