Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek > Hódító Kézikönyv
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-17-2007, 23:47
Princ's Avatar
Princ Princ is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Location: Budapest
Posts: 1,087
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mivel a sikeres háború az, ami a legtöbb kitűzött nagy cél eléréséhez szükséges, ez talán a játék legkomplexebb része. A sok előkészítő, no meg levezető lépés közepette a legfontosabb, hogy a megfelelő létszámú sereget küldjük.
Sok tényező befolyásolja a támadó- és védőértéket, ezért könnyű tévedni a számolás során. Léteznek progik, amelyek segítenek a számolásban. A Conqueror Bcalc-ot ajánlom, ami ugyan bonyolult, de legalább nincs ismert hibája. :-) Pillanatnyilag a demian.extra.hu oldalról érhető el.

Bár a túlméretezett sereg az indokoltnál védtelenebbé teheti az otthont, ha tehetjük, mégis indítsunk 15%-kal nagyobb sereget a látszólag indokoltnál, mert gyakran jönnek előre nem látott apró kis bosszantó események. :-D
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 08-18-2007, 00:28
Robin Robin is offline
Member
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 262
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Véleményem szerint nem elhanyagolható szempont hogy ha lehetőséged van rá, ellenőrizd hogy nem ütött-e be a célpont élőhalottat, mert az a fránya betegség elég kellemetlen tud lenni.

Ha lehetőséged van rá akkor nézz nála krónikát, de még ennél is biztosabb mód a kv előtti és kv utáni gömböcske, amiből sokminden kiderül.

Elvégre ha épp csatázol, és amúgyis emberhiánnyal küzdvem gyengén mész ki egy könnyen beüthető vélpontra, akkor hiába tervezel meg mindent aprólékosan, a kórház nélküli oridban végzetes lehet a "sikeres" csata
Reply With Quote
  #3  
Old 04-13-2008, 00:33
vityu vityu is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2008
Location: Tihany
Posts: 4,640
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

A sikeres támadás alapja az időben kiküldött sereg. Ne akkor küldj ki sereget, amikor azt jónak látod. Mert ugye minél kevesebb ideje van észrevenni a támadást, annál kevesebb ideje van felkészülni az ellenfélnek.
Egy 25-30perccel körváltás előtt kiküldött sereg miatt egy háborút el lehet veszíteni, mert az ellenfélnek másfél órája marad így, hogy pénzt csináljon, amiből védelmet vesz, vagy esetleg megszervezi a visszatámadást, vagy egyszerűen csak lebontja magát alád, így nem kapod meg a 10% bónuszt!
Az ideális támadás ideje:
5-4 csoportokban szerintem elegendő az 5-10 mp-cel kv előtt küldés
3-ban 5 mp-cel hamarabb nem ajánlott
2-1-ben lehetőleg 2 mp-cel legyen hamarabb

Ezt nehéz kivitelezni ha nincsen egy olyan órád, ami a hódító szerint jár, vagy amit nem tudsz összehangolni a hódító órájával.
Sokat segíthet pl egy olyan óra a tálcán, amelyik másodpercet is mutat, így támadás előtti 2 percben ezeket össze lehet hangolni, és máris mehet kv előtt 1mp-cel a támadás!
(És általában ilyenkor jut eszedbe, hogy már megint elfelejtettél gabonát venni...)
__________________
BorzalmakVárosa (#199867) 1/A Black Dragon (#3270)
Reply With Quote
  #4  
Old 04-13-2008, 00:52
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Miért nem elég a hódító órája a támadáshoz?
Reply With Quote
  #5  
Old 04-13-2008, 01:16
Redback's Avatar
Redback Redback is offline
Member
 
Join Date: Jun 2007
Location: Nyíregyháza
Posts: 2,975
Activity: 1%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Miért nem elég a hódító órája a támadáshoz?
Mert az nem ketyeg másodpercenként...De ne offoljunk többet!
__________________
Redológia (#455305) [1/A] [SZK]

Non omnis moriar (#701164) [3/G]
Reply With Quote
  #6  
Old 04-13-2008, 11:02
N.a.t. N.a.t. is offline
Member
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 242
Activity: 0%
Longevity: 89%
Default

Amennyiben rizikós hogy be tudok e ütni, (vagy későn jövök rá hogy ez a sereg necces ) akkor előkeríteni a szövetség tolvaját, és letekiztetni az ellent. Ez esetben tuditeki hijján sokkal kevesebb az esélye a védelemre. (Óriásnál, gnómnál és hullánál természetesen teljesen mindegy)
Reply With Quote
  #7  
Old 04-14-2008, 10:42
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by N.a.t. View Post
Amennyiben rizikós hogy be tudok e ütni, (vagy későn jövök rá hogy ez a sereg necces ) akkor előkeríteni a szövetség tolvaját, és letekiztetni az ellent. Ez esetben tuditeki hijján sokkal kevesebb az esélye a védelemre. (Óriásnál, gnómnál és hullánál természetesen teljesen mindegy)
Az ellen országától függ, mert ha kellő mennyiségü teki van bent nála, akkor elég tekercs marad bent utána is ha nagy a foglalkoztatottsága, vagy akár emberhiányos is, akkor az embereit kell lopkodni, illetve 1000heki felett, már érdemesebb gyújtogatni. ezt nagyon közel a körváltáshoz tedd meg, hogy ne tudjon katonát befokozni népnek. a legtöbb országnál a tornyok az intéző alján vannak, így ha embere megy el akkor jó esélyel kevesebb tornya müködik. persze, ha kevés tekercs van nála, akkor még mindig az a legjobb, ha azt lopjátok. fontos tudni, hogy a körváltás nem pontosan 0mp-kor kezdődik. 1-2-3sec-es csúszás is előfordulhat némelyik csoportban.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Háború menüpont Redback Általános beszélgetés Hódítós témákban 7 06-19-2007 12:17
érdekes háború! J.Ati Általános beszélgetés Hódítós témákban 26 05-23-2007 10:03
Általanos Háború Y-ban spok Fontos események 34 09-23-2006 03:13
Háború módosítás. karesz6 Elvetett javaslatok 12 08-01-2006 23:37


All times are GMT +1. The time now is 12:45.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu