Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 05-20-2008, 18:52
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
OK, igaz, ezt én néztem el, bocsi

Akkor ha a %-ok számítanak, miért nem egy fix bónuszt adunk neki és akkor máris el van intézve az egész...
Mert a hulla ott játszható, ahol kevés az élezett ori, egy kezdő kezébe inkább ne kerüljön egy felturbózott hulla. (Valósznűleg ez az alapötlete a mostani szintenkénti bónusznak, csak sajnos szerintem ez nem az igazi )

Abban a magasságban nehéz most vele játszani, ahol már kevés a rosszul felépített ország.
Tehát ahol most is jó, nem kell, sőt nem is szabad erősíteni. Ahol most nem jó ott kell rajta segíteni, és az én képletem szerintem pont ezt csinálja
__________________
A szenvedélyem

Last edited by Valezius; 05-20-2008 at 18:56..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 05-20-2008, 20:02
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Mert a hulla ott játszható, ahol kevés az élezett ori, egy kezdő kezébe inkább ne kerüljön egy felturbózott hulla. (Valósznűleg ez az alapötlete a mostani szintenkénti bónusznak, csak sajnos szerintem ez nem az igazi )

Abban a magasságban nehéz most vele játszani, ahol már kevés a rosszul felépített ország.
Tehát ahol most is jó, nem kell, sőt nem is szabad erősíteni. Ahol most nem jó ott kell rajta segíteni, és az én képletem szerintem pont ezt csinálja
Tehát most (ahogy már 1x írtam) 3. szinten a legkritikusabb, hiszen azért ott már kevesebb jóval az amatőr...
Azért az vicces lenne, ha 3. szinten nehezebben lehetne vele játszani mint A-ban ...

Jó, oké, meg lettem győzve, hogy esetleg némi finomításokkal jó lenne az ötleted...Nehezen ment, de oké
Reply With Quote
  #3  
Old 05-21-2008, 08:01
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

kellene vmi szavazás, hogy kinek melyik ötlet tetszene, és hogy egyáltalán tetszene-e neki...
Reply With Quote
  #4  
Old 05-21-2008, 11:06
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by tulip View Post
A hullával az a különös eset áll fent, hogy nagyon könnyű belőle a maximum közeli erősségét kihozni, azaz nem igényel különösebben magas szintü játéktudást. Így ha meg lenne erősítve, akkor egy kezdő számára is nagyágyú lenne a hulla és a tapasztaltabb, de más fajjal játszó játékosoknak is ellenfélnek bizonyulnának, ami nem lenne korrekt. Vannak fajok, amelyekkel jó játszani az alsóbb szinteken (ember, fél-elf, hulla), más fajok viszont a fentebbi szinteken jobbak (elf, ork), és vannak, amelyek minden szinten beválnak (gnóm, óriás). Ez hozzá tartozik a játék változatosságához. Nem látom értelmét felturbózni a hullát.
Az elejével maximálisan egyet értek, éppen ezért nem szabad alacsony hektáron megerősíteni.

Viszont én nem látom be, miért változatosabb, ha mindenki elf, ork, gnóm
és néhol látni óriást és törpét is.
Ahelyett, hogyha ebbe a sorba beállna a hulla is.
Szerintem ez éppenhogy növeli a változatosságot, és nem csökkenti.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #5  
Old 05-21-2008, 11:31
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Az elejével maximálisan egyet értek, éppen ezért nem szabad alacsony hektáron megerősíteni.

Viszont én nem látom be, miért változatosabb, ha mindenki elf, ork, gnóm
és néhol látni óriást és törpét is.
Ahelyett, hogyha ebbe a sorba beállna a hulla is.
Szerintem ez éppenhogy növeli a változatosságot, és nem csökkenti.
A törpe kimaradt a felsorolásomból, azt a gnóm és óriás mellé pakolnám, a mindehnol jól játszható fajok közé.
Szerintem az óriás és a törpe egyáltalán nem ritka a felsőbbi szinteken, hogy csak úgy odaveted a futottak még kategóriába.
Ha az elejével egyetértettél, akkor beláthatod, hogy a hulla erősítése egyszerűen elrontaná a játékot a leírt okok miatt. Ha vigyáznál arra, hogy alsó szinteken ne erősödjön, de a felső szinten erősítenéd, akkor csak fent rontanál rajta.
A változatosságot globálisan értettem, nem csoportokon belül legyen minden változatos. Változatos, mert a lentebbi szinteken valószínűleg más fajjal játszik az ember, mint a fentebbi szinteken.
Reply With Quote
  #6  
Old 05-21-2008, 11:44
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by tulip View Post
A törpe kimaradt a felsorolásomból, azt a gnóm és óriás mellé pakolnám, a mindehnol jól játszható fajok közé.
Szerintem az óriás és a törpe egyáltalán nem ritka a felsőbbi szinteken, hogy csak úgy odaveted a futottak még kategóriába.
Ha az elejével egyetértettél, akkor beláthatod, hogy a hulla erősítése egyszerűen elrontaná a játékot a leírt okok miatt. Ha vigyáznál arra, hogy alsó szinteken ne erősödjön, de a felső szinten erősítenéd, akkor csak fent rontanál rajta.
A változatosságot globálisan értettem, nem csoportokon belül legyen minden változatos. Változatos, mert a lentebbi szinteken valószínűleg más fajjal játszik az ember, mint a fentebbi szinteken.
(Akkor is tény, hogy A-ban láthatóan kevesebb a törpe, mint az ork, gnóm, elf.)

Szerintem rosszul látod, nem más fajokkal játszik az ember. Lenn játszanak mindennel (nemcsak a kezdők miatt), míg fönn ez beszűkül. Ez nem változatosság.
A kiemelt rész szerintem egyszerűen nem igaz. Illetve ha igaz is, az egyszerűen kényszerből fakad.

A hulla felfele gyengül, amire korábban felfigyeltek ezért kapott 10-20-30-40% haderő bónuszt. Az irány jó volt, de az idő bebizonyította, hogy ez nem érte el a kívánt célt. Így ideje korrigálni
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #7  
Old 05-21-2008, 12:17
tulip tulip is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 142
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
(Akkor is tény, hogy A-ban láthatóan kevesebb a törpe, mint az ork, gnóm, elf.)

Szerintem rosszul látod, nem más fajokkal játszik az ember. Lenn játszanak mindennel (nemcsak a kezdők miatt), míg fönn ez beszűkül. Ez nem változatosság.
A kiemelt rész szerintem egyszerűen nem igaz. Illetve ha igaz is, az egyszerűen kényszerből fakad.

A hulla felfele gyengül, amire korábban felfigyeltek ezért kapott 10-20-30-40% haderő bónuszt. Az irány jó volt, de az idő bebizonyította, hogy ez nem érte el a kívánt célt. Így ideje korrigálni
Számszerűen fogalmam sincs, hogy hány törpe és hány ork van az A-ban, de tény, hogy a nyersanyagot az A-ban is megtermeli valaki és az nem ork lesz. A törpén kívűl a többi faj jó ha saját magának képes megtermeli a szükséges nyersanyagot. Tehát törpe van, lesz és mindig annyi, amennyire szükség van.
Az alsóbb szinteken sem az elf, sem az ork nem előnyös. Lehet velük játszani, az kétségtelen, de nem jön ki az nagy előnyük, ami miatt a fentebbi szinteken annyian választják ezeket a fajokat. Hogy mégis van belőlük jó sok az alsó szinteken, az azért van, mert ott még sok kezdő játszik. Nem a fajok választása szűkül be, hanem a játékosok lesznek fentebb haladva egyre tapasztaltabbak és választják tudatosabban a szintnek megfelelő fajokat.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 14:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu