Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

View Poll Results: Támogatom-e a javaslatot:
igen 8 53.33%
más ötletem van 1 6.67%
nem 6 40.00%
Voters: 15. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-10-2009, 15:40
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

A topic elolvasása után és főleg Remy írásának elolvasása után jutott eszembe egy lehetőség:
Egyszerre ugye akkor legyen a max hadüzenetek száma 4! Ez okés, tiszta, szöviháború miatt stb.
De ez a négy hadüzenet különböző kritériumokkal legyen (most csak a távolságra gondolok).
Tehát, ha nincs épp hadüzeneted, akkor max mondjuk 10K pont messze küldheted. Ha már van egy hadüzeneteted, mondjuk legyen 8K pont. Ha már van kettő, akkor 6K, ha három, akkor 4K pontra küldheted max!

Ezzel egy szöviháborúban meg van oldva, és nem is lehet csak úgy bármennyit küldeni olyanoknak akiket még csak a pontlistában sem látsz
De lehet kör távolság alapján is számolni...

Sőt, lehetne egy olyan képletet bevezetni, hogy csoportlétszám/20 (vagy akármennyi) helyezés különbségre küldheted a hadüzenetet...

A három közül bármelyik lehetséges. Lehet egyszerre mindd a három is akár és amelyik a legszigorúbb feltétel, az számít.
Sponsored Links
  #2  
Old 02-10-2009, 15:44
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

szerintem nincs értelme sokat variálni a távolságon.
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
  #3  
Old 02-10-2009, 16:00
Tsobi's Avatar
Tsobi Tsobi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest, XV. kerület
Posts: 5,659
Activity: 17%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by taszi View Post
szerintem nincs értelme sokat variálni a távolságon.
Épp fel akartam tenni a kérdést,hogy mi értelme lenne ennek a kombinálásnak?
__________________



A nemzetvédő katona, a nemzettartó paraszt, a nemzetépítő munkás, a nemzetvezető értelmiségi, a nemzetmegtartó nő és a nemzet halhatatlanságának záloga, a magyar ifjúság hitvallása:
Nemzetünk szolgálatában meghalni lehet, de elfáradni soha!


„Extra Hungariam non est vita ; si est vita, non est vita.”


  #4  
Old 02-10-2009, 17:28
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
A topic elolvasása után és főleg Remy írásának elolvasása után jutott eszembe egy lehetőség:...
Na ennek semmi, de semmi értelme nem lenne. Teljesen felesleges bonyolítás...
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
  #5  
Old 02-10-2009, 20:58
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
A topic elolvasása után és főleg Remy írásának elolvasása után jutott eszembe egy lehetőség:
Egyszerre ugye akkor legyen a max hadüzenetek száma 4! Ez okés, tiszta, szöviháború miatt stb.
De ez a négy hadüzenet különböző kritériumokkal legyen (most csak a távolságra gondolok).
Tehát, ha nincs épp hadüzeneted, akkor max mondjuk 10K pont messze küldheted. Ha már van egy hadüzeneteted, mondjuk legyen 8K pont. Ha már van kettő, akkor 6K, ha három, akkor 4K pontra küldheted max!

Ezzel egy szöviháborúban meg van oldva, és nem is lehet csak úgy bármennyit küldeni olyanoknak akiket még csak a pontlistában sem látsz
De lehet kör távolság alapján is számolni...

Sőt, lehetne egy olyan képletet bevezetni, hogy csoportlétszám/20 (vagy akármennyi) helyezés különbségre küldheted a hadüzenetet...

A három közül bármelyik lehetséges. Lehet egyszerre mindd a három is akár és amelyik a legszigorúbb feltétel, az számít.
szerintem, meg szorozzuk be gyökketővel és vegye figyelembe, hogy mennyi arany van az országba..ja meg az is jó lenne, ha az örtornyok számát is figyelembe venné, mert ugye messzebről jobban kiszurom ki nem tetszik, de akkor legyen már ahhoz is kötve, hogy minidg annyi embernek küldhessem ahány vip köröm van minusz az országom sorszáma.. ja, hogy ez mind hülyeség, akkor vegyétek úgy mintha nem is írtam volna semmit..

szerintem elösször gondold végig, aztán akkor nem kell olyat, írni, hogy bocsi..
  #6  
Old 02-11-2009, 17:26
Swiss's Avatar
Swiss Swiss is offline
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
Thumbs up

Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de én pl. megrögzött hadüzenet küldözgető vagyok.

Támogatom a javaslatot mely szerint ki kellene terjeszteni a hadüzenet küldhetőségének korlátját. Aki eddig sem használta a funkciót (nem volt VIP, vagy egyéb nyalánkságok) nem fogja különösebben érinteni, viszont kis csoportokban sok szabis ori között kifejezetten előnyös lenne.

Remy javaslatát szintén támogatom. A küldhető hadüzenetek számát minimum az egy szöviben lévő tagok számára kellene növelni.
__________________
MUD:
#29 Swiss Cottage (15)
#30 Swiss Treasury (15)
#31 Swiss Court (15)

Klán:
#(?) RoSC (?)
  #7  
Old 02-11-2009, 23:38
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

BigPi account-probléma miatt nem tud írni ebbe a számára fontos topikba, így az ő kérésére másolom a pm-ben küldött véleményét, amit egyúttal megfontolásra is javaslok a felelősen gondolkozóknak.

„Liza te is tudod, hogy ez a felvetés etikátlan. És kimondottan nemcsak a konkréteset miatt írom.
De vegyünk egy egyszerű alap esetet. Természetesen egy kis csoportost, mert szerintem ott nem, hogy jótékony hatása nem lenne inkább épp az ellenkezője.

Az alap esetben vegyünk egy félelfet aki 8-10 körről szeretne lopni. Ugye ezt egy ilyen csoportban könnyen megteheti, hiszen itt nincsenek, akkora pont különbségek. Ebben az esetben hadilag nem tudják támadni, mert ha valaki ilyen távolságra kitámadna, akkor igen rövid időn belül szétkapnák a támadó országot. Hiszen a környéken mindenki ilyen esélyre vár, hogy valakinek az országa hosszú időre meggyengüljön.
Varázsolni természetesen eredményesen (sikeresség nem egyenlő az eredményességgel) ugyancsak nem lehet, hiszen ilyen távolságra komoly készültség fogyás van. Az ilyen csoportokban pedig a készültség nagy kincs, főleg ha az még lassú csoportos is.
Természetesen tolvajjal vissza lehetne vágni, de mi van, akkor, ha a hadüzenet egy Mf-nek szól, vagy olyan szövetségnek ahol nincs tolvaj?

Meglátásom szerint ez a javaslat egyetlen dolgot akar elérni. A távolsági támadások eredményességét befolyásoló korlátozásokat kiküszöbölje, úgy hogy arra érdemben sereggel nem lehessen válaszolni.
Az pedig maradjon meg minden szövetség jogának, hogy egy biztonságosabb helyre meneküljön, hogy ott regenerálódjon és felkészüljön a későbbi összecsapásokra.

Tisztelettel: BigPi„
The Following 2 Users Say Thank You to Princ For This Useful Post:
  #8  
Old 02-19-2009, 16:08
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

BigPi érvelése teljesen helytálló, először tetszett az ötlet de miután elolvastam a gondolatát, rájöttem tényleg nem lenne jó egy ilyen módosítás.
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hadüzenet vs. MNT Swiss Segítség 6 01-08-2009 06:10
Hadüzenet kezdete Kutyuleee Segítség 2 02-16-2007 12:33
Hadüzenet Pepa Elvetett javaslatok 5 11-28-2006 18:20
Hadüzenet Synkel Elvetett javaslatok 24 03-27-2006 22:09


All times are GMT +1. The time now is 04:02.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu