Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-09-2007, 15:27
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Monro, meg fogsz lepődni, de próbáltam a javaslatot fejleszteni az (is) nélküli irányba! Egyrészt, ekkor a felfedezési arány örökli a fentieket, az eddig felfedezett területtől, mivel ez is csak egész szám lehet. Másrészt, ha a felfedezési arányt olyan pontossággal tároljuk, mint ahogy most jelenik meg, akkor 10.000 heki felett úgy lehet indítani a felfedezést, hogy az nem növeli a felfedezési arányt! Ez neked jobb?
Természetesen nem jobb. Csak én valahogy másképp gondolkodom...
Szóval ha adott egy 10000 hekis ori (és van mondjuk 10% bányája)


felfedezési arány = felfedezett(és fedezés alatt álló) föld/terület

akkor

10000 hekinél aki 5000-et fedezett ez az érték 50%

Fegya javaslata számomra azt jelenti, hogy ezentúl a
felfedezési arány = (felfedezett föld/terület)-Yx(0,1/200) (itt az értéke 49,95%)

(Y itt az utolsó fedezés óta eltelt körök száma)


Ez adja a fedezési arányt amivel szoroz a fedezős képlet és most is századszázalékokig kerekít nem pedig egészig. Ebben a példában ez a változás az orinak 2 katonát jelent az 1.körben (3170 helyett 3168) és az 1000.körben lesz a fedezési arány NULLA ami 3170 katona helyett 1585 katonát jelent.

Ebből kiindulva most is azt gondolom, hogy Fegya javaslata ugy ahogy van jó és a programozást sem kell módosítani kizárólag a képletet amivel a fedezési arányt kiszámolja.

Last edited by monro; 08-09-2007 at 15:39..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 08-09-2007, 17:11
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Egyébként ennél a példánál maradva egy átlagosan felépített törpe ori 1000 kör alatt cirka 640K katonát tud leképezni és ebből 400 hekit tud felfedezni. A teljes fedezhető mennyiségnek ez ugye csak a 40%-a.

Sztem nagyon jó javaslat, most így utánna is számoltam részleteiben még jobban teccik. Mondjuk ettől még párhuzamosan Wand ötletét is támogatom, mert egyik sem zárja ki a másikat.
Reply With Quote
  #3  
Old 08-10-2007, 17:31
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro View Post
felfedezési arány = (felfedezett föld/terület)-Yx(0,1/200) (itt az értéke 49,95%)

(Y itt az utolsó fedezés óta eltelt körök száma)
Gondolom, úgy érted, hogy az Y 0-ra csökkenésével a felfedezési arány visszanő a normál, nem lecsökkent értékére. Ez kivédi valamennyi ellenérvemet ezzel az ötlettel kapcsolatban! Egyetlen hátránya, hogy a felfedezést naponta indító oriknak nem ad túl sok segítséget (de ez is megoldható, csak várni kell legalább egy hetet).

De úgy gondolom, bármely két javaslat kizárja egymást: meglehetősen feleslges ugyanarra a dologra egyszerre két különböző mdosítást bevezetni.
Reply With Quote
  #4  
Old 08-12-2007, 01:11
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A 29-es hozzászólásomat vitaalapnak szántam, de senki nem harapott rá. Azóta kitaláltam valami mást az 5-ösre, ami, számomra legalábbis, elfogadhatónak tűnik.

Pontokba szedtem:
- Csak törpék használhatják, és ők is csak naponta egyszer (frissítési ideje, az egyszerűség kedvéért, egybeesik a piaci belépések nullázódásával);
- Egyszerre legfeljebb a következő három szám közül a legkisebb mennyiségű lelőhely kereshető: a működő bányák száma/2, az ország területének 1%-a, száz;
- Egy lelőhely kereséséhez szükséges katonák száma egyenlő a kész, az épülő bányák és a lelőhelyek összegével, de legalább 100;

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem javaslom azt, hogy a játékos beállíthassa, milyen lelőhelyet keressen magának. Célzott felderítésnél sem mondható meg, hogy mi kéne... Ez egy hátrány, amivel minden ország rendelkezik!
Reply With Quote
  #5  
Old 08-12-2007, 12:02
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nem voltam pár napig és így kiestem egy kicsit ebből a témából... Így beleolvasva elég értelmetlennek tűnik az egész. Van egy csomó hivatkozás x. hozzászólásokra. Ezek elég zavaróak. Nehéz lenne beidézni azt a hozzászólást, amiről beszéltek? Valaki, aki jobban benne van, összefoglalná az eddigieket?
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #6  
Old 08-12-2007, 14:06
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Sztem nincs értelme összefoglalni semmi nem történt csak elbeszéltünk egymás mellett Életfával ami azóta talán megszűnt és ott tartunk ahol eddig:

Ki mit támogat a felsorolt 5 lehetőségből?


Életfa utolsó bejegyzése pedig Wand (5-ös) javaslatának a konkrét értékekkel való felruházásának tűnik számomra.

Ezekszerint Életfa az 5. javaslatot támogatja ha jól érzem.
Reply With Quote
  #7  
Old 08-12-2007, 14:17
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem javaslom azt, hogy a játékos beállíthassa, milyen lelőhelyet keressen magának. Célzott felderítésnél sem mondható meg, hogy mi kéne... Ez egy hátrány, amivel minden ország rendelkezik!

Szerintem ez fel se merült, bennem legalábbis biztosan nem. A találati arány minden ország saját arányai szerint történik.

Ez persze befolyásolható azzal, hogy ami nem kell, azt lebontod, és keresel helyette újra, ami abból se kell, azt lebontod, keresel újra, ...
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #8  
Old 09-18-2007, 20:32
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Hogy megmozduljon ez a topic is, továbbra is az 5. javaslatot szeretném támogatni. indokaimat már a topic elején kifejtettem.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
Reply With Quote
  #9  
Old 12-03-2007, 00:02
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ha már katonaképlet... Beidézem egy régi hozzászólásomat, mert pont ezen a szinten mozog az ott javasolt katona-igény!

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
A 29-es hozzászólásomat vitaalapnak szántam, de senki nem harapott rá. Azóta kitaláltam valami mást az 5-ösre, ami, számomra legalábbis, elfogadhatónak tűnik.

Pontokba szedtem:
- Csak törpék használhatják, és ők is csak naponta egyszer (frissítési ideje, az egyszerűség kedvéért, egybeesik a piaci belépések nullázódásával);
- Egyszerre legfeljebb a következő három szám közül a legkisebb mennyiségű lelőhely kereshető: a működő bányák száma/2, az ország területének 1%-a, száz;
- Egy lelőhely kereséséhez szükséges katonák száma egyenlő a kész, az épülő bányák és a lelőhelyek összegével, de legalább 100;

Fontosnak tartom megjegyezni, hogy nem javaslom azt, hogy a játékos beállíthassa, milyen lelőhelyet keressen magának. Célzott felderítésnél sem mondható meg, hogy mi kéne... Ez egy hátrány, amivel minden ország rendelkezik!
Kiemeltem a lényeget, ami miatt beidéztem. Na meg, egye fene, legyen 500 a maximum!
Reply With Quote
  #10  
Old 12-03-2007, 09:21
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
- Egy lelőhely kereséséhez szükséges katonák száma egyenlő a kész, az épülő bányák és a lelőhelyek összegével, de legalább 100;
E szerint egy olyan törpe, aki 50millió hektáron minden bányát lebontott, 100 katonáért találja az összes lelőhelyet? Ez elég kevésnek tűnik nekem, ha azt vesszük, hogy egy tizedekkora országnak, akinek már van bányája, 500 katona.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Tippek törpe országoknak... Stratégiák törpékkel... tohom Stratégia & Tippek 563 06-11-2011 23:07
08.04. Törpe Ati Hódító Kézikönyv 28 10-11-2007 12:17
16.23.04. Törpe Ati Hódító Kézikönyv 7 07-13-2007 17:56
Törpe kristálygömb Viz Elvetett javaslatok 33 02-03-2007 20:05
Hány törpe íjász fér egy őrtoronyba? tsandor Segítség 23 11-13-2006 00:09


All times are GMT +1. The time now is 20:09.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu