Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: A drágakő ár legyen:
a mostanihoz hasonló ingadozás, de megemelve szintenként 26 19.26%
a paicon kintlévő össz nyersanyagár átlagára körüli 65 48.15%
a piacon kintlévő össz nyersanyagár átlagárának a fele körüli 7 5.19%
ne változzon semmit, jó így ahogy van 13 9.63%
találjatok ki valami újat, mert egyik sem teteszik 24 17.78%
Voters: 135. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #131  
Old 03-29-2006, 12:02
SzaTo SzaTo is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Sziasztok!

Egy 5letelés gyorsan

A piacról kivenném a drágakövet, de a császárnak való pénzért átadás mellett lehetne egy csere lehetőséget biztosítani, amiben a drágakőért a császár akár fegyvert, de többért pl. katonát adhat cserébe.
Pl.:
2 drágakő = 1 fegyver
5 drágakő = 1 katona


Az árra más megoldást találnék, ami csoportomként változik, és egyszerű, de érdekes épületté tenné a drágakőbányát:

5-szint: [100 + (játékidő de max 1000)]
4-szint: [100 + (játékidő de max 1000)]*1,2
3-szint: [100 + (játékidő de max 1000)]*1,2*1,2
2-szint: [100 + (játékidő de max 1000)]*1,2*1,2*1,2
1-szint: [100 + (játékidő de max 1000)]*1,2*1,2*1,2*1,2

Maximum 1000 körig venni figyelembe, vagy annak megfelelő összegben megállapítani az értékét, ebben az esetben a csoportonkénti árak:
5. 100-1100
4. 121-1320
3. 145-1584
2. 175-1901
1. 210-2280

Így pl.: 1 db drágakőbánya (7 drágakő):

Az 5. szinten az 1. kör után 707-et hozna, 500 kör után már 4200-at, 1000 kör után 7700-at hozhatna bevételként, ha beváltjuk.

3-as szinten ugyanez 1. kör = 848, 500. kör = 5040, 1000. kör = 11088

1/a-ban 1. kör = 1050, 500. kör = 8710, 1000. kör = 15960


Csoportonként növekvő összeg, ami hozzáférhető piactól függetlenül, akár körönként, minden országnak más értéket képvisel, ezért érdekes is ugyanakkor ellopható, felhalmozható, persze ez a raktár méret növelésével, vagy raktárszükség eltörlésével értendő.



Nagyon fontosnak tartom, hogy a bánya által termelt drágakövet a piacok elhasználása nélkül pénzre lehet cserélni.
Ha ezt a funkcióját nézzük, akkor van szerepe, mivel piac lehetőség max 5 db. Ezért hasznos pénzforrás is lehetne.

Ha a cserelehetőséggel kombináljuk, akkor még érdekesebb is lehet:
Pl.:
3-as szintre lépő ország akár 2 kőért, azaz 2*145 aranyért kap egy fegyvert a császártól, de aki már ott van 1000 kör óta, annak ez 3168 Aranyába kerül.
Vagy ha ezt katonában nézzük, akkor 725 - 7920-ig változik a beváltott érték.

Az 1A-ban ezek az értékek: fegyver esetén 420-4560, katona esetén 1050-11400
5-ös szint fegyver 202-2200, katona 505-5500

Ezzel a lehetőséggel segítséget kapnának a játékosok a felsőbb csoportokhoz való gyors alkalmazkodásban, és egy + fejlődési lehetőség, pénztárolás lehetősége, termelés hatékonysága.

Egy fontos dolog: A klánraktárból, karavánból ennek a tárolását, átküldését ki kell venni. Csak ellenségtől lehessen beszerezni lopással, akár fosztással is, de szövetségen belül ne lehessen "átpasszolni", mert akkor egy felérkező országba áttett kövek aránytalanul nagy visszaélésekre adnának lehetőséget, és csoportok közt nem biztos hogy megérné hurcolni.

De legalább a játékban töltött idő növekvésével egyre több értelme lenne tartani drágakőbányát a felsőbb csoportokban is.

SzaTo
Reply With Quote
Sponsored Links
  #132  
Old 03-29-2006, 13:47
Atesz Atesz is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Hungary/Szfvár
Posts: 15
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Jól hangzik.
De nekem nem szimpatikus a beválthatósága így elsőre. A beváltási arány szerintem túlzott. 2kő=1 fegyver vagyis 1 bányával alapból 2 kör alatt 7 fegyvert kapnék. Ennyit egy kovács sem termel 2 kör alatt. Meg a katonánál fegyelembe kell venni hogy alap esetben 20kör mire kiképzed, itt meg azonnali az eredmény.

A szintenkénti árazás jól hangzik, a szorzó jónak tűnik, de lehet kicsivel magasabb szerintem. Annyi lenne még a javaslatom hogy az alap ár ne 100 legyen hanem emeljük meg és ingadozzon az eladás függvényében.

A klánrakiból, karavánból való törlés szerintem is kell ennél a módszernél.
Reply With Quote
  #133  
Old 03-29-2006, 13:56
Atesz Atesz is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Hungary/Szfvár
Posts: 15
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Láma:

Értem én is mit akarsz. De pl. a fegyvernek is van haszna mégse gyártom a fegyvert. Viszont van olyan ori aki ebből eléldegél, ki jobban, ki kevésbé. A drágakővel is ez lenne a helyzet. Hiába kellene mondjuk a szintlépéshez én akkor se tartanék ilyen bányát. Valahonnan csak össze tudnám szedni. Bár mennyiség függő ez is. Meg mondjuk B topjában mások is így gondolkoznának. Lehet szenvednénk vele.

Szerintem mindenképp pénzforrási lehetőség a drágakő. A varázslatokhoz való szükségessége azért nem jó mert akkor a varis lenne hátrányban, vagy csak a védővarikhoz kellene?

Meg ne olyan értelmet adjunk már neki ami miatt majd minden orinak kell ilyen bányát tartania.
Reply With Quote
  #134  
Old 03-29-2006, 14:28
Láma's Avatar
Láma Láma is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 777
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem az a lényeg hogy termeld, hanem az hogy felhasználd Akkor lesz valaminek értéke, ha valaki hasznosítja őket. Ha kevesebbet termelnek mint eladnak, akkor az a cucc dárga, ha többet akkor olcsó. De a drágakővet nem hasznositja senki, csak legfeljebb a császár beváltja, most annyi a szerepe a drágakőbányának hogy termel 700 aranyat és kész.
Reply With Quote
  #135  
Old 03-29-2006, 15:23
SzaTo SzaTo is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

[quote=Atesz]Jól hangzik.
De nekem nem szimpatikus a beválthatósága így elsőre. A beváltási arány szerintem túlzott. 2kő=1 fegyver vagyis 1 bányával alapból 2 kör alatt 7 fegyvert kapnék. Ennyit egy kovács sem termel 2 kör alatt. Meg a katonánál fegyelembe kell venni hogy alap esetben 20kör mire kiképzed, itt meg azonnali az eredmény.

Szia Atesz !
Nem a számokba kell belekötni, az változhat, lehet 3-4 kő is egy fegyver, vagy 10-14 kő egy katona. Abban az esetben a szintenkénti ár, játékidő függvényében nem fogja megérni arra váltani. De ha neked mégis az kell, megteheted. A lényeg a hasznosíthatóság. Itt a piac, képzés nélküli hasznosíthatóság elvét akartam szemléltetni.

A koviműhellyel szemben ne feledd ! ezt csak fedezéssl vagy foglalással szerezheted, nem építheted !!!

A számok tekintetében pl 20-200 drágabányával azért csúnyán üthető vagy, ha csak arra alapozol, ez gyengíti az országot, így nem éri meg túl sokat tartani se. Ezeket is gondold át, mielőtt a hirtelen katonához jutás ellen lennél. Illetve azt, hogy az 5. szinten , meg a 4-en milyen árak vannak a lassú képzés miatt. Ez a piacot is pozitívan befolyásolná, mégse tenné tönkre, hisz elég kevés drágakőbánya van. Minél feljebb jutsz, annál kevesebbet találsz, látsz a csopikban. Nem muszály összekötni a termelését sem a bánya tekivel, sem a fajjal, így mindenkinek fontos lenne.

SzaTo
Reply With Quote
  #136  
Old 03-29-2006, 15:32
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,242
Activity: 21%
Longevity: 100%
Default

Az egész szál úgy indult, hogy funkcionális változásoktól tekintsünk el. Ez egy nagyon helyes irány, hiszen eleve írtam is, hogy ilyen jellegű változások most egészen biztosan nem lesznek. Úgyhogy az ilyen jellegű felvetéseket, hogy szintlépés módosítása, tőzsde, mit váltsunk át mire, felejtsük el, ilyen irányba kár menni, csak teljesen szétoffolja a témát, miküzben egész biztosan nem lesz belőle semmi.

Köszönöm.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #137  
Old 03-29-2006, 15:49
SzaTo SzaTo is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szia Ati!
Nem volt tiszta mi a funkcionális változás nálad, de akkor gondolom az árazásra is ez a válaszod, hogy szintenként nem fog függni max az ott beállított érték között ingadozik, piacon megmarad stb.

De akkor topikot írjátok át arra, hogy :

MI LEGYEN A MEGEMELT ÁRA A DRÁGAKŐNEK

SzaTo

ui: ehh pedig eltöltöttem vele egy csomó hasznos időt ))
Reply With Quote
  #138  
Old 03-29-2006, 20:57
laziga's Avatar
laziga laziga is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Szerintem is ez igy sok egy kicsit de szerintem mint irtam az kevés hogy az árát változtatjuk , legalább az ingadozást az eladás mértékre nézve megkell tartani. illetve nem fixálni az árat, hanem a piachoz viszonyitva megállapitani.
És akkor maradhat hogy a császár a végfelhasználó stb . Értelme ugyan sokkal több nem lesz viszont értéke ugyan annyi mint bármi másnak tehát érdemes lesz tartani mert pénzt fog jelenteni ugyan akkor ha piacfüggövé válik az ár, akkor elkerülhetö hogy felváltson minden más bányát mert ha sokk az eladás akkor lefele esik az ára)) és másnak felfele szökik
Vélemény?
Reply With Quote
  #139  
Old 03-29-2006, 21:13
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Exclamation

Quote:
Originally Posted by Láma
Jó, már értem mire gondoltál, de akkor se lesz a drágakő soha drágább, ha nicns haszna semmi, sztem legalábbis nem lenne norális, olyasminak értéket adni ami nem ér semmit.
nah...
ugyan csináltam fejét ütögető smileyt de még nem szerveztem össze őket, szal még nem lesznek újak... de most ide az kellene...
ez a topik arról szól, hogy adjunk értelmet a drágakőbányának, mert jelen formában nincs neki...
tehát akor most te mit szeretnél?? azért kell emelni az árát hogy megérje tartani esetleg. hogy legyen kis könnyű pénzforrásod is... azonnali, stb... a többiben is van érdekes ajánlat, pl a szintenként és eltöltött játékidő szerinti változás.. egész pofás pénzt tud termelni 7k-s áron egy törpe, de így is kellene nyersi pl. és felverné az árat ha csak drágakőbányára állnának át a törpék stb... szóval ez a topik arra van hogy értelmet kapjon a jelenleg értelmetlen dolog, nem kell fikázni vagy eltűntetni a játékból, oké?
Reply With Quote
  #140  
Old 03-29-2006, 21:17
Senki's Avatar
Senki Senki is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Café of Broken Dreams
Posts: 1,690
Activity: 0%
Longevity: 99%
Arrow

funkcionális változtatás ami a játék működését változtatja meg szvsz. a nem az pedig olyan apróság minthogy új függvényt ír be Ati a drágakő árának változását pöcögető függvénybe
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Drágakő eladásakor a teljes bevétel kiirása Kutyuleee Megvalósult javaslatok 25 01-17-2008 05:23
A drágakő kérdése cater Általános beszélgetés Hódítós témákban 34 09-02-2007 14:48
Drágakő ára! Rém Általános beszélgetés Hódítós témákban 50 03-21-2007 16:08
Hétvégi játék avagy mi változott a 2000es drágakő árak miatt. elod1900 Stratégia & Tippek 6 05-20-2006 11:06
Drágakő, vagy Mithril? Avagy kinek melyik teccene jobban, mint név? Senki Elvetett javaslatok 2 04-29-2006 01:45


All times are GMT +1. The time now is 04:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu