Quote:
Originally Posted by aúú
Mielőtt becsuksz egy kaput, azaz kiveszed a követ a legtetején, érdemes menteni, mert 17+ szinttől már a legerősebb képességűt kapod ott és mindig random, hogy mit... pár töltögetéssel lehet érdekes dolgokat kapni... 
Egyékbént az arénában kinyírtad szerencsétlen orkot, vagy sikerült valahogy megmentened?
|
Tudom, azért álltam neki 17-es szint felett, hogy Transcended sigil stone-ok potyogjanak

Illetve, valójában 20-as felett, hogy daedra cuccokat dobjanak a Dremora-k, de a 20 is 17 felett van

18 bezárt kapu után meg már eszemben sincs a save game/load game bűvészkedés

Egyébként azt hittem, a Transcended sigil stone húde erős lesz, ha tulajdonságpontról van szó, de csak 12-t ér ... ez pedig alig több mint a Grand soul gem grand lélekkel töltve, hisz az 10.
Az orknak annyi, ha nem oldod meg a küldetését, akkor harcol veled az arénában, ha meg kideríted, hogy a felmenője vámpír volt, akkor hagyja magát legyőzni (mondjuk kisétálni nem próbáltam harc közben, szerintem nem is lehet, míg az egyik fél nem fekszik).