Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-22-2006, 18:25
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Zounok
Látom rendesen visszaolvastál.... Nem tűnt fel, hogy nem lehet "gombozgatni" ? 3 kör / 1 friss.....ennyi !!!
Te még az én hozzászólásomat sem olvastad végig- akkor mit vársz mástól?
CL megtette, és érveket is hozott, én meg mindent elolvastam

Quote:
Originally Posted by Xeper
ha csak 1* lehet x idő alatt
(a folytatást valóban elírtam, de azóta javítottam )

Tehát leírom megint: a gombbal egy távoli klán egy pillanat alatt közelkerülhet, egy közeli klán meg eltávolodhat... lehet választani hogy a kettő közül melyik lehetőséget használod egy támadás során (ez taktika lenne már? ), de szerintem egyik sem jó a támadó szemszögéből... semmiképpen...

közelkerülés: a semmiből előtűnik egy klán, kimegy, aztán eltávolodik -ezt üldözheted a te gomboddal... eddig jó is, nem menekülhet tovább a támadó, de: így nem lehet alulról támadni, csak ha te vagy aki védőként mész ki pontosan számított sereggel -remélem mondanom sem kell, hogy ha az eredeti támadó klán befér, akkor a védő klán is ki tud annyit küldeni, hogy ő is beférjen... fixen 2* akkora zsákmányra

eltávolodás: adott két klán 2 körre... az egyik hirtelen úgy érzi, hogy most kitámad... a pontos körváltásnak hála lekövethetetlenül, elbont, és a lista rendezi is -távol lesz... a védő eszmél, rendezi a seregeit, megint pontosan kiszámítja a támadó klán seregét, bekészít magának sereget, megnyomja a gombot... ekkor a támadó klán ha figyelt, lehet esélye egy gombnyomásra, megelőzve a védő seregének kiáramlását (erre írtam hogy eléggé vicces, elvárhatatlan, szinte lehetetlen melót hárít a támadó oldalra)... ha nem figyelt eléggé, vagy a másik volt a jobb, akkor lejátszódik az előző pontban leírt helyzet: a védő visszakíséri, és mindenképpen (hatalmas eséllyel) az eredetileg védekező klán megy alulról, és kap egy sereget felülről. -megintcsak ki lehet ugye küldeni annyit hogy beférjen, vagy mindkettő pattan...


Ha másként látjátok szóljatok, de én ezek miatt úgy látom, hogy a támadó oldal eléggé erős hátrányba kerülne azzal a nagyon favorizált gombbal, ezzel teljesen kiirtva a klántámadásokat (hacsaknem valami eszement mindenféle tapasztalat és előzetes gondolkozás nélkül megy ki- vagy "tuti tippet" kap ) -mindenki lesne otthon, hogy mikor mozdulhat rá egy fix, kitámadott célpontra, mert ha ő megy ki, nagy valószínűséggel őt verik dupla hekire

A támadóerőn kellene szerintem valamit változtatni, a koptatást valamilyen formában visszahozni, és ezeket a lehetetlen fél mp-es támadásokat elkerülni -jobbat nem tudok a mostani rendszernél, de abban biztos vagyok, hogy a gomb rontana a helyzeten
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.

Last edited by Xeper; 05-22-2006 at 18:32..
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:59.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu