Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés
Register Stats Members List Today's Posts

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-15-2009, 22:01
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem még az irányítással is voltak gondjaim. Lehet hogy valahogy jelölni kellene, meddig tart a karakterem "cselekvési körzete" (pl. egy kicsit sötétebbre árnyalni), és honnantól lesz mozgás a kattintásból, mert még másfél-két óra játék után is rendszeresen belezavarodtam a dologba, ha rutinból akartam mozogni és nem figyeltem oda minden egyes kattintásra.

Netán egy 4 irányú nyíllal megoldani a mozgást, ezekre kattintva irányítani a karaktert, a képernyőre meg csak akkor kattintanánk, ha az adott területen szándékoznánk valamit tenni.
The Following User Says Thank You to laci For This Useful Post:
Sponsored Links
  #2  
Old 04-15-2009, 22:03
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Kigészítés akezdő hsz-ehz: kivetted a gyorsító motort ...vagyis
  #3  
Old 04-15-2009, 22:16
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Ha ne chaten írjam, akkor:
Írja ki valahol, hogy még mennyit bír a mostani felett a karaktered...
(azaz ha 50 a teherbírás, és 10 egységnyi foglalt,akkor írja valahol, hogy még 40 szabad)
  #4  
Old 04-15-2009, 22:18
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Még nem tudtam nekiállni, de a szintlépésekhez én javasolnék egy DnD jellegű megoldást:
1 szint: 0-100
2 szint: 100-300
3 szint: 300-600
4 szint: 600-1000
5 szint: 1000-1500
6 szint: 1500-2100
7 szint: 2100-2800

Az elv szerintem érthető, a szorzókon pedig tetszőlegesen lehet változtatni - azért merem ezt javasolni, mert bevált rendszer. Persze semmiképp sem igaz, hogy nem lehet ennél jobbat csinálni De ennek megvan az az előnye is, hogy egyszerű.
Szorzós növekedést nem ajánlanám, mert az exponenciális függvény nagyon könnyen kicsúszhat az ember kezei közül - lásd Hódító, felfedezés
The Following User Says Thank You to Andrew For This Useful Post:
  #5  
Old 04-15-2009, 22:28
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Alapetően most nulla "táppal" halad mindenki. Mert nincs a piacon jobb fegyver, nincs apiacon jobb páncél, nem vagy klánban, aki ad jobb cuccokat. Amint ezek meglesznek, sokkal gyorsabban lehet haladni egy új karakternek.

Ezt figyelembevéve egy ilyen nagyon lapos szükséglet nagyon kevés lesz. Ha lesz komolyabb felszerelésed, atele vagy varázslatokkal, segítőkkel, körönként háromszor támadsz, akkor nem egereket fogsz ölni, az biztos.
__________________
Hódító * Queosia
  #6  
Old 04-15-2009, 22:29
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Alapetően most nulla "táppal" halad mindenki. Mert nincs a piacon jobb fegyver, nincs apiacon jobb páncél, nem vagy klánban, aki ad jobb cuccokat.
Viszont volt 10k aranyam
  #7  
Old 04-15-2009, 23:58
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Viszont volt 10k aranyam
kajára...

Én még javasolnám a támadandó monszta megfigyelhetőségéhez kiegészítésnek a szintjét kiírni -ne kelljen szörnyfajtánként egyszer meghalni, hogy megtudjuk támadható -e az adott karakterrel.

Az XP duplázás tényleg nagyon sok, érdemes szerintem olyan szorzóra beállítani, mint amilyen szorzókkal szintenként erősödik egy harci képesség (azaz mennyivel gyorsabb lehentelni egy szörnyet) +egy kicsi.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
  #8  
Old 04-16-2009, 00:08
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Én még javasolnám a támadandó monszta megfigyelhetőségéhez kiegészítésnek a szintjét kiírni -ne kelljen szörnyfajtánként egyszer meghalni, hogy megtudjuk támadható -e az adott karakterrel.
Iggggen, ez a javaslat felvetődött chat-en is bent, hogy oké, hogy csatakor már látszik az életereje, de ha ezt előre tudom, akkor nem is kötök bele...
__________________
Hódító * Queosia
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Esik a hó, az első hó. Ati Egyéb 28 12-17-2010 23:49
25.01. Első napi teendők Ati Hódító Kézikönyv 3 07-13-2007 10:13
Elf finomhangolása a tapasztalatok alapján Ati Fontos bejelentések 0 05-21-2007 15:24
Te hogy kezdenéd? Az első 72 óra. Artúr Segítség 42 05-10-2007 00:29
2007 első talija Pepa Bulik 30 01-05-2007 04:11


All times are GMT +1. The time now is 03:14.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu