Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
tripla szintenkénti hadibónusz 29 21.64%
dupla szintenkénti hadibónusz 27 20.15%
gyújtás elleni rezisztencia 33 24.63%
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik) 29 21.64%
férőhelye szintenként +2-vel növekszik 12 8.96%
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik 65 48.51%
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!) 19 14.18%
Multiple Choice Poll. Voters: 134. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #261  
Old 02-25-2009, 21:28
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
(OFF ha jól tudom, akkor ez annak a folytatása. Ott még csak a találgatások mentek, ide pedig már kész ötleteket vártak, ill. várnak! )
(pedig nem, ott is tele volt ötletekkel )
Reply With Quote
Sponsored Links
  #262  
Old 02-25-2009, 21:36
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

és visszatérve a témához...
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #263  
Old 02-26-2009, 09:24
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
A hulla mindenképp átalakításra szorul, mert jelen formában életképtelen

(kicsit OFF: olvastam olyan hsz-eket is, hogy a hulla nem szorul átalakításra, mert így is épp elég erős..., hát lefordulok a székről mindjárt , nem elég, hogy hadiban harmatgyenge -a támadása és a védelme is-, 1 (azaz egy!!!) db templommal vagy kocsmával is bárki..., fogalmazzunk úgy, akár "vakon" is nekimehet egy hullának, hisz mindenképp befér. Így felmérhetetlen károkat lehet neki okozni, főleg, ha azt nézzük, hogy egy szövi minden tagjának mondjuk fullon van a készültsége...
A hulla egy játszhatatlan faj. Ha értékelni kellene, akkor, 10-es skálán:
játszhatóság: 0 (persze 5. szinten, mikor 600 hekin valakinek nincs katonája..., na az ellen tényleg jó..., grat!)
stratégiai lehetőség (taktika): 0
Kiszolgáltatottság: 10)

Először felsorolom, hogy azok, amikre lehetne szavazni szerintem miért nem jók, utána elmondom, hogy én mit tennék.

Hadi bónuszok (2x, 3x) => szerintem a felsoroltak közül a legjobb ez lenne. Viszont önmagában és az előző hsz-ekben felsorolt felosztásokkal nem működne.

Gyújtás elleni rez => hadban akkor is halott és varikkal is leszedik

Rezisztencia vari és gyújtás ellen => hadban halott így is (mást meg nem használhat, szal továbbra is életképtelen szegény hullánk, csak nem tudják annyira ártózni, ami édeskevés)

Férőhely 2-vel nő szinetnként => nem elég

Férőhely 10%-kal nő szintenként => majdnem, de inkább ez:

(Előző hsz-ekből is merítve, kicsit alakítva)

Szerintem ezek kellenének egy életképes hullához. Azt is figyelembe véve, hogy egy hulla nem egy nagy tudást és sok időt (általánosságban) igénylő faj, így ezzel a kevesebb "befektetéssel" ne lehessen akkora értékeket elérni, mint pl. egy orkkal...

5. szint: 5%,
4. szint: 10%,
3. szint: 15%,
2. szint: 20%
1. szint: 25% férőhelynövekedés
=> ezzel erősebbé tennénk a hullát és tenni is kell érte a vele játszóknak, hisz össze kell gyűjteni ezt a nagyobb sereget!!! Viszont ezzel még közelébe sem érne az orknak (fáradt vagyok számolgatni..., szal előző hsz-ek alapján mondom ezt!)

5x gyorsabb autoreziszt minden tolvaj és mágikus akció ellen => Erre sokan mondták, hogy így sebezhetetlen lesz a hulla... Hm... Én inkább a max. játszahtó kategóriánál maradok továbbra is, mert bár 5x gyorsabb a reziszt, de nincs előírva, hogy 1 körben kell ellőni az összes készültséget, sőt, a sok kicsi sokra megy elv érvényesül, tehát egy szövi, ahol mindenkinek csak 1 kocsmája és 1 temploma van is elég komoly károkat okozhat..., sőt még hadilag is beférnek hozzá és ennyi templom és kocsma mellett csak van hely a korháznak... (ja..., haszonszerző akciókra nem járna ez a bónusz, kelljen kicsit "taktikázni" a buta hullának :P, a cuccait tegye csak ki a piacra, ha nem akarja, hogy elvigyék :P)

5. szinttől való hadibón, és emelt hadibón (5. szint: 15%, 30%, 45%, 60%, és 1/A: 75%) => ezt is megadnám a hullának, mert kell neki, hogy lehessen egy értelmes serege... (az értelmes az túlzás) és ezzel az elosztással már az 5. szinten is erősítenénk, és az 1. szinten sem lenne túlzottan erős egy hullához képest. (ezt esetleg lehetne valamihez kötni, hogy pl. csak akkor kapja meg, ha min. x% barakkot tart..., vagy bármihez..., de nem muszáj)

Ígymár működhetne egy hulla. Így nem lesz egy erős faj! Így egy játszható faj lesz..., ami egy olyan faj esetében, ahol nem kell sok erőfeszítést tenni ahhoz, hogy elérhesd a céljaidat (gondolok itt pl. arra, hogy 6 óránként felkelni etetni és figyelni, hogy ne haljon éhen senki, mert akkor elmegy ám a sereg)

Szóval..., szerintem ez egy működő hulla lenne és így tényleg lehetne attól félni (illetve én, ha mf feles lennék pl., akkor félnék), hogy egy vak hulla, nehogy nekem jöjjön (de persze azért meg lehetne oldani a szitut..., és ez a kiegyensúlyozottság szépsége :P)

Ja... és amiről még eddig nem esett szó az az, hogy a hulla nem egy szövetségi faj és nem is egy színesen játszható faj (még ezekkel az újításokkal sem), így nem egy kecsegtető választás.
Szerintem, hogy egy kicsit színesebbé tegyük..., legalább szövibe hagy vegyék fel szegényt
Ehhez egy olyan javaslatom lenne, hogy a hullára nyitott térkapun keresztül a szövijeit ne lehessen kirabolni. (és most magam ellen beszélek, mert imádom az ilyen szöviket kirabolni... )

Szerintem ezekkel az újításokkal még eggyel több játszható faj lenne a hódban, így még színesebb lehetne az egész... és hát ez a célunk
igazából semmi újat nem mondtál, csak adtál egy összefoglalót s minden egyes javaslatot megtöbbszörözve írtad le.
Csak egy kérdés kiszámoltad e ezeket az értékeket? mert ha ezeket így megkapná a hulla 1/A-ban az orkkal versenyezhetne, sőt...
25% laki bónusz-) 50 hely a barakkban ez még nem volna rossz így magában, de hozzá a 75% hadi bónusz háááát...
25% laki gondolom még a házak férőhelyét is növelné, volt róla szó hogy csak a barakkokét kéne növelni, tehát ha a házakat is növelnénk, akkor 19-20% ház kényelmesen elég lenne
ha tart tornyot 70% barakknyi pacival simán mehetne ütni, míg egy ork aki tornyot tart 65-67% kb
a hulla támadója megközelíti így az orkét, ilyen felállásban egy gyengébb védelmű 24-24% os elfet simán beverne, azért az már dúrva lenne hogy egy gnóm vagy törpe simán bukna A-ban egy ilyen elfnél s egy hulla meg ütné
Reply With Quote
  #264  
Old 02-26-2009, 13:23
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Peti View Post
igazából semmi újat nem mondtál, csak adtál egy összefoglalót s minden egyes javaslatot megtöbbszörözve írtad le.
Csak egy kérdés kiszámoltad e ezeket az értékeket? mert ha ezeket így megkapná a hulla 1/A-ban az orkkal versenyezhetne, sőt...
25% laki bónusz-) 50 hely a barakkban ez még nem volna rossz így magában, de hozzá a 75% hadi bónusz háááát...
25% laki gondolom még a házak férőhelyét is növelné, volt róla szó hogy csak a barakkokét kéne növelni, tehát ha a házakat is növelnénk, akkor 19-20% ház kényelmesen elég lenne
ha tart tornyot 70% barakknyi pacival simán mehetne ütni, míg egy ork aki tornyot tart 65-67% kb
a hulla támadója megközelíti így az orkét, ilyen felállásban egy gyengébb védelmű 24-24% os elfet simán beverne, azért az már dúrva lenne hogy egy gnóm vagy törpe simán bukna A-ban egy ilyen elfnél s egy hulla meg ütné
És közben a hullát 2500 sereggel támadják rögtön )
70% paci lehet hogy erős hullaként, de alapból agyonütik, mert nincs védelem, és nem lát távolba, hogy jönnek-e, így seregcsere is kilőve, főleg akkor, ha kitámad...szanaszét szedik egy fél nap alatt, nem marad területe

És még nem beszéltünk arról, hogy házgyújtás

Én nem tartom ennyire elvetemültnek, de tény, hogy lehet még finomítani rajta (most kihagynám, mert már volt ötletem)
Reply With Quote
  #265  
Old 02-26-2009, 16:19
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
És közben a hullát 2500 sereggel támadják rögtön )
70% paci lehet hogy erős hullaként, de alapból agyonütik, mert nincs védelem, és nem lát távolba, hogy jönnek-e, így seregcsere is kilőve, főleg akkor, ha kitámad...szanaszét szedik egy fél nap alatt, nem marad területe

És még nem beszéltünk arról, hogy házgyújtás

Én nem tartom ennyire elvetemültnek, de tény, hogy lehet még finomítani rajta (most kihagynám, mert már volt ötletem)
1. A-ban, ha ez így meglenne csinálva, ahogy le lett fent írva, akkor nehogy már ne legyen olyan ori aki távolba néz a klánba
2. nem kötelező a hullának full sereggel kimennie, példanak írtam hogy ilyen felállásban egy gyengébb elfet lazán beüt, ---)vagyis ha beüt egy elfet, akkor egy gnómot meg egy törpét, illetve orkot szinte fele sereggel leföldel
3. olvasd végig a másik hszt-t, mert írja a gyújtás elleni rezisztet
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peti For This Useful Post:
  #266  
Old 02-26-2009, 22:13
Purode Purode is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Budapest
Posts: 36
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Peti View Post
1. A-ban, ha ez így meglenne csinálva, ahogy le lett fent írva, akkor nehogy már ne legyen olyan ori aki távolba néz a klánba
2. nem kötelező a hullának full sereggel kimennie, példanak írtam hogy ilyen felállásban egy gyengébb elfet lazán beüt, ---)vagyis ha beüt egy elfet, akkor egy gnómot meg egy törpét, illetve orkot szinte fele sereggel leföldel
3. olvasd végig a másik hszt-t, mert írja a gyújtás elleni rezisztet
1 => Nem mindenki az 1/A-ban játszik => a többi szinten is halott a hulla..., ezért csináltam újrafelosztást..., ergo nem összefoglaltam az eddigieket (ha jobban megnézed, szerintem ez kiderül), hanem "átjavítottam", hogy az elosztás -szerintem- több előnnyel járjon már az alsóbb szinteken is, de 1/A-ban se járjon túl sok előnnyel.

2 => A topicban eddig elhangzott számolgatásokat vettem alapul..., gondoltam, ha ők ezeknél nagyobb értékekkel számoltak és a hulla még úgyis csak az elfet (full védő faj) és a törpicseket (éppenhogy) előzte meg támadással, védelme pedig még az orkétól is elmaradt..., akkor, ha én lejjebb veszek ezekből (bizony..., lejjebb vettem, nem "megtöbbszöröztem..., ez hogy jött ki neked???), akkor az csak kisebb lesz... (és még a törpe szintjét sem fogja elérni...)

3 => Most nincs sok kedvem hozzá..., de ki fogom számolni, hogy mekkora király lenne ezzel a hulla minden szinten.



Max. szombatra meglesz
Reply With Quote
  #267  
Old 02-27-2009, 10:22
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
1 => Nem mindenki az 1/A-ban játszik => a többi szinten is halott a hulla..., ezért csináltam újrafelosztást..., ergo nem összefoglaltam az eddigieket (ha jobban megnézed, szerintem ez kiderül), hanem "átjavítottam", hogy az elosztás -szerintem- több előnnyel járjon már az alsóbb szinteken is, de 1/A-ban se járjon túl sok előnnyel.

2 => A topicban eddig elhangzott számolgatásokat vettem alapul..., gondoltam, ha ők ezeknél nagyobb értékekkel számoltak és a hulla még úgyis csak az elfet (full védő faj) és a törpicseket (éppenhogy) előzte meg támadással, védelme pedig még az orkétól is elmaradt..., akkor, ha én lejjebb veszek ezekből (bizony..., lejjebb vettem, nem "megtöbbszöröztem..., ez hogy jött ki neked???), akkor az csak kisebb lesz... (és még a törpe szintjét sem fogja elérni...)

3 => Most nincs sok kedvem hozzá..., de ki fogom számolni, hogy mekkora király lenne ezzel a hulla minden szinten.



Max. szombatra meglesz
picit számolgattam
5. szint 42 férőhely +15% támadó
4. szint 44, +30%támadó
3. szint 46, +45% támadó
2. szint 48, +60% támadó ahogy írtad

hullának 65% barakk 10% toronyt néztem minden szintre, 55% barakkba fér ló, tábornok szemmel, 100as katmorál, mf

óriással hasonlítottam, össze, 1/A.ban bárki lehet tf orival, de az alacsonyabb szinteken kevés embernek adatik meg hogy megengedjen magának egy tf orit, vagyis ott az átlag játékos a hullával szemben is hátrányban lenne.

természetesen pacikkal számoltam, semmi tf ori, nem seregcserés. Óriásnak minden szintre 10% tornyos íjat mellé 45% barakkal számoltam.-) 35% barakkba fér ló. 100%-os katmorál, mf tudós

felfele ütésekkel
5. szint
500 heki

óriás: 9800ló, 195.549 a támadó
hulla: 11.500 ló, 149.837 támadó (hm ez így nem is rossz)

4. szint
1000 heki

óriás: 19.600 ló, 391.099 a támadó
hulla: 24.200 ló, 408.128 a támadó (hoppá, erősebb a hulla???)

3. szint
legyen 1000 heki megint

óriás: 19.600 ló, 391.099 a támadó
hulla: 25300 ló, 475.911 a támadó (azért ez már picit durva)

2. szint
2000heki

óriás: 39200 ló, 782.198
hulla: 52800 ló, 1.095.955

elég érdekes a 3.-2. szint de a 4. is már

nekem továbbra is az a véleményem hogy nem a támadóját kell emelni nagyon, hanem a védőjét, de ezt már a topikban régebben leírtam, a tizenx.-ik oldalon
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Peti For This Useful Post:
  #268  
Old 02-27-2009, 15:39
Purode Purode is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Budapest
Posts: 36
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Hm..., esélyes lehet, hogy én néztem el valamit akkor...

Utánaszámolok a dolgoknak, aztán előállok egy új javaslattal

Védekezésre szerintem azért nem kell annyi bónusz, mert egy hulla ne védő legyen, hanem támadjon. :P Meg ott a betegség is
+ a nagyobb férőhellyel nagyobb lenne a védelme is

Érdekes faj ez a hulla. Bűzlik...
Reply With Quote
  #269  
Old 02-27-2009, 15:45
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
Hm..., esélyes lehet, hogy én néztem el valamit akkor...

Utánaszámolok a dolgoknak, aztán előállok egy új javaslattal

Védekezésre szerintem azért nem kell annyi bónusz, mert egy hulla ne védő legyen, hanem támadjon. :P Meg ott a betegség is
+ a nagyobb férőhellyel nagyobb lenne a védelme is

Érdekes faj ez a hulla. Bűzlik...
Védelemnek a betegség szerintem nem számít sokat, alsóbb szinteken simán kiheverhető némi kórházzal, 3-ban is átvészelhető némi tartalékkal szerintem.2-ben nem tudom ....
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Redback For This Useful Post:
  #270  
Old 02-27-2009, 15:53
Peti Peti is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Pusztaszabolcs
Posts: 265
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Purode View Post
Hm..., esélyes lehet, hogy én néztem el valamit akkor...

Utánaszámolok a dolgoknak, aztán előállok egy új javaslattal

Védekezésre szerintem azért nem kell annyi bónusz, mert egy hulla ne védő legyen, hanem támadjon. :P Meg ott a betegség is
+ a nagyobb férőhellyel nagyobb lenne a védelme is

Érdekes faj ez a hulla. Bűzlik...
Nekem régebben is az volt a véleményem hogy kell növelni a hullának a barakk férőhelyeit, + a védelmét kell erősíteni, mert ugye ha a védelme erősebb akkor kevesebb sereget kell bent hagyni védeni. A jelenlegi támadóbónusz elég lenne neki ha a védelme lenne megerősítve.

Nincs védelem varija a hullának, -30% a több fajhoz képest, ha automatikus vérszomjat kap, akkor kapjon automatikusan 30% védelmet is, az is lehetne vérszomj az oriban levő seregeken

férőhely növelés, 40,42,44,46,48, mert soknak tartom az 50et 1. szinten

+ ha támadják több sereggel akkor a betegség sokszorozódjon, hogy ne 5 sereggel földeljék be folyton, az 1. sereg 100%os betegséget kap, s a többi még 50%-50%al növelné a betegséget
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
egy apro tuning hullahoz exair Megvalósult javaslatok 970 03-01-2010 17:40
hulla orilistája hulla Országlisták 72 05-04-2009 12:23
Hulla és a súgó összhangba hozása Valezius Megvalósult javaslatok 18 04-04-2008 12:34
Hulla faj, és egy fontos észrevételem! fandras73 Segítség 26 02-22-2008 13:14
Hulla elleni akciókor minimális hírnév. Kisbér Elvetett javaslatok 0 02-06-2007 09:45


All times are GMT +1. The time now is 20:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu