Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #431  
Old 02-17-2008, 09:33
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Azt is megoldja. Valamint elősegíti a kláncsatákat JKSZ gyanú nélkül.
Ha egy klánból 3 tag tud megközelíteni egy ellenfelet, akkor vagy ez a 3 kilép és új klánt alakít, vagy az eredeti klánból mindenki kilép néhány körre ennek a 3-nak a kivételével. Ezt az utobbít segíti elő a javaslatom.
Aham, valóban ez utóbbira is tökéletesen használható, erre nem gondoltam az előbb.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #432  
Old 02-17-2008, 16:48
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Azt is megoldja. Valamint elősegíti a kláncsatákat JKSZ gyanú nélkül.
Ha egy klánból 3 tag tud megközelíteni egy ellenfelet, akkor vagy ez a 3 kilép és új klánt alakít, vagy az eredeti klánból mindenki kilép néhány körre ennek a 3-nak a kivételével. Ezt az utobbít segíti elő a javaslatom.
ez jópofa ötlet, de egy dolgo nem teszik benne.

miért kéne "nem játhatsz"-ra kényzeríteni , azaz szk-ra bárkit is azért, hogy a klántagok csatázhassanak...

azért ez elég nagy dilemma, hiszen a földkedvezményt csak a játékból való kilépéssel érhetik el.

igaz, hogy csak pár kör a klán csata, de adódhat egy csomóü probléma,ami miatt nem tudsz kimeni támadni, ami miatt akár több napot is így kéne állni, amíg be tudod verni azt a klánt, amire készültél. Addíg a többiek szk-ra vannak kényszerítve.
Tudom, hogy a piac nem raktár, de ha nem lennének egységek A-ban a piacon, tönkre menne az A. Ilyenkor az SZK-s orik átadnak minden egységet ami piacon vannak, akik ütni mennek a többiek? Vajon szükséges még jobban csökkenteni a támadó klán esélyeit azzal, hogy lecsökkentjük a piac lehetőségeit , mert az egységekkel kell foglalkozniuk?

alapvetően nem rossz az ötlet, de nekem ez az elvi gondom vele.

A nyári szabadság miatti föld leadás csökkentését nem tartom jónak...
Sőt , nagyon nem tartom jónak.

Minden játékosnak van saját élete. Mindenki el tudja dönteni, hogy mennyire fontos neki a játék, mikro mennyi időt tölt ezzel. Egyértelmű, hogy aki minél több időt áldoz be az életéből a játékra, annak annál nagyobb az esélye a túlélésre.

Nyári szünet:
Az emberek pihenni vágynak. Mi alapján döntöd el, mennyit pihenhet egy ember? Én évente szeretek 3x menni külföldre, van aki többször, van aki kevesebbszer. Kinek mennyi az engedélyezett ?

Templom:
a hívők vannak bizonyos időpontok, amikor biztos nincsenek gépnél, mert fontosabb dolgok vannak mint a játék.
ide tartozik a keresztelő, házzasság , temetés stb...

nem sorolom tovább, sok az életben fontos dolog történhet az emberrel...

értem én, hogy erre milyen jó megoldás lenne az szk- ki be lépés, földleadás nélkül , de vajon mennyi játékos vesztéssel járna ez a-ban?

a játéknak mennyire tenne jót?

nincs játékra kötelezve senki, most is meg van a lehetőség arra, aki nem tud , vagy nem akar !! sokat lenni a játékban. ráadásul van 4 tök jól játszható szint szabadsággal a játékban, de ha minden áron az A ban akar játszani, mi történik akkor, ha véletlen elveszt egy csatát, valaki mert apuci puszikát ad a bébi picike pofijára, egy másik játékos ellen, aki sose akar gyereket

Ne keverjük bele a szabályokba, ki mennyi időt szán rá a játékba, ez mindenkinek a saját döntése, ez alapján tud elérni célokat a játékban.
Nyilván aki kevesebb időt tud eltölteni a játékkal, az nem lesz annyira eredményes.
Reply With Quote
  #433  
Old 02-17-2008, 17:50
Valezius Valezius is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
Nyilván aki kevesebb időt tud eltölteni a játékkal, az nem lesz annyira eredményes.
Nyilván, de szerintem a cél az lenne, hogy ez az előnyt némileg ellensúlyozza a jobb stratégia.
Aki többet tud online lenni annak így is van elég előnye, minek kéne tovább növelni bármilyen módon is?
__________________
A szenvedélyem
Reply With Quote
  #434  
Old 02-17-2008, 17:57
Hóhér Hóhér is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 806
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Valezius View Post
Nyilván, de szerintem a cél az lenne, hogy ez az előnyt némileg ellensúlyozza a jobb stratégia.
Aki többet tud online lenni annak így is van elég előnye, minek kéne tovább növelni bármilyen módon is?
nincs szó növelésről, csökkentésről beszéltünk.


tudom, hogy ezt manapság divat összekeverni, de ne tegyétek légyszi !!!

thx


("A klánbelépési földleadás maradjon úgy, ahogy van, csak ha valaki ugyanabba a klánba lép vissza, ahol utoljára volt, akkor csak 1% földet kell leadnia.")
Reply With Quote
  #435  
Old 02-17-2008, 21:13
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
ez jópofa ötlet, de egy dolgo nem teszik benne.

miért kéne "nem játhatsz"-ra kényzeríteni , azaz szk-ra bárkit is azért, hogy a klántagok csatázhassanak...
Erről a kérdésről az a kérdés jut az eszembe, amit már több topicban feltettem:
Miért kell szétválnia egy klánnak amiatt, hogy csatázhasson?
Erre a kérdésre sincs egyenlőre jó válasz.
Különben igazad van, ez tényleg probléma, de akkor is sokkal jobb megoldás, mint a jelenlegi helyzet.

Quote:
Originally Posted by Hóhér View Post
igaz, hogy csak pár kör a klán csata, de adódhat egy csomóü probléma,ami miatt nem tudsz kimeni támadni, ami miatt akár több napot is így kéne állni, amíg be tudod verni azt a klánt, amire készültél. Addíg a többiek szk-ra vannak kényszerítve.
Tudom, hogy a piac nem raktár, de ha nem lennének egységek A-ban a piacon, tönkre menne az A. Ilyenkor az SZK-s orik átadnak minden egységet ami piacon vannak, akik ütni mennek a többiek? Vajon szükséges még jobban csökkenteni a támadó klán esélyeit azzal, hogy lecsökkentjük a piac lehetőségeit , mert az egységekkel kell foglalkozniuk?
Ha több napig sem tudja valaki lebonyolítani a kláncsatát, akkor így járt. Az esetek többségében néhány kör alatt vissza tudnak lépni a kilépett tagok.
2-3 napig különben is bonyolítható a piac SZK-n is, ha nincsenek szétszakadva a kintlévő egységek.

A támadó klánnak mindig megmarad azaz előnye, hogy ő választja meg a támadás időpontját. Így a támadáskor tele lehet pénzzel és sereggel is. A védekező klánról ez nem mindig mondható el.

Egyébként a támadó klán esélyeit ez a javaslatom nem csökkenti, hanem növeli a jelenlegi helyzethez képest, mert egy bizonyos klánváltás után a támadónak nincs esélye nyereségesen támadni, javaslatommal meg van.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #436  
Old 02-18-2008, 01:57
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Nekem azért nem tetszik fegya javaslata, mert ezzel pont a passzívan résztvevő tagokat büntetjük, akár 1-2%-al is,de ők szivnak,és ezzel még a szintentartás miatt is fedezésre kényszeritve őket(ha ép nem top10%feletti elf aki még azt se tud). ha egy klánból egy kis rész akar ütni, igenis az aktív résztvevőknek legyen vmi malusz, mert ők ellensúlyozzák maguknak a lehetséges nyereséggel. egy elhibázott vezéri döntés miatt, ne kelljen azon tagoknak szivni, akik részt sem vettek egy csatában. Bevallom, ez a kirakosdi, unszimpatikus stratégiai elem. most is az, de hogy ezt még támogassuk is, az nagyon nem tetszik. ha valaki(k) klánban akar(nak) ütni, az(ok) viselje(ék) az esetleges hátrányait, ne mások, hanem ő(k). ne legyen már az a divat, hogy az orkok gondolnak egyet és kirakják a fél klánt.

Támogatom, a leadás csökkentését, mert serkent(het)né a játékot, de ne olyan irányba, hogy a klánon belül még inkább elszigetelje és hátrányba hozza a nem full hadi országokat.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni




Last edited by Kutyuleee; 02-18-2008 at 02:01..
Reply With Quote
  #437  
Old 02-18-2008, 09:21
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Nekem azért nem tetszik fegya javaslata, mert ezzel pont a passzívan résztvevő tagokat büntetjük, akár 1-2%-al is,de ők szivnak,és ezzel még a szintentartás miatt is fedezésre kényszeritve őket(ha ép nem top10%feletti elf aki még azt se tud). ha egy klánból egy kis rész akar ütni, igenis az aktív résztvevőknek legyen vmi malusz, mert ők ellensúlyozzák maguknak a lehetséges nyereséggel. egy elhibázott vezéri döntés miatt, ne kelljen azon tagoknak szivni, akik részt sem vettek egy csatában. Bevallom, ez a kirakosdi, unszimpatikus stratégiai elem. most is az, de hogy ezt még támogassuk is, az nagyon nem tetszik. ha valaki(k) klánban akar(nak) ütni, az(ok) viselje(ék) az esetleges hátrányait, ne mások, hanem ő(k). ne legyen már az a divat, hogy az orkok gondolnak egyet és kirakják a fél klánt.

Támogatom, a leadás csökkentését, mert serkent(het)né a játékot, de ne olyan irányba, hogy a klánon belül még inkább elszigetelje és hátrányba hozza a nem full hadi országokat.
Én úgy gondolom, hogy az 1A-ban elsődleges szempont, hogy a klán minél jobban szerepeljen. Ezen belül a legfontosabb szempont, hogy egyénileg senki se járjon rosszul, mert így lehet leginkább hosszútávon összetartani egy csapatot. Ennek a két szempontnak az felel meg leginkább, ha a csapat nagyjából együtt halad.
Ezért úgy gondolom, a klán szempontjából egyáltalán nem jó, ha a támadásban csak az ork hadisok vesznek részt. Ha a klánban van például egy top10%-s elf, akkor én úgy szerverzném a klántámadást, hogy az elf benne legyen a támadó csapatban, hiszen ő egyébként nem tud haladni. Ugyanígy szempont lehet az is, hogy a törpe biztonságban legyen. Ha olyan lenne a helyzet, hogy földszerzéssel a törpe olyan helyre kerül, ahol kevésbé támadható, akkor a törpét is bennehagynám a támadó csapatban. Persze, az elfnek és a törpének a támadáshoz át kell épülnie. Csak azt akarom evvel mondani, hogy egyáltalán nem biztos, hogy az a jó, ha a kiélezett orkok támadnak.

De nézzünk egy másik példát. Van egy 8 fős klán. Ez a klán meg tudja közelíteni a kiszemelt ellenfelet, ha 2 tagot kitesz a klánból. Nyilván nem fog 6 tag kilépni a klánból, új klánt alapítani és az új klánnal beütni az ellenfelet. A két tagot fogja kizárni. Ebben az esetben a támadók vállalják vajon a földleadási kockázatot? Ebben az esetben vajon nem azok fognak szívni, akik részt sem vettek a csatában? Nem azoknak kell a földet leadni, akik nem szereztek a csatával földet? Nem lenne jó ezeknek kedvezményes visszalépést biztosítani?

Természetesen tudom, hogy nagyobb távolságra lévő klánt kilépő kisklánnal vagy a meglévő klán tagjaiból való kilépéssel lehet megközelíteni. Azt is tudom, hogy a topic indító javaslat mindkét lehetőséget támogatja. Az is világos, hogy több kláncsata lenne, ha mindkét lehetőség támogatva van, nemcsak az egyik. Nekem mégis jobban tetszik, ha csak a kizárásos és támadás utáni visszalépéses támadást támogatnánk, mert a kisebb klánokba való szétválás, majd a klán újraegyesítése nagyon gyakran JKSZ-t eredményez. Nem szívesen támogatok olyan javaslatot, amiről tudom, hogy szaporítja a JKSZ-t.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #438  
Old 02-18-2008, 16:48
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem tetszik Fegyának ez az ötlete, hogy az anyaklánba visszalépve legyen kicsi a földleadás, bár az eddigi javaslatokhoz képest egy kicsit túl erős. Ugyanakkor logikus, és csakugyan olyan helyzetet teremthet, hogy fellendülnek a kláncsaták.
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
Reply With Quote
  #439  
Old 02-18-2008, 16:50
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Nekem tetszik Fegyának ez az ötlete, hogy az anyaklánba visszalépve legyen kicsi a földleadás, bár az eddigi javaslatokhoz képest egy kicsit túl erős. Ugyanakkor logikus, és csakugyan olyan helyzetet teremthet, hogy fellendülnek a kláncsaták.
Nekem vannak vele azért némi fenntartásaim, mert ha kilépek egy klánból, hogy újat alapítsak, akkor utána máris nem tudok "olcsón" visszamenni. Ez csak az SZK-ra menetelt kompenzálja egy kicsit.

Ettől függetlenül mint javaslat feljegyezve, amikor választani kell, akkor ez is szerepel majd a listán.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #440  
Old 02-18-2008, 16:59
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Azt is megoldja. Valamint elősegíti a kláncsatákat JKSZ gyanú nélkül.
Ha egy klánból 3 tag tud megközelíteni egy ellenfelet, akkor vagy ez a 3 kilép és új klánt alakít, vagy az eredeti klánból mindenki kilép néhány körre ennek a 3-nak a kivételével. Ezt az utobbít segíti elő a javaslatom.
Es szivesen kidobalod a klanbol az elfek nagy reszet meg a torpet, egy esetleges utes miatt? Valamint ez nem oldja meg az 50es hatar problemajat sem. Kidobod a termelo torpedet, nem eleg, hogy folyamatosan fogy 1%ot a foldje, de egy ido utan mar jatszain sem lehet vele....

Nem tetszik a javaslat.

ps: valamint van egy nagyon nagy hatulutolje: nagyban erositii a Synkel fele taktikat, hogy: "kirakom a fel klant, ha rankallt valaki".

Ez epp a klancsatak megtorteneset hatraltatna nagy mertekben. Rankkaltak? Bevernek? Se penz, se egyseg a klanban? Sebaj, kirakok 4-5 embert, majd visszamasznak 1%ert....

Fegya, gondold at... Az ovi meg ilyen konnyites nelkul is belebukott ilyenbe....
__________________
Remedy

Last edited by Remedy; 02-18-2008 at 17:01..
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu