Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 09-22-2007, 22:20
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by tdomo View Post
Ok, akkor mégegyszer. Nem az a problémám, hogy mindenki otthon csücsül a saját országában én támadok és akkor telesegítségelik egymást. Ha mindeki otthon ül, akkor nem kunszt úgy ütni, hogy ne legyen segítség. Viszont, ha majd mindenki csak egyszer kérhet segítséget, akkor pontosan fogom tudni, hogy mi a legroszabb eset. Így kiveszünk egy komoly taktikai elemet a védő oldalról.

Megint kiegészítek. Azt írod, hogy így jobban kell gondolkodni támadás előtt. Így is kell gondolkodni, ha keresztbe kasul küldik át egymásnak a segítséget.

Cél az, hogy a védő oldaltól elvegyünk egy taktikai elemet?
__________________
"Véres kardot hoztam
Őseink véres kardját"
Sponsored Links
  #32  
Old 09-22-2007, 22:22
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by webesc View Post
Ebben igazad van.
Csak nincs egyensúlyban a támadáshoz kérhető help,
a védekezéshez kérhetővel.Ez szúrja a szemem.
Erre tett javaslatot Smooth és most gondolom át.
már ne haragudj,ha ezzel megsértelek, de ha nem játszol hadist, akkor min gondolkodsz el??? ha nem tudod milyen egy szöviháborúban kisakkozni hogy kinél mi lehet otthon, akkor mi alapján itéled meg a dolgot?
Azon gondolkodj el, hogy mit jelent ha valaki behívja a max helpet. 3ori olyan csont üres marad, hogy egy varis is simán befér 5sereggel!
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



  #33  
Old 09-22-2007, 22:24
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Cél az, hogy a védő oldaltól elvegyünk egy taktikai elemet?
Most nem értem, ide miért engem idézel. Szerintem nem ez a cél, de ha mindenki csak egyszer hívhat be, akkor eltűnik egy taktikai elem.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
  #34  
Old 09-22-2007, 22:25
Dragi's Avatar
Dragi Dragi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

hmmm nem hiszem hogy elkéne venni egy olyan lehetőséget a védő felektől amit így is nehéz használni mert az utolsó másodpercekbe észrevenni egy sereget és megfelelő mennyiségű íjjat behívni és védeni nem olyan egyszerű ám mint megfelelő időben megnyomni egy gombot és ezáltal elindul x nagyságú sereg
__________________
Claívsolais (3) (#379234)



"Jobban szeretem, ha mindenki utál, mintsem színészkednem kelljen bárki szeretetéért...."

"Sose szakítsd félbe ellenfeled, ha az éppen egy hibát követ el." -Bonaparte Napoleon

Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni...
  #35  
Old 09-22-2007, 22:39
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by webesc View Post
Ebben igazad van.
Csak nincs egyensúlyban a támadáshoz kérhető help,
a védekezéshez kérhetővel.Ez szúrja a szemem.
Erre tett javaslatot Smooth és most gondolom át.
Ezzel kapcsolatban igaza van Dragonnak. A támadó fél viszont pontosan tudja, hogy mikor mekkora sereggel kit támad. Ha jó időben támad, akkor a védő fél ezt nem tudja meg időben. Ez sem kis előny.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
  #36  
Old 09-22-2007, 22:46
webesc webesc is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 231
Activity: 0%
Longevity: 92%
Post

Quote:
Originally Posted by tdomo View Post
Ezzel kapcsolatban igaza van Dragonnak. A támadó fél viszont pontosan tudja, hogy mikor mekkora sereggel kit támad. Ha jó időben támad, akkor a védő fél ezt nem tudja meg időben. Ez sem kis előny.
Rendben. Meggyőztetek.
Az 1. pont azért mindenképp jó.
Az olyan esetekre amiből kiindult Smooth.
  #37  
Old 09-22-2007, 23:15
lacqa lacqa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Göd
Posts: 430
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

1. tőlem mehet, de szerintem maradhat így is ahogy most van.
2. nem támogatom, már leírtak előttem pár érvet hogy miért is nem.
  #38  
Old 09-22-2007, 23:49
TechnoMage TechnoMage is offline
Junior Member
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 28
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Az első jónak tűnik. De az se lenne egy utolsó dolog, ha le lehetne 0-zni a védekező segítséget azzal könnyen ki lehetne küszöbölni ezt a visszaélési lehetőséget.

A második viszont így önmagában értelmetlen. Mivel nem hátrány nélküli a segítség kérése. Meghal út közben a segítők egy része és a másik ország gyengül. Aki pedig egy kicsit is tapasztaltabb, tudja hogy lehet ezt könnyen kivédeni Ha nagyon be akarjátok vezetni védő segítség korlátozását, akkor valamivel kompenzálni kell érte a szöviket. Azért azt ne feledjük el, hogy egy mf 40%-al erősebb, nem kell őket annyira sajnálni.
  #39  
Old 09-23-2007, 06:22
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
A javaslat első részét támogatom. Amikor a szövetségi viszony felbomlik azonnal induljanak haza a segítségben kinn lévő seregek.

A második részt viszont nem. Támadáshoz is annyiszor viszel helpet ahányszor akarsz, illetve max ahány tábornokod van. Védekezésnél is meg kell hagyni a lehetőséget. Varis ori kitámad pl, és marad 1k íja. Arra sokszor kell helpet vigyen a szöviktől, hogy védekezni is tudjon.
Egyetértek Synkkel.
A javaslat első része jogos a második több kárt csinálna mint hasznot. Helyette inkább lehessen nullára venni a szövihelpet ha egy tag szövetségi viszonya változóban van (24 körig ugye)
  #40  
Old 09-23-2007, 07:52
Betelgeuse
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Szerintem ne csináljunk tamagocsit a játékból mert Smooth nem tudja megválogatni a szövijeit
Nagyon jól működik ez így...
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
04.02. Szövetségi játék Ati Hódító Kézikönyv 3 08-29-2007 16:33
Szövetségi történet Valezius Segítség 6 08-29-2007 14:06
Szövetségi infók a ,,Pontok"-ban DearCody Elvetett javaslatok 4 07-04-2006 10:44
Szövetségi karaván DearCody Megvalósult javaslatok 15 06-16-2006 13:29
1/A változás: szövetségi szabadság alatti raktárdíj Ati Fontos bejelentések 0 05-04-2006 14:14


All times are GMT +1. The time now is 01:24.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu