Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Stratégia & Tippek > Hódító Kézikönyv
Register Stats Members List Today's Posts

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Old 07-12-2007, 18:00
sasa sasa is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Location: Budapest
Posts: 116
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Lassú csoportok:
Tulajdonképpen csak a Q és J csoportban jártam eddig, ezért az E-ről nem nyilatkozhatom. (Azt rebesgetik, hogy nagyon kis csoport, kevés élettel...)
Kezdetektől fogva a lassúban játszom, nem jó elsietni a taktikázást . Alapvetően nyugodt csoportok ezek, viszont ez nem jelent élettelenséget. Sőt nagyon is sok élet van errefele (csak nem mindig látszik...)
A legmeghatározóbb elemek:
- napi 8 körváltás
- napi 3 piac (VIP-s országokban 5!)
- 24 körös kezdeti védelem (72 órás a védelem, ez 3 nap, azaz 3*8=24 )
- J és E csoportokban kis létszám (Q-ban már azért vagyunk egy páran)
- Tapasztalataim szerint meghódítható az első hely is, mert nem termel senki magasan a szintlépési hektárküszöb felett.
A piacok éppen ezért kicsit másképp festenek, mint a normál csoportokban. Itt nem jellemző az, hogy valaki 1000 körig csak tekercset ír 200 hektáron (1000 kör -> több, mint 4 hónap!). Ebből következik, hogy kevesebb tekercs van a piacokon, valamint ezek nem is olyan olcsóak. A drágakő termelése az országok nagy részénél magától értetődő. A kincstár menüpontban látható nagy piros tégalaptól nem kell megijedni . Talán ezek együtt okozzák azt, hogy kevesen termelnek egységeket a katona piacra. Ennyi info elég is a piacokról.
A taktikát ezen ismeretek birtokában szét lehet ágaztatni.
Mennyi időt tudunk a játékra szánni?
* Ha csak 2-3 naponta nézünk be, akkor a legmegfelelőbb a magányos játék, védekező stílusban. Ehhez az elf, óriás és a gnóm a legmegfelelőbb. Személyiségnek pedig a Tudós, gazdálkodó, kereskedő.
* A napi 1 belépés már elégséges a szövetségi tagsághoz (mert ez 3szori belépésnek felel meg a normál játékban). Itt már tulajdonképpen minden faj játszható, bár a negyedik szinttől kezdve az élőhalottak egyre jobban kiszorulnak a topból.
* Napi 2 vagy több bejelntkezés már majdnem mindenre elég. Változatos szövetségi és egyedüli taktikára ad lehetőséget.
* Aki minden körváltáskor jelen tud lenni, az már eléggé függő ; de még mindig könnyedén kivetelezhető ez a fajta játék. Ez a VIP 5 piacával kombinálva már rengeteg lehetőséget rejt. Akár egy tanyátlan harcos orkot is meg lehet próbálni, de ezt inkább csak szövetségben. (lásd az orkról szóló részt)

A kitiltások alapján, szerintem békésebb a többi csoportnál, akinek alig van ideje a játékra, az nem fog unalomból mindenféle ökörséget csinálni. A kisebb létszám miatt elég jól meg lehet ismerni a szomszédokat. Ugyanúgy vannak tapasztalt kék számos (több személyiségű), mint teljesen kezdő országok. Ügyes játékkal hatalmas vagyonkat lehet gyűjteni és emellett a társaság is kellemes. A kapkodás csak igen ritkán fordul elő csak úgy, mint az elhúzódó háborúk.

Last edited by sasa; 07-12-2007 at 18:04..
Reply With Quote
 

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Csoportok South Park 4ever!!:) Segítség 2 08-02-2006 21:14
Fellépés: diplomáciai kapcsolat az 1/A és a 2-es csoportok között. King Elvetett javaslatok 12 04-22-2006 20:38


All times are GMT +1. The time now is 19:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu