|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

04-16-2009, 00:08
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Xeper
Én még javasolnám a támadandó monszta megfigyelhetőségéhez kiegészítésnek a szintjét kiírni -ne kelljen szörnyfajtánként egyszer meghalni, hogy megtudjuk támadható -e az adott karakterrel.
|
Iggggen, ez a javaslat felvetődött chat-en is bent, hogy oké, hogy csatakor már látszik az életereje, de ha ezt előre tudom, akkor nem is kötök bele... 
|

04-16-2009, 08:25
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Még mindig első napi tapasztalat, hogy a karakter helyi menüjének sugara többek szerint elég nagy... Azt hiszem ez is le le lesz szűkítve konkrétan a karakter körül levő jelzések közé.
|
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
|
|

04-16-2009, 09:15
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Még mindig első napi tapasztalat, hogy a karakter helyi menüjének sugara többek szerint elég nagy... Azt hiszem ez is le le lesz szűkítve konkrétan a karakter körül levő jelzések közé.
|
Szerintem bőven elég a karakter maga. Ha valaki cselekedni szeretne, úgyis tud figyelni arra, hogy a karakterre kattintson...
Én legalábbis mindig pontban a karakterre kattintok, ha cselekedni szeretnék... 
|

04-16-2009, 10:29
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Szerintem olyat írjon ki a lények megvizsgálásánál, hogy erősebb, mint egy ... vagy gyengébb, mint egy ... és akkor van egy sorrend a lények között, és a közvetlenül mellette lévőhöz hasonlítani. Így csak egy hosszabb kutatómunka után lehet felállítani saját magunknak a lények erejének sorrendjét, de pl a pontos erősségüket csak harc után tudjuk meg, így elég jól el lehet majd dönteni, hogy melyiknek menjünk Neki, de simán Neki lehet még olyannak menni, ami lenyom...
A másik pedig, hogy szerintem legen a tanulható dolgoknál egy ilyen kis szöveges doboz, ha ráállunk a tanulni kívánt dologra, hogy az mire jó, mit lehet utána tanulni (pl.: bányászatnál és erdészetnél), mennyi varázspontba kerül a használása, stb. Tehát pár adatot, röviden, ami feltétlen fontos. Mert jóhogy én megtanulok egy olyan varázslatot, amit esélyem sincs használni (még a lecsökkentett varázspont szükségletek mellett is), mert fogalmam sincs, hogy az a varázslat mennyi VP-be kerül és mit csinál, stb. csakis a neve alapján tudok választani...
De akár az is lehet, hogy csak olyanokat tudunk megtanulni, amiket használni is tudunk. Tehát pl. a varázsnyilat meg szeretnénk tanulni, akkor írja ki, hogy ezt csak akkor tanulhatod meg, ha elég magas a varázspontod...
Last edited by Dus; 04-16-2009 at 10:33..
|

04-16-2009, 10:36
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dus
Szerintem olyat írjon ki a lények megvizsgálásánál, hogy erősebb, mnt egy ... vagy gyengébb, mint egy ... és akkor van egy sorrend a lények között, és a közvetlenül melette lévőhöz hasonlítani.
|
Ez most még értelmezhetőnek tűnik, de később már nem lesz az. Egy tűzre sérülékeny, minden másra immunis karaktert 2-3 tűzzel kapcsolatos varázslattal legyőzöl, míg egy 500. szintű, full harcos karakter megsebezni se tudja, és emiatt meghal. Az egyik karakternek iszonyú könnyű ellenfél volt, a másik soha nem tudja önmaga legyőzni.
Vagy adott egy gonosz karakter, akit egy varázsló egyetlen varázslattal legyőz, míg a vaddisznót nem. A harcos a vaddisznóüval végez egy csapással, a gonosz ellenfél pedig a 3. csapás után kinyírja. Erősebb-e vajon ez az ellenfél, mint a vaddisznó? Valaki számára igen, valaki számára nem.
Quote:
Originally Posted by Dus
A másik pedig, hogy szerintem legen a tanulható dolgoknál egy ilyenkis szöveges doboz, ha ráállunk a tanulni kívánt dologra, hogy az mire jó, mit lehet utána tanulni (pl.: bányászatnál és erdészetnél), mennyi varázspontba kerül a hsználása, stb.
|
Ezek kézikönyvbe mennek majd. Mivel jelenleg ezeket nem teszteljük, ezért nem írtam még róla semmit.
|

04-16-2009, 10:42
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
És ha (más játékokból átvéve az ötletet) valahogy színekkel jelölnénk a szörnyek szintjét a sajátunkhoz képest? Tudjátok, mondjuk zöld az ami velünk nagyjából egy szintű, és egyre sötétebb, ahogy egyre nagyobb a különbség. Ami meg gyengébb nálunk, annak a jelzése egyre világosabb.
És ha van valami immunitása és/vagy érzékenysége, azt is jelezni lehetne kis ikonokkal.
|

04-16-2009, 10:43
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by laci
És ha (más játékokból átvéve az ötletet) valahogy színekkel jelölnénk a szörnyek szintjét a sajátunkhoz képest? Tudjátok, mondjuk zöld az ami velünk nagyjából egy szintű, és egyre sötétebb, ahogy egyre nagyobb a különbség. Ami meg gyengébb nálunk, annak a jelzése egyre világosabb.
És ha van valami immunitása és/vagy érzékenysége, azt is jelezni lehetne kis ikonokkal.
|
Dehogy jelezze, brrrrrrr..... Majd kitapasztalod, és onnantól tudod.
Annyi bővítés várható majd mindenképp, hogy ha tudsz észlelést, akkor már csata előtt fel tudd mérni az ellenfelet.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 01:59.
 |
|
|
|
|
|
|