|
|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
|
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
|
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
|
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
|
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
|
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
|
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

04-10-2009, 10:55
|
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by BigPi2
Mielőtt javaslok valamit, vagy csak lehúzom, vagy felmagasztalom, az előtt mindig meg próbálom modellezni az eseményeket és annak következményeit. Most egy ilyen modellt írok le.:
Adott 2400 hektár, faj: hulla, személyiség tudós, kiélezett:
Minimum szükséges neki 27,5-28%-nyi ház – 672 db-26880 emberrel- kb. 96-99%-os foglalkoztatottsága.
|
Egy házban 50-en laknak. 25% házzal viszonylag vígan elven egy hulla most is.
A többi számításig még nem jutottam, de ebből kiindulva nem túl megbízható...
Szerk: lefelé támadáskor egy tábornok nélküli számítás elitekkel valóban extrém eredményre vezet.
Számold ki orkra is... hasonló eredményre jutsz
Aztán számold ki fölfelé 5 tábornokkal lovakkal: 69120/1,1/1,07/1,2=48938 ló elegendő ugyanerre
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Last edited by Xeper; 04-10-2009 at 11:06..
|

04-10-2009, 11:45
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
szerintetek sem lesz ebből egyetértés sosem?
kérjük meg Atit, h csináljon nekünk egy tesztcsoportot, ahova mindenki hozhatja a saját táphulláját meg pár nem élőholtat és élesben próbáljuk ki az 5leteket.. 
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
|

04-10-2009, 11:51
|
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by csabi
szerintetek sem lesz ebből egyetértés sosem?
kérjük meg Atit, h csináljon nekünk egy tesztcsoportot, ahova mindenki hozhatja a saját táphulláját meg pár nem élőholtat és élesben próbáljuk ki az 5leteket.. 
|
Valami csak lesz belőle  Ne vegyük el Ati szórakozását ezzel a tesztcsoporttal, mert szerintem Ati olyan jókat mulat rajtunk, hogy egymást gyilkoljuk fórumon, sőt lehet már rég megvan neki mit fog betenni, csak rajtunk nevet 
|

04-10-2009, 11:58
|
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
szerintem Ati olyan jókat mulat rajtunk, hogy egymást gyilkoljuk fórumon, sőt lehet már rég megvan neki mit fog betenni, csak rajtunk nevet 
|
Nem így van.
A vitákból világosan látszik, hogy a hulla egy üde színfoltja a játéknak, annyira egyedi, hogy igazából semmit nem lehet rá mondani, hogy miért nem jó, csak valahogy érzi mindenki, hogy egyre feljebb haladva egyre kevésbé az...
Szóval még nincs meg, hogy mi lesz vele. 
|
|
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
|
|

04-10-2009, 12:09
|
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Nem így van.
A vitákból világosan látszik, hogy a hulla egy üde színfoltja a játéknak, annyira egyedi, hogy igazából semmit nem lehet rá mondani, hogy miért nem jó, csak valahogy érzi mindenki, hogy egyre feljebb haladva egyre kevésbé az...
Szóval még nincs meg, hogy mi lesz vele. 
|
Akkor még mehet a fórumon a gyilkolás és vitázás egy darabig 
|

04-10-2009, 12:11
|
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Nem így van.
A vitákból világosan látszik, hogy a hulla egy üde színfoltja a játéknak, annyira egyedi, hogy igazából semmit nem lehet rá mondani, hogy miért nem jó, csak valahogy érzi mindenki, hogy egyre feljebb haladva egyre kevésbé az...
Szóval még nincs meg, hogy mi lesz vele. 
|
Ennél azért egyértelműbb a helyzet:
Nem csak érezzük, hanem egyértelmű, hogy nem jó, de az üde színfolt mivoltjából fakadóan nehéz megfogni, hogy miben kellene jobbnak lennie a ténylegesen játszható fajjá emelkedés érdekében.
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
|

04-10-2009, 12:41
|
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Cseréljük le valamilyen más fajra!  Legyenek trollok 
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|
|
The Following 2 Users Say Thank You to vityu For This Useful Post:
|
|

04-10-2009, 13:01
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Peti
Akkor szerintem tanulj meg a sorok között olvasni, te azt mondtad erősítsük a hulla seregét, s én erre azt írtam hogy ha erősítjük a hulla seregét akkor a védelme is erősebb lesz. Itt a lényeg s hozzá írtam,
|
Erősebb seeg nem jelenti az erősebb védelmet. Hanem erősebb sereget jelet, ami támadásban is megmutatkozhat. Boccs, de én nem a sorok között olvasok, hanem magukat a sorokat olvasom el
Quote:
Originally Posted by Peti
+ ha még kapna védő bónuszt is akkor még keményebb lenne!!!!
|
Már-már túl kemény, mert nagyobbat üt mint egy ork 2000 hektáron a Te javaslatod alapján...
Quote:
Originally Posted by Peti
+ ha még kb azt jelenti, hogy esetleg még, szóval, nem azzal együtt, hanem még azzal +ban is erősebb lenne ha az is bekerülne..
|
Ez most hogy jött ide??
Amúgy köszi a felvilágosítást, hogy a még azt jelenti, hogy még, magamtól nem jöttem volna rá 
+még mindig a Te hozzászólásaid egy részére reagáltam, és nem a javaslatra!
Az erősebb sereget meg nem arra használjuk, hogyha a védelme is meg a támadó ereje is erősebb, tehát ezt a kimagyarázósdi dolgot hanyagold kérlek 
|

04-10-2009, 13:42
|
|
Junior Member
|
|
Join Date: Apr 2009
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 83%
|
|
only an idea
Nem olvastam végig az összes oldalt így nemt'om szerepelt-e a javaslatok között az alábbi, csak egy hasonlóval találkoztam. Előre sorry ha mégis.
Az mf hulláknak nagy segítség lenne bármilyen extra, azokkal most nem is foglalkoznék. Egy olyan ötletem van ami elsősorban a szövetségi játékukat könnyítené meg v vonzóbbá tenné őket mint szövetségest.
Először egy esettanulmány:
Egy óriásból és 3 élőhalottból álló szövetség legyen az alap. Így lopják a legkevésbé rommá őket. A felépítés egyszerű óriás 15%templom, 9% torony, 40-44% barakk, a hulla a szokásos 28% ház 10-11% torony maradék barakk, az egész íj-elit felállásban. És vegyünk egy átlagcsoportot.
Ez a felállás teljesen korrekt támadóerővel rendelkezik, egy 15% tornyos mf elfen az óriás simán átmegy még felülről is. Kitámadva a hullák is komoly erőt képviselnek, nem 75% lesz a moráljuk. Idáig rendben is.
Ha kitámadnak marad otthon kb. 8-900 íjász, amin egy épkézláb mf is 5 sereggel megy át, egy átlag szövetség ennél is többel. Ha a teljes sereg otthon van akkor is minima 1 sereggel be tudják ütni akármit csinál.
Mint látható az élőhalott legnagyobb problémája a védelem. Jó, betegít. Fantasztikus. Ha 4 sereggel beverik egy hullám lesz időm kárörvendeni csöppet a csoport alján.
A terv az lenne h a vándor személyiséghez hasonló faji sajátossága legyen az élőhalottaknak. Ez a körtávokat csökkentené, de a minimum esetükben nem 2, hanem 1 kör lenne még vándor személyiséggel együtt is. A vándor személyiség viszont ugyanúgy működne mint eddig. A magyarázat erre annyi h nem kell megálljanak útközben pihenni, enni, nem éreznek fáradtságot, satöbbi.
Ezzel több dolog változna:
1. Ha kitámadnak ingyenföldek, így viszont kísérni alig lehetne őket, szembemenni is nagyon nehéz lenne. Aki kísérni akar annak legyen hulla a szövetségében, bevállalva az ezzel járó hátrányokat.
2. A védelemküldés miatt fontosak a körtávolságok. Ha egyiküket beütik földre olyan messzire kerülhet ami lehetetlenné teszi bármilyen segítség küldését, támadásban vagy védekezésben. Ezzel a módosítással közelebb kerülnének egymáshoz, esélyt adva a sereg megfogására.
3. Közvetlen kv előtt szokás sereget küldeni, ami pár sec. múlva már 1 körösként jelenik meg a távolbalátáson. Egy hullával a szövetségben még ilyenkor is megoldható a segítségküldés vagy a szembemenés. Ez utóbbi akár kétszer is mire hazaér a támadó. Egy szövetségben lévő élőhalott önmagában egy valamit is érő hadishoz persze akkor sem fér be ha az kitámadott. De lehetőségnek adott lenne.
4. Eddigre sokan eljuthattok az elképzelésig amint a példaként felhozott szövetség 3 hulla tagja 3 körről alulról két körönte megszentségteleníti a tolvaj és varázsló országokat. Előfordulhat ilyesmi, de aki így jár azt nem kell sajnáni. Tessék gondolkozni! Vagy gyenge vagy tud tenni ellene. Egy élőhalott országban nincs mit bontani, ahova befér ott bőven.
5. Az élőhalott kimondottan hadis faj, jelenlegi formájában a leggyengébb mind közül, és semmi máshoz nem ért ami ezt ellensúlyozni tudná. A módosítással sokkal használhatóbb lenne. Aki kimondottan csak a hadászattal akar foglalkozni annak megfelel. Gyakorolni lehet vele a seregküldést, segítségküldést, játékot a távolságokkal, szövetségi játékot.
A módosítással nem lesz egy élőhalott ország beüthetetlen vagy olyan aminek nem lehet ártani. A-ban sem állja meg a helyét és nem fogja a 25% tornyos elfeket beütni.
Az, hogy kapna 80, 100, 120% bónuszt és ezzel beütné a betonelfet jól hangzik de elég egyetlen krónika vagy teljes a 2 körös körzetből és kapja is a 8 sereget. Sz'al A-s faj nem lesz belőle akármi történjen is.
A szövetségi játékát a hulláknak viszont fellendítené. Lehetne új taktikákkal előállni amik jók vele/ellene. Több szövetségben lehetne jelen és nem mint röhej tárgya, inkább kellemetlen ellenfélként. Valami ilyesmi lenne a célja a "hulla tuning"-nak, nem?
Ennyi. Véleményezzétek légyszi.
Last edited by Barbara; 04-10-2009 at 15:15..
Reason: pontosítás, a félreértések elkerülése végett
|

04-10-2009, 15:00
|
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Szóval azt mondod, hogy én elindítok 1 mp-vel körváltás előtt egy sereget és 1 perc múlva már be is ütöttem?? 
Ilyet tuti nem kéne. Bocsi, de szerintem ez butaság...
És itt írtál a végén krónikás dolgot. 1 kör lenne a hazafele út is. Kitől kapna 8 sereget?? Nem beszélve, hogy A-ban azért már tud fájni egy mondjuk 5K körös betegség.
Semmiképpen nem tartom jó ötletnek, hogy 1 kör alatt érjen oda a sereg, sőt, kifejezetten rossz hatással lenne a játékra szerintem!
Ráadásul, ha hulla lennék, akkor vándor személyiséggel 3 körre lévő országhoz érnék 1 kör alatt...Ez nonszensz 
|
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 16:19.
 |
|
|
|
|
|
|