Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 05-18-2006, 11:06
Arwyl szelleme's Avatar
Arwyl szelleme Arwyl szelleme is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Mezőberény vagy Ildeenél Szegeden :-)
Posts: 861
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
A szünet bevezetését követően belső fórumokon több helyen is ez volt a téma, hogy nagyon sokan ezekért a másodpercekért élnek-halnak, ezek nélkül nagyon nem ugyanaz a támadás. Ha valamit BÁRMIKOR meg lehet csinálni, az már nem ugyanaz az izgalom.

Lenti csoportokban, ha kicsit máshogy néz is most ki ez, de megmaradt ez a kis centizgetés.

Fent kláncsatáknál kevésbé van meg. Erre javasoltam, hogy tegyük vissza. A 10 mp lehet, hogy nagyon sok is. Hogy az eddig megszokottak fényében valaki azt mondja, hogy KEVÉS, arra végképp nem számítottam, mert kb 5-szöröse annak, ami eddig volt, semmiképp nem hiszem, hogy kevés lenne.

Ati: csak hogy tiszta legyen: ( nekem )

Elindul a támadó sereg az utolsó lehetséges pillanatban, ekkor elkezdődik a 10mp, és ha ebben a 10mp-ben indul vissza a megtámadott fél akkor még 2 körre sikerül elindulni. Majd pontlistafrissítés, a támadó klán eltávolodik. Végül megtörténik a körváltás, DE aki abban a bizonyos 10mp-ben ment ki az marad 2 körös a támadó fél pedig már 1.

Tehát: KV után a támadó fél távot néz. Látja hogy mekkora sereggel jönnek vissza. 1 óra van arra, hogy kiszámolja, hogy mennyi sereget kell elengednie, hogy be is menjen és ki is védje. EZ AZ AMI NEM VOLT EDDIG. A megtámadottnak számolni a kell a seregelengedésre, és így akkora sereget kell visszaküldjön, hogy az mindenképp beüssön. Na erre van neki most nem 2 mp-e hanem nagylelkűen 10mp-e. /Ehhez jön még az hogy mondhatni a támadó 3 körig a megtámadott 4 körig van távol./

Ha mindezt így elfogadjuk, akkor mikor van esély arra hogy ezt kivitelezni tudja a megtámadott: amint 2 körre van a klán figyelni kell mint az állat, és a vezérnek több előre bekészített seregmennyiséggel várni kell a táv(ok) eredményét.

Azaz: (ha ez így van és jól értelmeztem Ati javaslatát) az fog történni, hogy rááll egyik klán a másika. A másik észleli, beveszi a maga kis X lovát. És ha ügyes a 10mp-ben visszamegy akkora sereggel amit a másik nem tud sehogyan fogni. (se seregelengedéssel, se pedig a kapott + barakkokkal.)
A támadó beüt, elvileg akkorát üt hogy mindenképp felé megy a megtámadottnak. És mivel nem tudja fogni a sereget, alulról a megtámadott visszaüt elvileg nagyobbat a már magasabb értékű klánon.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 13:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu