Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #71  
Old 09-26-2007, 19:21
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by -(0Kristóf0)- View Post
Egyébként nem értem hogy lehet ezzel bárkit megszivatni, elmagyaráznád kérlek.
ez mondjuk feljebb érdekes. de pl legutobb.: kitámadtam 2körre és lebontottam hogy 3körös legyen a célpont az inditás után már. nem jött szembe se. az ütés után vehetett észre, amikor már 4körrel alattam volt. Ekkor már tudtam hogy ki fog jönni,mert gömbözött és fel is mért. figyeltem a pontlistát hogy mikor fokozz be katit, hogy 2körös legyen. kv elött meg is tette, de egyből én is fokoztam és amikor kiküldte a sereget 3körös voltam. így 1körrel elöbb hazaértek az egységeim mint ő.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Sponsored Links
  #72  
Old 09-26-2007, 19:24
Stev's Avatar
Stev Stev is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Location: Budapest
Posts: 468
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by -(0Kristóf0)- View Post
Hát velem már előfordult hogy 24 körre véletlenül a szövi elhívta a sereget.
És gondoltam az ilyen esetleges baklövéseket jó lenne kiküszöbölni.
Hogy mikor reggel 6-kor csipás szemmel a monitort bámulod és nem figyelsz oda, és csak egy gomnyomás...
Rámész a tanácsadókra, és egyszercsak látod hogy a sereged 14 körre elment.
Hát ilyen pillanatokban verné szét az ember a monitort:
Ebből nem az a tanulság, hogy figyelmeztessen a gép, hanem hogy ne szakadj el a szövidtől. Arról nem beszélve, hogy vannak olyan csoportok, ahol nem is tudsz támadni 4-5 körön belül, akkor ott csak 6 körnél kérdezzen? Tessék odafigyelni, a gép nem azért van hogy gondolkodjon helyetted! Az emberi gonoszság kiszűrése a cél, nem az emberi butaságé!
__________________
"Alkoholista az aki annyit iszik mint mi, csak ellenszenves"

http://stevzland.myminicity.com/ind
  #73  
Old 09-26-2007, 19:44
Dragi's Avatar
Dragi Dragi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -(0Kristóf0)- View Post
Hát velem már előfordult hogy 24 körre véletlenül a szövi elhívta a sereget.
És gondoltam az ilyen esetleges baklövéseket jó lenne kiküszöbölni.
Hogy mikor reggel 6-kor csipás szemmel a monitort bámulod és nem figyelsz oda, és csak egy gomnyomás...
Rámész a tanácsadókra, és egyszercsak látod hogy a sereged 14 körre elment.
Hát ilyen pillanatokban verné szét az ember a monitort:
én egy játék miatt nem verem szét a monitorom sőt más miatt sem
__________________
Claívsolais (3) (#379234)



"Jobban szeretem, ha mindenki utál, mintsem színészkednem kelljen bárki szeretetéért...."

"Sose szakítsd félbe ellenfeled, ha az éppen egy hibát követ el." -Bonaparte Napoleon

Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni...
  #74  
Old 09-29-2007, 11:14
TechnoMage TechnoMage is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Szerintem ebben a topicban elsősorban a visszaéélés kiszűréséről van szó, amit a 0%-ra állítással, meg lehet nagyon egyszerűen oldani. A többi felvetett ötlet, pl hogy mi legyen bontáskor, már csak részletkérdés, és nem szükséges módosítás.

Szerintem az utólagos büntetés meg nem sokat ér, mert törlik, azt csinál új országot és máskor megint eljátszhatja, de közben tönkretehette 3 ártatlan ember játékát.
  #75  
Old 11-28-2007, 17:47
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

A topic mostanság picit behalt, de megint történt egy hasonló eset ami miatt feléleszteném. Én még mindig csak az 1.t támogatom.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #76  
Old 11-29-2007, 09:37
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Jogosnak tartoma problémát.

Kilépési stádiumban lévő szövitag ne kérhessen be szövihelpet, és ne vihessen ki támadósereget.
Ha ez neki nem felel meg menjen el 3 nap szabira, és akkor utána teljes értékű MF ként játszhat, vagy új szövit kereshet.
Persze az is problémát vethet fel, ha 24 körig nem vihet egységet a többiektől, de talán még ez a legkisebb rossz.

Egyébként véleményem szerint az olyan játékos országát, aki a kilépés körében kiüríti a szövit, és esetleg másvalakikkel, vagy önmaga által beütteti őket, törölni kellene más játékának szándékos tönkretétele indokkal.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
  #77  
Old 11-29-2007, 10:37
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Jogosnak tartoma problémát.

Kilépési stádiumban lévő szövitag ne kérhessen be szövihelpet, és ne vihessen ki támadósereget.
Ha ez neki nem felel meg menjen el 3 nap szabira, és akkor utána teljes értékű MF ként játszhat, vagy új szövit kereshet.
Persze az is problémát vethet fel, ha 24 körig nem vihet egységet a többiektől, de talán még ez a legkisebb rossz.

Egyébként véleményem szerint az olyan játékos országát, aki a kilépés körében kiüríti a szövit, és esetleg másvalakikkel, vagy önmaga által beütteti őket, törölni kellene más játékának szándékos tönkretétele indokkal.
Egyetértek.
  #78  
Old 11-30-2007, 12:30
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Jogosnak tartoma problémát.

Egyébként véleményem szerint az olyan játékos országát, aki a kilépés körében kiüríti a szövit, .... önmaga által beütteti őket, törölni kellene más játékának szándékos tönkretétele indokkal.
nem értek Veled egyet.
  #79  
Old 11-30-2007, 14:10
Kós00792's Avatar
Kós00792 Kós00792 is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: BAZ
Posts: 415
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by sutike31005 View Post
nem értek Veled egyet.
Miért nem? Szerintem elég jó ötlet! Azért, mert ha kilép a szöviből az azért van mert vagy kiteszik (inaktív, bunkó, stb.) vagy neki nem tetszik vmi, hát akkor ne vigy már ki az egész védelmet vagy támadóerőt! A törléses dologgal is egyetértek, mert elég ronda dolog meg minden
  #80  
Old 11-30-2007, 15:15
Paliking Paliking is offline
Member
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 545
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Az is lehetne megoldás, hogy amikor bomlik a szövi, vagy vki bontja a szövit, akkor van egy lehetősége egy kis boxot kipipálni, ami mondjuk így szólna: a seregeim ne vegyenek részt szövetségi támadásban és védésben. És ha ezt kipipálja, akkor nem lehet elhívni a seregét, ill. azonnal hazaindulnak, de ha nem rossz hangulatban bomlik a szövetség, akkor még a bomlás 24 körében ki lehet használni a szövetség előnyeit, ha nem jelöli be a boxot.
Nem tudom ez fejlesztési szempontból mennyire bonyolult.
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
04.02. Szövetségi játék Ati Hódító Kézikönyv 3 08-29-2007 16:33
Szövetségi történet Valezius Segítség 6 08-29-2007 14:06
Szövetségi infók a ,,Pontok"-ban DearCody Elvetett javaslatok 4 07-04-2006 10:44
Szövetségi karaván DearCody Megvalósult javaslatok 15 06-16-2006 13:29
1/A változás: szövetségi szabadság alatti raktárdíj Ati Fontos bejelentések 0 05-04-2006 14:14


All times are GMT +1. The time now is 12:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu