Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-17-2006, 01:24
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
A javaslatom normál játéküzemre lett kitalálva. Az hogy valaki egy klántámadás miatt töröl egy 150K-s orit az nem éppen ez a kategória. Egyébként sem tudnál felkészülni ugyanis körváltás után tudnád meg, hogy ez a tag kilépett, törölt stb-stb... Ergo mire valamit is kezdhetnél az infoval 100 körre lennél a jelenlegi felállásban. Vagy szembe mész vakon 59.59-kor ahogy mondtam vagy nem csinálsz semmit és imádkozol, hogy megtudd fogni a sereget. Kétlem, hogy ezt ilyen bonyolult átlátni Mellébeszélsz... Ez a törlés, felléptetés nagyon rossz kifogás! Jelenleg is megvan, felesleges erre hivatkozni.
teljesen normál játéküzemeltetés, hogy lépnek le orik, hogy kis kék 2essel, 3assal játszanak tovább.

vazz számoljunk már vegyünk egy 50%barakk 10% tornyos gyakolatilag termelő klánt, ahhoz hogy beüssem klánban még mindig 78%-nyi, barakkal kell kiemennem! ha van mögötte bazi nagy rákészülés és tartalék akkor otthon maradhat 5% íjj toronyban azt ha odafrissítenek átütik 15%-nyi barakkal, azaz egy full hadiklánt ami rákésül az akcióra, egy termelő klán 3x visszatud ütni, miközben ideje van pontosan számolni. és kockázat nélkül támadni.

A játék "normál üzemeltetéséhez" igencsak hozzátartozik a klántámadás, ami jelenleg is baromi kockázatos, de ezzel a frissítéssel elérhető, hogy egy gabona termelő+tekerscíró+bányász klán szarrá verjen egy full hadi klánt ha az megmeri támadni... akkor szüntessük meg a klántámadást és nem kell vele vesződni..
Sponsored Links
  #2  
Old 05-17-2006, 07:15
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
akkor szüntessük meg a klántámadást és nem kell vele vesződni..
Szerintem a klántámadás is csak egy lehetőség és nem az egyetlen. A klántámadás tipikus esete lehet ha 2 klán egymással egyéni csatákat vív! És amíg az egyik klán kitámad egyéniben addig a másik ezt kihasználva beveri. A gond ott kezdődik, hogy semmi másban nem tudsz gondolkodni csak, hogy én vagyok a leggazdagabb odamegyek kiszedem az egységeket a piacról és ütök 80% barakkal. Hát egyáltalán nem kéne hogy így legyen! A klántámadást harcold ki. Vannak szabis orik amik eleve maluszosak, vannak kitámadásban lévő országok stb-stb. Csald ki az ellenfelet.

Hogy a frissítés elötti pontszám számítson alul vagy felül vagy? Ugye ez nem komoly??? Csináld ugy, hogy alul is maradj! Lesz egy utolsó frissítés akkor kell beállítani magad.

A tornyokról érdemes beszélni klántámadásoknál, hogy valóban könnyebb legyen a támadás. Bár én inkább azt látnám szívesen ami egyéniben van. Felfeléütés +10% és tábornokbónuszrendszer, ezzel is stratégiai elemek kerülnének be ujra. Ha kiküldesz tábornokokat klánnal nyilván otthon nem marad annyi, tehát egyéniben hátrányod keletkezik mégha nem is ment tőled ki egység stb-stb. Ki kell dolgozni vagyunk rá páran akik támadtunk már.

Last edited by monro; 05-17-2006 at 07:18..
  #3  
Old 05-17-2006, 08:21
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
A klántámadás tipikus esete lehet ha 2 klán egymással egyéni csatákat vív! És amíg az egyik klán kitámad egyéniben addig a másik ezt kihasználva beveri. A gond ott kezdődik, hogy semmi másban nem tudsz gondolkodni csak, hogy én vagyok a leggazdagabb odamegyek kiszedem az egységeket a piacról és ütök 80% barakkal. Hát egyáltalán nem kéne hogy így legyen! A klántámadást harcold ki. Vannak szabis orik amik eleve maluszosak, vannak kitámadásban lévő országok stb-stb. Csald ki az ellenfelet.
néha úgy érzem nem ugyanazt a játékot játszuk..

KLÁNTÁMADÁS! könnyen elképzelhető, hogy egyéniben 100 körre van az összes tag egymástól.. gondolod írok nekik egy zőldet, hogy "van itthon süti", hátha elküldik rá fél seregüket egyéniben támadni?
amúgy meg ha valakik csakazértsem akarnak egyéniben támadni akkor azokat klánban se lehessen támadni?

nem kell leggazdagabbanak lenni, nem kell piacot felvenni, csak simán számolni.
50%barkk+10% tornyhoz 78% barakkal kell kimenjek ha mindenképp be akarok ütni, pontosan ahoz kell sok pénz, hogy pl bemenjek akár csak 70%al is ha pl felveszem a az össz íjjat és az ellen épp nics tele.

a szabis orik maluszára sámítani... háát asszem ezt még te is érzed, hogy nonszensz, ha ezen múlna akkor évente lenne 1 db támadás.
  #4  
Old 05-17-2006, 08:39
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
Hogy a frissítés elötti pontszám számítson alul vagy felül vagy? Ugye ez nem komoly??? Csináld ugy, hogy alul is maradj! Lesz egy utolsó frissítés akkor kell beállítani magad.
de igen komoly, a játék egy alapvető lényege a kiszámíthatóság, az, hogy valaki 1x csak rányom egy frissítésre arra nem lehet számítani. és nem lehet vele számolni.

jelenleg is azt, hogy alulól vagy felülről megy a sereg az 1körössé válláskori pontlista adja meg. mókás lenne ha az 1.833körnél 1x csak alám mennének..

az, hogy valaki manuálisan bejelentés nélkül tudjon frissíteni íg is igen nagy kedvezmény a védő klánnak, hogy 2 körre kerülhet, azért ne legyen már, hogy ezel még alám is megy és én megyek felülről, ő meg alulról akár több sereggel...
  #5  
Old 05-17-2006, 10:44
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nah végig rágtam magam azon amit tegnap este óta írtatok...

Szóval lenne pár észrevételem és javaslatom:

Először is ti mindannyian túlságosan el vagytok szállva, még kicsit Atis is a pénz terén... mert igen, túl sok pénz van a játékban, de ez nem arányosan szétosztva a különböző orik vagy klánok között, hanem bizonyos társaságok között... és nem feltétlenül azért mert csalnak, hanem azért mert egy 5e hekis orival SOKKAL több pénzt lehet szerezni mint egy max 2400 hekin fellépő orival... így ha ezt a bizonyos frissítést ekkora pénzekhez kötjük, akkor gyakorlatilag azt az időt, amit egyébként is rá kell fordítani arra, hogy feljebb tornázd magad és a klánod tagjait, valamint, hogy egy kis tartalékot is szerezz az esetleges harcok közben, jelentősen megnöveljük... éppen ezért a javaslatom, hogy ha tényleg bekerül ez a frissítéses móka a játékba, akkor az ára ne 100 milla legyen, hanem a klánpontszám 10-20x-osa... ez Monróék esetében, akik most a legnagyobb összeállt klán, kicsit több mint 60-120 milla lenne, de pld a 10. helyezett klánnak csak 20 milla körüli lenne... ezzel egyrészt megvalósulna az az elv, hogy nagyobb orikból álló klán, ami nagyobb pénzt termel többet is fizessen, valamint elősegítenénk, hogy a kisebb klánok tagjainak is legyen esélye harcolni akár egymás ellen, akár egy kicsit nagyobb klán ellen is...

A másik, a torony védő...
Szerintem nagyon is jó, hogy benne van a játékban, mert azt elfelejtitek, hogy míg egyéniben ütnek pár száz hekit, addig klántámadás esetén akár sok ezer hekiket is lehet veszteni, éppen ezért a nagyobb kockázathoz nagyobb zsákmány is jár.... DE... reálisan nézve a dolgot abban egyet értek, hogy a klántámadás rendszere még mindig nem jó így ahogy van, és szerintem pár apró módosítás segíten a helyzeten...
A klántámadásnál az országoknak a támadó ereje ugyanúgy számolódjon, mint ha egyéniben mennének és ezt úgy lehetne megoldani, hogy minden ország bejelölhetné, hogy mennyi tábornokot küld az orijában rendelkezésre állók közül a klántámadásba.... ugyan úgy, ahogy a 4 fős szöviknél megadhatod, hogy mennyi sereged menjen ütésnél segíteni. Mindezek mellett viszont az alulról támadás esetén kapható 10% bónuszt NEM támogatom, mert a tábornokok bevezetése jelentősen megváltoztatja az erőviszonyokat (főleg egy tábornok ork esetén), miközben a zsákmány eleve nagyságrendekkel nagyobb mint amit egyéniben össze tudsz hozni...

Van még egy dolog, amit nagyon elfejetetek, mikor a lefordulásról és az újrázásról beszéltek... mégpedig az, hogy NEM minden ori kezd ugyanarról a hekiről ha újrázik... tehát ha én 1300 hekin léptem fel még annó akkor biza 5e hekiről nem fogok újrázni, míg ha tudom, hogy egy régebbi orival játszom, ami 4000 hekin jelenik meg újrázásnál, vagy 2400-al léptem fel még mindig könnyebben megteszem, ha a klán érdeke úgy kívánja...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #6  
Old 05-17-2006, 10:47
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ja és természetesen annak ha a saját tábornok is menne klánban ütni, akkor meglenne az a taktikai része, hogy egyéniben kevesebb tábornok állna rendelkezésedre amíg a klántámadó sereged vissza nem ér... ami logikus is...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #7  
Old 05-17-2006, 10:49
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
ez a frissítéses móka a játékba, akkor az ára ne 100 milla legyen, hanem a klánpontszám 10-20x-osa... ez Monróék esetében, akik most a legnagyobb összeállt klán, kicsit több mint 60-120 milla lenne, de pld a 10. helyezett klánnak csak 20 milla körüli lenne... ezzel egyrészt megvalósulna az az elv, hogy nagyobb orikból álló klán, ami nagyobb pénzt termel többet is fizessen, valamint elősegítenénk, hogy a kisebb klánok tagjainak is legyen esélye harcolni akár egymás ellen, akár egy kicsit nagyobb klán ellen is...
Javítsatok ki, ha tévednék, de nem nagyon láttam még, hogy kis klánoknak ilyen trükközgetésekre lenne szükségük ahhoz, hogy közel kerüljenek egymáshoz.


Ezen felül pedig ez azt jelentené, hogy fogok egy országot a klánból, akit úgyis kitettem, mert a támadáshoz nem kell, alapít egy klánt, és saját maga iszonyat olcsón kér egy listarendezést, ami egyáltalán nem fogja árban azt tükrözni, hogy ez mondjuk a top1 klán akciója volt.
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 05-17-2006, 10:54
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Javítsatok ki, ha tévednék, de nem nagyon láttam még, hogy kis klánoknak ilyen trükközgetésekre lenne szükségük ahhoz, hogy közel kerüljenek egymáshoz.
A kis klánoknak tényleg nem kell trükközés, mert olyan sűrűn vannak, de nem is nagyon támadnak és nem is vesztenek annyit mint egy nagyklán egy másik ellen... itt az arányok jelentősen változnak minél nagyobb hekin vannak az orik, ezt te is tudod jól...


Quote:
Originally Posted by Ati
Ezen felül pedig ez azt jelentené, hogy fogok egy országot a klánból, akit úgyis kitettem, mert a támadáshoz nem kell, alapít egy klánt, és saját maga iszonyat olcsón kér egy listarendezést, ami egyáltalán nem fogja árban azt tükrözni, hogy ez mondjuk a top1 klán akciója volt.

Atis, ezt nevezhetjük ugyibár JKSZ-nek is... ráadásul erre 100 millás díj esetén is ugyanúgy megvan a lehetőség, hisz a nagyobb oriknak megéri kirakni bármekkora díj mellett egy kis orit, hogy az frissítsen, miközben ők a piacon át utalnak pénzt neki (ami ugyibár most nem tiltott, csak kicsit etikátlan), a különbség csak az, hogy azok, akik nem ilyen módszerekkel élnek jelentős hátrányba kerülnek, mert ők nem fognak kitermelni ennyi pénzt ilyen könnyedén...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
  #9  
Old 05-17-2006, 11:00
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,255
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Atis, ezt nevezhetjük ugyibár JKSZ-nek is... ráadásul erre 100 millás díj esetén is ugyanúgy megvan a lehetőség, hisz a nagyobb oriknak megéri kirakni bármekkora díj mellett egy kis orit, hogy az frissítsen, miközben ők a piacon át utalnak pénzt neki (ami ugyibár most nem tiltott, csak kicsit etikátlan), a különbség csak az, hogy azok, akik nem ilyen módszerekkel élnek jelentős hátrányba kerülnek, mert ők nem fognak kitermelni ennyi pénzt ilyen könnyedén...
Nem kell neki átutalni, 100 millával lép ki, és kész. Bár kilépnie se kell, hiszen nem lesz kevesebb ez a pénz attól, hogy kilépett. Szemben azzal, amit írtál, hogy ha kilépek, akkor nem 120 milliót kell fizetnem, csak 5 milliót.
__________________
Hódító * Queosia
  #10  
Old 05-17-2006, 19:48
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
de igen komoly, a játék egy alapvető lényege a kiszámíthatóság, az, hogy valaki 1x csak rányom egy frissítésre arra nem lehet számítani. és nem lehet vele számolni.

jelenleg is azt, hogy alulól vagy felülről megy a sereg az 1körössé válláskori pontlista adja meg. mókás lenne ha az 1.833körnél 1x csak alám mennének..

az, hogy valaki manuálisan bejelentés nélkül tudjon frissíteni íg is igen nagy kedvezmény a védő klánnak, hogy 2 körre kerülhet, azért ne legyen már, hogy ezel még alám is megy és én megyek felülről, ő meg alulról akár több sereggel...

1. egyéniben nem zavar, hogy 1,99999körnél bontasz alá? Te is fogodmagad ha támadsz és "egyszercsak alámész". Az teljesen rendbenvan mi? Ha veled csinálják akkormeg nehogymá?

2. nem muszály neked ugy támadni, hogy kifrissítesz, ha ő aládfrissíti magát még neked is meglehet oldani.
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 13:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu