Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #131  
Old 09-02-2007, 02:34
Serg Serg is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 922
Activity: 4%
Longevity: 99%
Default

Jelen pillanatban a top 10 az alatta levő 12 orzágtól tudna sikeresen földet foglalni bár ennek a 12 nek a nagy hányada is csak elméleti jellegű mert közelít a nullához és mégis ezek közül az országok közül nem látok egy tiltakozót se! Bezzeg akik nincsennek tisztában a dolgokkal azok tiltakoznak rogyásig.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #132  
Old 09-02-2007, 16:11
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Serg, az a 22 ország mi a fenének tiltakozna ez ellen, amikor egy lehetőséget tesz nekik olcsóbbá mások ellen, miközben ugyanez a lehetőség ellenük nem működik: ugyan ki a fene tudna ráállni klánszinten a klánjukra úgy, hogy ez meg is érje neki?

Valahol olvastam (csak már nem találom), hogy ez nem csak a nagy, hanem a kisklánoknak is előny lenne. Megpróbáltam elképzelni: a nagyklánból kiválik egy (vagy több) ország, egy külön klánba, hogy beverjen egy kissebbet. Viszonzásul, a kisklánból is kiválhat egy (vagy több) ország, hogy beverje a nagyklánt? Ugyanmár... A dolog csak lefelé működik, de mit csináljon az, aki valamiért már mégsem használhatja? Vagy azért, mert nincs topköre, vagy azért, mert eleve a legkisebb klán tagja. És a 'csúnya nagy orik előnye' dolog már mintha a levlistán is élt volna, szóval jó régi beidegződés. És nem tudok rólla, hogy mostanában már ne lenne alapja!
Reply With Quote
  #133  
Old 09-02-2007, 16:39
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Serg, az a 22 ország mi a fenének tiltakozna ez ellen, amikor egy lehetőséget tesz nekik olcsóbbá mások ellen, miközben ugyanez a lehetőség ellenük nem működik: ugyan ki a fene tudna ráállni klánszinten a klánjukra úgy, hogy ez meg is érje neki?

Valahol olvastam (csak már nem találom), hogy ez nem csak a nagy, hanem a kisklánoknak is előny lenne. Megpróbáltam elképzelni: a nagyklánból kiválik egy (vagy több) ország, egy külön klánba, hogy beverjen egy kissebbet. Viszonzásul, a kisklánból is kiválhat egy (vagy több) ország, hogy beverje a nagyklánt? Ugyanmár... A dolog csak lefelé működik, de mit csináljon az, aki valamiért már mégsem használhatja? Vagy azért, mert nincs topköre, vagy azért, mert eleve a legkisebb klán tagja. És a 'csúnya nagy orik előnye' dolog már mintha a levlistán is élt volna, szóval jó régi beidegződés. És nem tudok rólla, hogy mostanában már ne lenne alapja!

Nem sírnod kellene, hanem talán elemezni, hogy miért nem vagy nagy ország.
Nem az a kérdés, hogy olcsón vernek-e le, hanem, hogy miért vernek le?

Ha erre megtalálod a választ, és a megoldást, akkor talán meg is oldódik az a gond, hogy olcsón, vagy drágán áll-e rád egy klán.

A területet összehasonlíthatatlanul könnyebb megvédeni, mint megszerezni.

Ha valaki rááll a klánodra örülni kellene a lehetőségnek, hogy odajön a célpont a célkeresztbe!

A mai kláncsaták rendszere a védőknek kedvez annyiból, hogy a szövetségi sereget nem erősíti az alulról támadás, és a tábornokok.

Azaz a támadó fél általában kiszolgáltatottabb helyzetben van, mint a védő.
(Azonos képességű játékosok esetén)

Emlékszem Wand egy régi mondatára:
"Az 1/A a háborúról szól."

Meg kell tanulni háborúzni

A nagy országok zöme jó, kíváló játékos, ill jó csapatban van.
Nem kritizálni kellene őket, hanem tanulni tőlük.

Én annó kezdőként sokmindent hasonlóan láttam, mint sok itteni hozzászóló.
De rengeteget tanultam nálam tapasztaltabb játékosoktól, no meg a saját káromon is.

Ne az összecsapás lehetőségének elkerülésével akarjatok védekezni nagyobb országok ellen, hanem úgy, hogy sikeresen háborúztok.
__________________
Jó Reggelt, jó Mészárlást!
Reply With Quote
  #134  
Old 09-02-2007, 16:39
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Serg, az a 22 ország mi a fenének tiltakozna ez ellen, amikor egy lehetőséget tesz nekik olcsóbbá mások ellen, miközben ugyanez a lehetőség ellenük nem működik: ugyan ki a fene tudna ráállni klánszinten a klánjukra úgy, hogy ez meg is érje neki?

Valahol olvastam (csak már nem találom), hogy ez nem csak a nagy, hanem a kisklánoknak is előny lenne. Megpróbáltam elképzelni: a nagyklánból kiválik egy (vagy több) ország, egy külön klánba, hogy beverjen egy kissebbet. Viszonzásul, a kisklánból is kiválhat egy (vagy több) ország, hogy beverje a nagyklánt? Ugyanmár... A dolog csak lefelé működik, de mit csináljon az, aki valamiért már mégsem használhatja? Vagy azért, mert nincs topköre, vagy azért, mert eleve a legkisebb klán tagja. És a 'csúnya nagy orik előnye' dolog már mintha a levlistán is élt volna, szóval jó régi beidegződés. És nem tudok rólla, hogy mostanában már ne lenne alapja!
nem csak kisklán vs nagyklánban gondolkodj, hanem pl az Ovi alatt is lehetne így csatározgatni könnyebben és így elindulni felfele. Xepivel meg egyetértek abban, hogy így talán még a nagyklánok is összecsapnának, mert ha 1ikből kiválnak a másik kapva kaphat az alkalmon, és kimehetnek tőlük is. ez persze csak akkor lesz reális, ha a közepes klánok feljebb másznak, és már nem 0-át vinnének a nagyok tőlük.
Amúgy meg a csúnya nagy kilépő orikról az a véleményem, hogy azok a klánok, akik számukra már elérhetőek lesznek, közel se mondhatóak amatör kisklánnak.
ráadásul, ez a kezdő A-soknak is kedvez, mert nem biztos hogy egyből megtalálja a magahelyét A-ban és megjár 4-5klánt amire ráérez az izére és belép egy komoly klánba.
Én támogatom az ötlet, de nem top30-al, hanem mindenkire 0-ától
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #135  
Old 09-02-2007, 17:33
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Kutyuleee: ha jól értelmezem a pontlistát, akkor van kb. féltucat olyan klán, amelyiknek tényleg kellene ez a javaslat, hogy könnyebben tudjon kláncsatázni, mindegyik másiknak csak bónusz, mert házon belül is meg tudják oldani a (legalább egy) másik klánra való ráállást. És nem feltételeztem, hogy csak a top2 klán tagjai alkalmazzák a klánból kilépéses támadást! De akkor is a nagyklán vs kisklán szembenállás jön létre.

Reaktor: ha csak a játékos tudásán múlna, hol helyezkedik el egy ország a pontlistában, akkor - amellett, hogy elismerem a tudásod - azon kellene aggódnod, hogy mikor billentelek fenéken (természetesen, a játékon belül)! Csak hát, az is számít, ki mennyit nyomja a Hódot, és nekem olyan a nethez való hozzáférésem, amilyen: egyike vagyok az antikockafejeknek. És nem, nem sírok azon, ha valaki bever: ez benne van a pakliban, nem nyerhetek mindig.
Reply With Quote
  #136  
Old 09-02-2007, 17:51
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Kutyuleee: ha jól értelmezem a pontlistát, akkor van kb. féltucat olyan klán, amelyiknek tényleg kellene ez a javaslat, hogy könnyebben tudjon kláncsatázni, mindegyik másiknak csak bónusz, mert házon belül is meg tudják oldani a (legalább egy) másik klánra való ráállást. És nem feltételeztem, hogy csak a top2 klán tagjai alkalmazzák a klánból kilépéses támadást! De akkor is a nagyklán vs kisklán szembenállás jön létre.
nem féltucat, sztem azért több. minden klánnak jó aki, klánba üt, vagy akar ütni.
rendben persze hogy megtudja oldani házon belül a ráálálst, de sok esetben költséges dolog ez, és ezért nem teszik, mert vagy úgy érzik, hogy nem éri meg, vagy nem is rendelkeznek akkora költségvetéssel, hogy megengedhessenek maguknak, egy ilyen ráálást. ez egyszer kedvezne azoknak a klánoknak, ahol már laza a pontlista és már nagy távok vannak. emellett jót tenne azoknak is akik nem engedhetnek meg maguknak gyakori klántámadást, hanem 3havonta egyszer ha ütnek egyet klánban.Ez utobbi klánoknak könnyitené meg a helyzetét az, ha esetleg nem kéne egy ráállásra költeni 100milliókat,hanem esetleg betudnak venni valakit ütéshez, vagy kirakni, úgy hogy ezután is megérje nekik.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #137  
Old 09-02-2007, 18:27
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Háromféleképpen tudom elképzelni egy kláncsata menetét:

1: a klán, eredeti tagjaival, megtámadja egy szomszédos klánt;
2: a klánból kiválik egy (vagy több) klántag, külön klánként megtámad(nak) nálla kisebb országokból álló klán(oka)t, majd visszalép(nek);
3: tagcsere segítségével áll rá egy szomszédos klánra.

Na most, az egyest ugye nem érinti a javaslat, lévén nincs sem kilépés, sem belépés. A kettes miatt lett bevezetve az egyharmados szabály, valamint a klánlétszám-különbség miatti malusz, vagyis, ez üldözött dolog volt, amíg ezek nem legalizálták. A hármas pedig a korábban emlegetett 'kölcsönszerződés', ami, szigorúan véve JKSZ, és csak a klánbelépésenként növekvő leadandó földarány legalizálja - már, ha legalizálja.

Úgy gondolom, ha át akarjátok verni a javaslatot Atin, akkor azt mindenképp a most leírtak ellenében kell(ene) megtenni. Az nem érv, hogy kb fél tucat klán tagfelvétel/kiléptetés nélkül nem tud kláncsatát indítani! Hisz, ha mást nem, egyéni csatát akkor is tudnának indítani az érintett klánok tagjai - legalábbis, a legtöbbjük.
Reply With Quote
  #138  
Old 09-02-2007, 18:43
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Háromféleképpen tudom elképzelni egy kláncsata menetét:

1: a klán, eredeti tagjaival, megtámadja egy szomszédos klánt;
2: a klánból kiválik egy (vagy több) klántag, külön klánként megtámad(nak) nálla kisebb országokból álló klán(oka)t, majd visszalép(nek);
3: tagcsere segítségével áll rá egy szomszédos klánra.

Na most, az egyest ugye nem érinti a javaslat, lévén nincs sem kilépés, sem belépés. A kettes miatt lett bevezetve az egyharmados szabály, valamint a klánlétszám-különbség miatti malusz, vagyis, ez üldözött dolog volt, amíg ezek nem legalizálták. A hármas pedig a korábban emlegetett 'kölcsönszerződés', ami, szigorúan véve JKSZ, és csak a klánbelépésenként növekvő leadandó földarány legalizálja - már, ha legalizálja.

Úgy gondolom, ha át akarjátok verni a javaslatot Atin, akkor azt mindenképp a most leírtak ellenében kell(ene) megtenni. Az nem érv, hogy kb fél tucat klán tagfelvétel/kiléptetés nélkül nem tud kláncsatát indítani! Hisz, ha mást nem, egyéni csatát akkor is tudnának indítani az érintett klánok tagjai - legalábbis, a legtöbbjük.
1. de az a szomszédos klán is 40k pontra van, és nem minden klán engedheti meg, hogy "csak úgy" elfokozzon 200k kattancsot... itt érdemesebb lenne bevenni egy lenti töltelék orit és voilá, már csak adott esetben 10-ed annyi katit kell fokozni...
2. kilép 1vtöbb tag, és vagy külön klánként ütnek, vagy pedig az anya klán üt nélkülük üt. lehet kisebb, de lehet hogy nagyobb, sőt lehet velük egyforma országokat. de ez úgyanúgy meglehet sima kláncsatánál is kivállás nélkül.

3. miért lenne JKSZ??? szövetségre lépnek, ideiglenesen, amivel kölcsönösen jól jár a klán és az ország is. ilyen erővel ha csak simán klánt váltok az is jksz lenne... nincs benne semmi szövetségen kivüli információ átadás, nem támadnak különállóként 1országot. nem jutattnak elönyhöz szövetségen kivüli országokat. ez nem jksz!!!
Emellett azért lett behozva az 1/3os szabály, meg a taglétszámos malusz, hogy a marha nagy orik, ne ütögethessenek 1fős klánként adott esetben 6-7fős kis klánokat. nem azért hogy hasonló méretü szövetségek ne csaphassanak össze...
(hasonló méretet itt úgy értem hogy a legnagyobb országok hasonlóak és tagok között is 1-2 főnyi eltérés van, mert kb ezek tudnak igazán majd csatázni, 1fő ki-bevételével.)
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #139  
Old 09-02-2007, 19:31
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor View Post
Nem sírnod kellene, hanem talán elemezni, hogy miért nem vagy nagy ország.
Nem az a kérdés, hogy olcsón vernek-e le, hanem, hogy miért vernek le?

Ha erre megtalálod a választ, és a megoldást, akkor talán meg is oldódik az a gond, hogy olcsón, vagy drágán áll-e rád egy klán.

A területet összehasonlíthatatlanul könnyebb megvédeni, mint megszerezni.

Ha valaki rááll a klánodra örülni kellene a lehetőségnek, hogy odajön a célpont a célkeresztbe!

A mai kláncsaták rendszere a védőknek kedvez annyiból, hogy a szövetségi sereget nem erősíti az alulról támadás, és a tábornokok.

Azaz a támadó fél általában kiszolgáltatottabb helyzetben van, mint a védő.
(Azonos képességű játékosok esetén)

Emlékszem Wand egy régi mondatára:
"Az 1/A a háborúról szól."

Meg kell tanulni háborúzni

A nagy országok zöme jó, kíváló játékos, ill jó csapatban van.
Nem kritizálni kellene őket, hanem tanulni tőlük.

Én annó kezdőként sokmindent hasonlóan láttam, mint sok itteni hozzászóló.
De rengeteget tanultam nálam tapasztaltabb játékosoktól, no meg a saját káromon is.

Ne az összecsapás lehetőségének elkerülésével akarjatok védekezni nagyobb országok ellen, hanem úgy, hogy sikeresen háborúztok.

Igenis kérdés, hogy mennyiért vernek le, mert a környezet miatt a nagy orik sokkal könnyebben tudnak termelni. Lent a kisebb termeléshez nagyobb fogyasztás párosul.

A támadni készülő klán beépíti a kirakandó országait akár 95% barakkra, azaz életképtelenre, belengeti a morálját, hogy a megfelelő időben 100% legyen két nyíllal felfele, sereggel, pénzzel, és tartalékvagyonnal ellátják nehezebb időkre. Ezekkel szemben áll az, hogy nincs tábornokbónusz, azaz csak 95% ork tudós barakk megy, nem kapnak +20%-ot. Azért én nem merném kijelenteni, hogy a védő előnyben van.

Senki nem vitatja a játéktudásotokat. Nem mondtam, ( és más sem, amennyire emlékszek ), hogy érdemtelenül lennétek ott, ahol vagytok. Viszont ti nálatok gyengébb képességű, rosszabb háttérrel rendelkező játékosokkal akartok hadakozni, amit azok (mi) talán nem kell feltétlen örömmel üdvözöljünk.
Reply With Quote
  #140  
Old 09-02-2007, 19:37
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Igenis kérdés, hogy mennyiért vernek le, mert a környezet miatt a nagy orik sokkal könnyebben tudnak termelni. Lent a kisebb termeléshez nagyobb fogyasztás párosul.

A támadni készülő klán beépíti a kirakandó országait akár 95% barakkra, azaz életképtelenre, belengeti a morálját, hogy a megfelelő időben 100% legyen két nyíllal felfele, sereggel, pénzzel, és tartalékvagyonnal ellátják nehezebb időkre. Ezekkel szemben áll az, hogy nincs tábornokbónusz, azaz csak 95% ork tudós barakk megy, nem kapnak +20%-ot. Azért én nem merném kijelenteni, hogy a védő előnyben van.

Senki nem vitatja a játéktudásotokat. Nem mondtam, ( és más sem, amennyire emlékszek ), hogy érdemtelenül lennétek ott, ahol vagytok. Viszont ti nálatok gyengébb képességű, rosszabb háttérrel rendelkező játékosokkal akartok hadakozni, amit azok (mi) talán nem kell feltétlen örömmel üdvözöljünk.
Nekem mar csak egy olyan kerdesem lenne, hogy ezt a 95% barakkot, amivel ennyit peldaloztok, honnan almodtatok meg? Es hanyszor csinaltatok meg?
__________________
Remedy
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 10:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu