Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek
Register Stats Members List Today's Posts

Stratégia & Tippek Stratégiák megbeszélései, tippek, trükkök az egyes fajokhoz, személyiségekhez

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-12-2007, 07:09
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Egyébként hektártól függetlenül legyen benne 15% torony 60% barakkal. (igen, 15% íj, 45% ló), annyi ház, hogy 99% legyen, feltételezem ez olyan 18-19% között mözög, legyen benne 10 db bank, azért annyi vari, hogy a fajit meg a vérszomjat ki tudd pakolni, egy kis toli, mondjuk 3-5%, hogy a hullákat meg az 1kocsmás óriásokat le tudd húzni.
A maradék területre meg mehet raktár a kajának.

A %-os arányok, meg a 10 db (nem 10%!) bank édvényes 300 hekire is meg 600-ra is. Bár én sem vagyok orkszakértő, de 1 ilyen orkom van, sok gondom nem volt vele eddig.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 12-12-2007, 07:11
laci laci is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
...egy kis toli, mondjuk 3-5%, hogy a hullákat meg az 1kocsmás óriásokat le tudd húzni...
Miért kell 3-5% kocsma hogy élőhalottakat és 1 kocsmás óriásokat lelophass?
Reply With Quote
  #3  
Old 12-12-2007, 07:16
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by laci View Post
Miért kell 3-5% kocsma hogy élőhalottakat és 1 kocsmás óriásokat lelophass?
Mert a topicnyitó az ég világon semmilyen információt nem adott meg a hektáron meg a fajon kívül.

Az orkomban 3% kocsma van, igaz, MF, így azért befér a 2-3-4 kocsmás óriásokhoz meg gnómokhoz is.
Erős szöviben akár lehet 1% is a kocsma. Sőt. Akár 1 db is.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #4  
Old 12-12-2007, 07:14
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

természetesen első szemnek tábornok. másodiknak ha lesz tudós, harmadiknak túlélő.

szerintem a 3T ork a legjobb.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #5  
Old 12-12-2007, 07:17
Zsáni's Avatar
Zsáni Zsáni is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,389
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
természetesen első szemnek tábornok. másodiknak ha lesz tudós, harmadiknak túlélő.

szerintem a 3T ork a legjobb.
én 3.-nak a vándort választanám inkább, de én mondjuk nem értek az orkhoz
__________________
Az élet szar
De szarból is lehet várat építeni
Reply With Quote
  #6  
Old 12-12-2007, 07:50
[HTPA]GeeForce's Avatar
[HTPA]GeeForce [HTPA]GeeForce is offline
Senior Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Csonka-Magyarország
Posts: 4,643
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Ha te mondod, akkor tökéletes választás.

Bár szerintem ez csoportfüggő. Sok létszámos csoportban majdhogynem felesleges a vándor.
__________________
ஜ۩۞۩ஜ 
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ 
Reply With Quote
  #7  
Old 12-12-2007, 17:51
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

kiveve, ha felmesz a csopi teteje fele. ott ugranak a ponterteke, ott jol johet.
Reply With Quote
  #8  
Old 12-12-2007, 17:57
Dragi's Avatar
Dragi Dragi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by [HTPA]GeeForce View Post
természetesen első szemnek tábornok. másodiknak ha lesz tudós, harmadiknak túlélő.

szerintem a 3T ork a legjobb.
tudós, tábornok, vándor, harcos aztán talán túlélő én így választanám a személyiségeket orknak
__________________
Claívsolais (3) (#379234)



"Jobban szeretem, ha mindenki utál, mintsem színészkednem kelljen bárki szeretetéért...."

"Sose szakítsd félbe ellenfeled, ha az éppen egy hibát követ el." -Bonaparte Napoleon

Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni...
Reply With Quote
  #9  
Old 12-12-2007, 18:03
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Dragon,Szamár :)) View Post
tudós, tábornok, vándor, harcos aztán talán túlélő én így választanám a személyiségeket orknak
Én tudós, tábornok, vándor, harcos, túlélő, kereskedő ork voltam utoljára... szerinem, egész jó..
Reply With Quote
  #10  
Old 12-12-2007, 21:06
Andrew's Avatar
Andrew Andrew is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Dragon,Szamár :)) View Post
tudós, tábornok, vándor, harcos aztán talán túlélő én így választanám a személyiségeket orknak
nálam is valahogy így jönnének sorba... illetve a vándor szövifüggő, lehet, hogy az lenne a 4ik

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
Én tudós, tábornok, vándor, harcos, túlélő, kereskedő ork voltam utoljára... szerinem, egész jó..
Süti meg elmehet a bánatba, minek szivat minket?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Okoskák-tudorok-tesztoszteronbajnokok :) monro Chat 302 08-28-2008 09:51
Túl sok idő a topban Ati Megvalósult javaslatok 395 01-18-2008 13:41
A Hódító, mint körökre osztott stratégiai játék kg-- Általános beszélgetés Hódítós témákban 53 08-02-2007 23:45
Felfedezés javaslat -Fegya- Megvalósult javaslatok 916 01-20-2007 21:04


All times are GMT +1. The time now is 07:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu