Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #801  
Old 05-19-2008, 17:15
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default próbaszámolás

na vmi ilyesmire gondoltam:

haderő bónusz=hekiszám a gyök alatt*2

és a max elérhető 200% bónusz... szerintem ez egy jó képlet lenne
Reply With Quote
Sponsored Links
  #802  
Old 05-19-2008, 17:26
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Druida View Post
na vmi ilyesmire gondoltam:

haderő bónusz=hekiszám a gyök alatt*2

és a max elérhető 200% bónusz... szerintem ez egy jó képlet lenne
Hát eznem túl jó
1000hektáron adnál 60%-ot, a mostani 75helyett (csak saccoltam)

Majd berakok egy tábzatot a lineáris képletemhez, hogy mindeki lássa, hogy az mit is jelent.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #803  
Old 05-19-2008, 17:28
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Hát eznem túl jó
1000hektáron adnál 60%-ot, a mostani 75helyett (csak saccoltam)

Majd berakok egy tábzatot a lineáris képletemhez, hogy mindeki lássa, hogy az mit is jelent.

okés de most akartam írni egy bizonyos védelmet gyújtással szemben
Reply With Quote
  #804  
Old 05-19-2008, 17:37
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

gyújtás elleni védelem:
hekiszám/400=max gyújtható házak száma... felfele kerekítve...
ez azt jlenti, hogy 200hekis orinál egy házat lehet gyújtani
ha jól számoltam, akkor ez egész jó lenne, de lehet hogy elk*rtam...
Reply With Quote
  #805  
Old 05-19-2008, 18:13
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Hát ezt én nem értem.

200%-os maxot 1000hektárnál érné el a képlet szerint, és mint látható 1100hekin az ork jóval erősebb. Tehát azért annál följebb kéne a maxnak lennie.
(Most 1,4*1,3=1,82 a max, ezt 2-re emelni nem nagy kegy)

5% leégetésével pedig bukjon 50% támadóerőt, az azért nem sok egy kicsit?
Jahh kihagytam a vérszomjat(200%*1,3)... így egy kicsit ork barakknál jobbra jönne ki, ami odafigyeléssel gyengíthető, és valóban célszerű csak az üres hekiket számolni.
Viszont az erő lineáris növekedées talán kicsit gyors, terület/1000 helyett terület/2000 lehetne (teljes bónuszt mekkora hekin szeretnénk ha elérné -az A-ba vihető max heki körüli értékre célszerű választani).
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #806  
Old 05-19-2008, 18:18
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Druida View Post
gyújtás elleni védelem:
hekiszám/400=max gyújtható házak száma... felfele kerekítve...
ez azt jlenti, hogy 200hekis orinál egy házat lehet gyújtani
ha jól számoltam, akkor ez egész jó lenne, de lehet hogy elk*rtam...
Gyújtogatásra én azt mondom, hogy ha meg lesz erősítve a hulla, akkor nyugodtan tud majd tartani elég házat, ha akar védekezni a gyújtás ellen.

Fölösleges bonyolításnak látom.

Egyébként ez se javít a képleteden, mert akkor gyengébb lenne, mint most, cserébe ártani se tudnának neki annyit. Egy ilyen hullát én nem választanék.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #807  
Old 05-19-2008, 18:21
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by vityu View Post
De ha azt nézed, hogy az ork ha az utolsó percben benéz a tekercspiacra, akkor mondjuk 10millából mindenképpen visszaszedi a tekercseket. De ha felgyújtják a szerencsétlent, akkor hogyan tudja visszaszerezni ezt a kiesett részt? Esetleg ha a beépítés alatti területek is számítanak, akkor vissza lehet, de azt nem 10millából. És mondjuk tekercset venni nem tart sokból, az utólsó másodpercben előre baállított ablakból, és nem lesz vész, de építs egy/több földrengés után előre beállítva 1mp alatt! Nem hiszem, hogy menni fog, én annyi idő alatt el sem tom olvasni, hogy mi omlott össze, nemhogy még építsek is! Ezzel ez a gondom!
Nem akarok kötöszködni, de megveszem az épp kintlévő tételt a haditekiből, és ha az utolsó mp-ben vásárol, akkor kiírja neki, hogy ez már nem azon az áron van, és nincs ideje vásárolni


Druida: sztem is inkább a négyzetes (vagy gyökös, ahogy Te is írtad) megoldás lenne a jó, én a sdaját ötletemet kb egy-két oldallal ezelőtt kifejtettem
Reply With Quote
  #808  
Old 05-19-2008, 18:41
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Szerintem tök jó az amit Druida mondd, kivéve azt, hogy én nem ezt csinálnám:
négyzetgyök(hektárszám) * 2

Hanem ezt:
hadibónusz:
négyzetgyök(hektárszám-200)
Gyújtás elleni bónusz:
négyzetgyök((hektárszám-200)/2)

így 200 hektáron semmilyen bónuszt nem kap
400 hektáron nagyábol 10% hadibónuszt és 5% gyújtás elleni bónuszt
1200 hekin (ahol a Ti felvetések szerint, eléggé megközelítene egy orkot) 33% hadibónuszt és 16,5% gyújtás elleni bónuszt kapna
stb.

ÉS:
ez a mostani szintenkénti bónusza mellett legyen, hiszen ez amit én ezzel adnék neki, nem sok, főleg, hogy ugye a házgyújtás elleni bónusz nem nagyon kéne, hogy elérjen 100%-ig, sőt, legyen maximalizálva 50%-nál, esetleg 70%-nál, vagy hasonló magasságban


Ezzel nem sokat erősítenénk a hullán, a támadóereje igencsak elmaradna az orkétól, de azért sokkal eredményesebben tudna ütni, és a házai is lényegesen kevésbé hullana...

Ha estleg ezt valaki kevésnek gondolná (én igen, de azért nem avgyok mohó, mégse lenne jó, ha elszaporodnának annyira a hullák, hogy azokat kelljen ütni, mert nincs más...) az még ideveheti, hogy tűzgolyóhoz is kapja meg azt a bónuszt amit megkapna a házgyújtás ellen...


Vélemények??
Reply With Quote
  #809  
Old 05-19-2008, 18:57
Druida Druida is offline
Member
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 818
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Gyújtogatásra én azt mondom, hogy ha meg lesz erősítve a hulla, akkor nyugodtan tud majd tartani elég házat, ha akar védekezni a gyújtás ellen.

Fölösleges bonyolításnak látom.

Egyébként ez se javít a képleteden, mert akkor gyengébb lenne, mint most, cserébe ártani se tudnának neki annyit. Egy ilyen hullát én nem választanék.
akkor lehetne 3szoros szorzó, vagy akár 4, sőt 3,852285763472 is.
szal tökmind1, csak szerintem gyökösen kell megoldni.

gyengébb lenne mint most?
nem hinném... nem kellene aggódni az ori miatt, mert nem lenne olyan sok gyújtás, és már alsóbb szinteken is lehetne bónusza. arról nem is beszélve, hogy ki mondta, hogy nem lenne vérszomj bónusz is? mert ugye nem az eddigieket akarjuk elvenni, hanem az eddigiekhez hozzáadni, vagy mósosítani... ezt a téma címe is mutatja. hameg van a vérszomj és az általam mondott bónusz is van, akkor a csoportok nagyrészében erősebb hadban is a hulla. de akkor, hogy jobban tetszen így írom: gyök(hekiszám)*2*1,3=haderőbónusz
Reply With Quote
  #810  
Old 05-19-2008, 18:58
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Xeper View Post
Jahh kihagytam a vérszomjat(200%*1,3)... így egy kicsit ork barakknál jobbra jönne ki, ami odafigyeléssel gyengíthető, és valóban célszerű csak az üres hekiket számolni.
Viszont az erő lineáris növekedées talán kicsit gyors, terület/1000 helyett terület/2000 lehetne (teljes bónuszt mekkora hekin szeretnénk ha elérné -az A-ba vihető max heki körüli értékre célszerű választani).
Szerintem egyáltalán nem gyors. A 260%-os max korrektnek tűnik.

Holnap fölrakom az összehasonlító táblázatot.
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 18:08.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu