|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
View Poll Results: Melyik ötleteteket tartanád jónak, a hulla erősítésére?
|
tripla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
29 |
21.64% |
dupla szintenkénti hadibónusz
|
  
|
27 |
20.15% |
gyújtás elleni rezisztencia
|
  
|
33 |
24.63% |
minden mágikus és tolvaj akció elleni reziszdetencia (szintenként +5%-ot növekszik)
|
  
|
29 |
21.64% |
férőhelye szintenként +2-vel növekszik
|
  
|
12 |
8.96% |
férőhelye szintenként +10%-ot növekszik
|
  
|
65 |
48.51% |
nem kell erősíteni, vagy ezek közül egyiket se tartom jónak. (alapos kifejtést igényel!!!)
|
  
|
19 |
14.18% |

01-10-2009, 21:48
|
Junior Member
|
|
Join Date: Aug 2007
Posts: 63
Activity: 0%
Longevity: 92%
|
|
A hulla egyetlen fegyvere a hadsereg, azt kellene erősíteni. Viszont egy szimpla erősítés nem lenne túl egyedi, azzal azt érnénk el, hogy hasonlítana más fajokra.
Van egy ötletem, illetve több is de azt csak zárójelben mondom, az első kiegészítése gyanánt.
1/ erősítsük a hadierejét szintenként, hasonlóan mint most, de nagyobb mértékben. És csak 1 tábornoka legyen! A hullák "buta" népség, egyfelé mennek és nagy tömegben.
Így még a tábornok személyiségnek is lenne értelme.
(
2/ Mivel kitámadáskor nagy kockázatot vállal, ezért kapjon minden támadásra, (függetlenül, hogy sikeres-e vagy sem) azonnali katonai morál növekedést.
Pl.: 75% volt, akkor támadás után ugorjon fel 78%-ra
a támadás sikerességétől függő módosító ugyanúgy leviszi a morált, ha sorban nem mennek be a támadások
)
Szerintetek mennyire használható ötlet? Külön-külön vagy együtt!?
|

01-10-2009, 23:55
|
Junior Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Posts: 69
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Ez gond, nem is kicsi, bár némi bűvészkedéssel biztos lehet segíteni rajta.
Ha viszont a hulla az üres területeivel együtt hasonló pontszámot érne el mint bármely más faj, akkor indokolt lenne az erősítés. pl a 40+ hely/ ha.
Megoldás sokféle lehet, de ezt igazán a fejlesztő látná, hogy miként lehet azonos szintre tenni őket. Tippem volna, de valószínű hogy hibás lenne.
|

01-11-2009, 00:09
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Én mondjuk nem tartom jó ötletnek, hogy a gyújtás, rengetés és a pusztítás egyaránt hatástalanná válna ellenük...
|

01-11-2009, 00:11
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
nem lenne egyszerűbb kedvezményes építes, pl -10% és plussz férő hely +5%?  
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
|

01-11-2009, 00:37
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Quote:
Originally Posted by vityu
Gondolkodtam kicsit a hullán.
Arra gondoltam, hogy egy egyszerű, kb 50%(csak írtam egy számot) haderőtöbbletet kaphatna. Ezt pedig kis ellensúlyozással elfogadható szintre lehetne hozni. Ami meg az, hogy a népe (ami tök normális lenne) fogyasztana kaját. A hadsereg NEM!!! Tehát tanyára lenne szüksége. Persze, hogy ne lopja át mindenki, ezért csak 1 raktárat kellene tartania, és kb 5-10% tanyát, így nem lopná minden 1kocsmás a kajáját, mert nincs sok neki benn.
50% haderőbónusszal majdnem verné az óriást és a gnómot haderőben. A-ban a hadisok sokkal több barakkot tartanak, ott a klánraktár miatt nem kellene tartson tanyát, így ezzel ott sem gyengül. (persze ott még mindig nem tud sereget engedni...)
Az 1 raktárral viszont újabb gond merül fel, hogy nem tud rendesen fegyvert termelni, csak folyamatos katonaképzés mellett, ezért háborúban minden elhulló egység után kapna 1 fegyvert (mondjuk összeszednék az elhullót  ), ami a sereg beérkezésekor érkezik meg.
Nagy vonalakban ez lenne.
Mit gondoltok? Nagyon nagy hülyeség?
|
Szerintem ez mág mindig nem rossz gondolat... 
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|

01-11-2009, 00:45
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by vityu
Szerintem ez mág mindig nem rossz gondolat... 
|
nem rossz, csak teljessen eltér a többi fajtól, így a játéktól is, amugy pár hete olyanszépen bevert egy hulla 5ös csoportban, h az csuda.. 
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
|

01-11-2009, 07:19
|
Senior Member
|
|
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
|
|
Quote:
Originally Posted by csabi
nem rossz, csak teljessen eltér a többi fajtól, így a játéktól is, amugy pár hete olyanszépen bevert egy hulla 5ös csoportban, h az csuda.. 
|
Bocsi, ez gáz!  Tekercset írsz? Engem egynek sem sikerült full sereggel gnómot 10% toronnyal. Pedig többször is bepróbáltak!
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
|

01-11-2009, 09:11
|
 |
Member
|
|
Join Date: Feb 2008
Location: widnes
Posts: 1,633
Activity: 0%
Longevity: 89%
|
|
Quote:
Originally Posted by vityu
Bocsi, ez gáz!  Tekercset írsz? Engem egynek sem sikerült full sereggel gnómot 10% toronnyal. Pedig többször is bepróbáltak!
|
nem, szövim éjjel elhívta a seregem egy részét támadni és íjakat hívott magához védekezni.. 
__________________
"Holnapi előrejelzés: szitáló zsenialitás, heveny végítélet."
|

01-12-2009, 22:49
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Budapest
Posts: 773
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Meg szeretném kérdezni, hogy miért van szinte minden egyes erősítési javaslata az élőhalottnak szinthez kötve.
Mintha lenne különbség a szintek között.
Pedig elméletileg egyetlen közvetlen különbség van, mégpedig a maximum hektár. (kivéve 1/A)
Persze közvetetten bejön a piaci árak változása és a játékosok játékereje, de minden más százalékosan változik, (kivéve 3000 hektár feletti módosítások, illetve épületfenntartási költség) ráadásul az ország mérete és az, hogy melyik csoportban játszik valaki, nem feltétlenül következik egymásból, bár az utóbbi idők változtatásai miatt ettől most eltekinthetünk.
Nem értek egyet azzal, hogy szintenként kell változnia az élőhalott bónuszának.
Mikor játszottam vele, már az ötös csoportban is harmatgyengének tartottam, és a 40%-os bónusz ellenére eszembe sem jutott azt választani 1/A-ban.
Egyetértek azzal, hogy a gyújtogatás ellen élvezhetne több védelmet, elvégre tolvajok és varázslók ellen teljesen kiszolgáltatott.
De hadügyi bónuszként jobban el tudnék képzelni valami állandót, és nem feltétlenül támadó jellegűt. Ha nagyon kiélezi magát egy élőhalott, akkor tud találni célpontot, csakhogy amint kitámad hazakísérik jópáran látva a könnyű prédát. Persze lehet azt mondani, hogy akkor hajnali 3-kor kell ütni, de hiába zombik, lehessen velük játszani nappal is.
Szóval mi lenne, ha mondjuk a barakkok területből elfoglalt arányával növekedne a védőerő, amikor az orkhoz hasonlóan a kint lévő sereget támadóereje nagyobb, mint az otthon lévő védők védőereje.
Vagy az elfhez hasonlóan a tornyokba vonuló íjászok ne 6, hanem 8 plusz védőpontot kapjanak.
Valamint segíteni kéne, hogy egy szövetségnek hasznos tagja legyen az élőhalott, mint a hadseregért felelős ország.
Például, hogy a rá nyitott térkapun keresztül végrehajtott alvilági akciók csak 33%-os hatásfokúak.
Vagy akár, hogy az élőhalott seregek szövetségi segítségként egy körrel hamarabb érnek oda a célországhoz segíteni a védekezésben, persze a 2 kör minimum megmaradna. Így egy vándor élőhalott egész hasznos tud lenni egy háborúban.
Elnézést, ha már felvetett javaslatot írtam volna le újra, igyekeztem minél több hozzászólást elolvasni a témában.
|

01-13-2009, 08:29
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by csabi
nem, szövim éjjel elhívta a seregem egy részét támadni és íjakat hívott magához védekezni.. 
|
Na jóóóó, még szép hogy egy majdnem kiürített országot be tudott verni, már megijedtem hogy létrejött egy táltoshulla 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 15:42.
 |
|
|
|
|
|
|