Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-20-2006, 15:39
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 923
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
így van így most a frissítéssel elérhető, hogy ha eddig elég volt 3 körönként belépni, ha nem akartál bekapni egy klánütést, most majd muszáj lesz minden körben távolba nézni, mert 59 kor oda frissítenek és támadnak. eddig ha rádálltak 2 körre és nem támadtak elég volt elmenned 3 körre, és legközelebb ráértél megnézni 3 óra múlva, hogy mi újság.

nem mondod van egy ilyen klán? rám utoljára hajnal 5kor indult klán, be is vert.
ez mindenkinek adott.
3 körönként elég volt????Nem mondod?Mivel bevertek benneteket ez nem volt valami nyerő taktika ,de itt megjegyzem hogy engem akkor is csak az érdekel hogy ha valaki megtámad akkor visszatudjak támadni mert ugye nem elég ha hogy bont az ellenfél még a piacot is felvásárolja hogy esélyed se legyen védeni ,támadni ebben a rendszerben meg pláne, nem érzed hogy ez kissé nonszensz?Ja és a hajnal öt az egész emberi idő lévén olyankor már elég sokan kellnek
Sponsored Links
  #2  
Old 05-20-2006, 16:14
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Ne felejtse el azt senki, hogy a klánpontlista azért a körváltás végén rendeződik, hogy észre lehessen előre venni egy esetleges akciót, és a támadás ne meglepetésszerűen történjen! Most egy teljes körig a célpont mellett kell lenni.

Ha lehetőséget adunk arra, hogy a semmiből előkerüljön egy klán, támadjon, majd azonnal el is tűnjön onnan a visszatámadás lehetősége nélkül (minden akár 2 perc leforgása alatt), az nem biztos ám, hogy a legjobb megoldás!

Tény, hogy több támadás lehet, de a visszatámadásra nulla esély lesz. Hacsak Te is nem állsz neki meglepetésből támadgatni, amihez rengeteg pénz kell (bontani, fokozni, miegyéb), amire eddig semmi szükség nem volt. Elég volt a támadó félnek rááldozni a támadásra sok-sok pénzt, a védekezőnek elég volt a visszatámadással foglalkoznia.

Nem hiszem, hogy a védekezőt is milliárdok elköltésére kellene késztetni azért, hogy vissza tudjon támadni.
__________________
Hódító * Queosia
  #3  
Old 05-20-2006, 18:02
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 923
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Ne felejtse el azt senki, hogy a klánpontlista azért a körváltás végén rendeződik, hogy észre lehessen előre venni egy esetleges akciót, és a támadás ne meglepetésszerűen történjen! Most egy teljes körig a célpont mellett kell lenni.

Ha lehetőséget adunk arra, hogy a semmiből előkerüljön egy klán, támadjon, majd azonnal el is tűnjön onnan a visszatámadás lehetősége nélkül (minden akár 2 perc leforgása alatt), az nem biztos ám, hogy a legjobb megoldás!

Tény, hogy több támadás lehet, de a visszatámadásra nulla esély lesz. Hacsak Te is nem állsz neki meglepetésből támadgatni, amihez rengeteg pénz kell (bontani, fokozni, miegyéb), amire eddig semmi szükség nem volt. Elég volt a támadó félnek rááldozni a támadásra sok-sok pénzt, a védekezőnek elég volt a visszatámadással foglalkoznia.

Nem hiszem, hogy a védekezőt is milliárdok elköltésére kellene késztetni azért, hogy vissza tudjon támadni.


Akkor tegyél be még egy pontlista frissítést félórával későbbre és nem a semmiből fog előkerülni a klán és meglesz a visszatámadás lehetősége is!Még az is jobb mint a mostani állapot nem váratlan és mindenki számít rá.Vélemény?
  #4  
Old 05-20-2006, 18:07
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg
Akkor tegyél be még egy pontlista frissítést félórával későbbre és nem a semmiből fog előkerülni a klán és meglesz a visszatámadás lehetősége is!Még az is jobb mint a mostani állapot nem váratlan és mindenki számít rá.Vélemény?
ém már mondtam szinte ugyanezt, de monronak az a vélemyénye, hogy 0.1%-od van rá, hogy odaállj
  #5  
Old 05-20-2006, 18:23
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
ém már mondtam szinte ugyanezt, de monronak az a vélemyénye, hogy 0.1%-od van rá, hogy odaállj

Ezzel csak azt érjük el hogy nem csak a KV-s frissítésnél lesz bontásverseny hanem még a KV közbeni (akármennyi darab) klánpontlista frissítésnél is.
  #6  
Old 05-20-2006, 18:18
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg
Akkor tegyél be még egy pontlista frissítést félórával későbbre és nem a semmiből fog előkerülni a klán és meglesz a visszatámadás lehetősége is!Még az is jobb mint a mostani állapot nem váratlan és mindenki számít rá.Vélemény?
Ettől nem a semmiből fog előbukkanni, ez a fele rendben is van.

Viszont a visszatámadásra így is rengeteget kell költenie a visszatámadó (védekező) klánnak, hiszen valahogy 2 körre kell (ismét) kerülnie. Lefokozással, bontással (amit később vissza kell építeni), vagy bármilyen más módon. ---> Amit ha a támadó klán észrevesz, akkor még mindig tud további fokozást csinálni, hogy a következő frissítésnél ő se 2 körre legyen, így a védekező klán kidobott egy csomó pénzt, teljesen feleslegesen, mert továbbra sem lesz 2 körre.

Szemben az eddigi megoldással, illetve most új javaslattal, ami mégtöbb teret ad a visszatámadónak, amikoris ha a támadó 2 körre volt, akkor nem kell semmit bontani, nem kell semmit fokozni, mert még egy rövid (nagyon rövid) ideig 2 körre marad a támadó, így minden egyéb pénzköltés nélkül vissza lehet rá menni. Ha ez alatt nem sikerült, akkor még mindig megpróbálhat 2 körre kerülni.


Egyik megoldás előnyeit és hátrányait se hagyjuk figyelmen kívül!
__________________
Hódító * Queosia
  #7  
Old 05-21-2006, 09:35
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 923
Activity: 1%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Ettől nem a semmiből fog előbukkanni, ez a fele rendben is van.

Viszont a visszatámadásra így is rengeteget kell költenie a visszatámadó (védekező) klánnak, hiszen valahogy 2 körre kell (ismét) kerülnie. Lefokozással, bontással (amit később vissza kell építeni), vagy bármilyen más módon. ---> Amit ha a támadó klán észrevesz, akkor még mindig tud további fokozást csinálni, hogy a következő frissítésnél ő se 2 körre legyen, így a védekező klán kidobott egy csomó pénzt, teljesen feleslegesen, mert továbbra sem lesz 2 körre.

Szemben az eddigi megoldással, illetve most új javaslattal, ami mégtöbb teret ad a visszatámadónak, amikoris ha a támadó 2 körre volt, akkor nem kell semmit bontani, nem kell semmit fokozni, mert még egy rövid (nagyon rövid) ideig 2 körre marad a támadó, így minden egyéb pénzköltés nélkül vissza lehet rá menni. Ha ez alatt nem sikerült, akkor még mindig megpróbálhat 2 körre kerülni.


Egyik megoldás előnyeit és hátrányait se hagyjuk figyelmen kívül!
Ati ha földet vesztek az sokkal többe kerül mintha bontanom kell és akkor legalább az esélye meg van annak hogy visszatámadhatok számold már ki mennyibe kerül 5000 hektár felfedezése :13,5 milliárd szerinted ez több vagy kevesebb mint amit bontásra költenék?
  #8  
Old 05-21-2006, 20:07
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg
Ati ha földet vesztek az sokkal többe kerül mintha bontanom kell és akkor legalább az esélye meg van annak hogy visszatámadhatok számold már ki mennyibe kerül 5000 hektár felfedezése :13,5 milliárd szerinted ez több vagy kevesebb mint amit bontásra költenék?
Én simán pártolom, hogy fogyjon a pénz az A-ból, csak nem értem, hogy ha eddig volt egy olyan rendszer, amikor nem kellett extra pénzt költeni, akkor azzal mi a baj.
__________________
Hódító * Queosia
  #9  
Old 05-20-2006, 16:35
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Serg
3 körönként elég volt????Nem mondod?Mivel bevertek benneteket ez nem volt valami nyerő taktika ,de itt megjegyzem hogy engem akkor is csak az érdekel hogy ha valaki megtámad akkor visszatudjak támadni mert ugye nem elég ha hogy bont az ellenfél még a piacot is felvásárolja hogy esélyed se legyen védeni ,támadni ebben a rendszerben meg pláne, nem érzed hogy ez kissé nonszensz?Ja és a hajnal öt az egész emberi idő lévén olyankor már elég sokan kellnek
de igen elég volt.
ha hajnal 2.01-kor ránénztél a pontlistára és nem volt klán 2 körre, akkor legahamarabb 3 kor tudott odaállni, 4 kor indulni és 5 re ért oda.
azaz, ha feklkeltél 4,50-kor és néztél egy távolt, akkor volt még 10 perced, íjjat venni, vagy felrakni a tornyokat, hogy menjenek.
azaz ha nem is teljes 3 óra, de 2.50 percig nem kellet belépni senkinek és mégse vertek be.
a klánpontlista manuális frissítésével ez az idő 1 órára csökken.

jah, hogy minkt bevertek? igen nem volt meg a 3 óránkénti belépés se., van ez így


dehogynem én érzem, hogy a támadáshoz kiküldendő sereg nagysága eleve nonszensz. és megértem, hogy a támadott fél szeretne viszamenni, de amíg full ki kell támadni, addig az lenne nonszensz ha egy támadásban csak a védő klánnak van esélye szarrá ütni a támadót. ki a fene fog így támadni?
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 16:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu