|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

07-01-2007, 13:20
|
 |
Member
|
|
Join Date: Dec 2006
Location: Tatabánya/Szeged
Posts: 2,796
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Quote:
Originally Posted by laci
Mindkettővel gondja van. Védd meg a tolvajoktól és a gyújtogatásoktól, akkor is mindenki hozzá fog járni földért.
|
itt a pont; és még mindig az a javaslat a legjobb szerintem, amit (jó)pár oldallal ezelőtt Smooth írt
|

07-01-2007, 19:01
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by laci
Mindkettővel gondja van. Védd meg a tolvajoktól és a gyújtogatásoktól, akkor is mindenki hozzá fog járni földért.
|
ez termeszetesen nem egeszen igaz. mondjuk 1500-2000 hekinel mar olyan durva a betegseg, hogy akkor sem tamadjak meg a hullat, ha ures az orija. viszont szetgyujtjak. ugy hogy az eletkedve is elmegy az embernek. 1 fullos akcioval felgyujtanak 70-90 hazat... es akkor ugye a tolik par ora mulva regeneralva vannak, a hullanak meg felig vege van. aztan jon 8-10 ora mulva a 2. gyujtasi sorozat. ehh...
raadasul a hulla az egadta 1vilagon nem tehet semmit ellene. sokkal nagyobb reziszt kene ahogy emelkedik a csoport szama. 5. szinten nem kell tobb reziszt, viszont a tovabbi szinteken javasolnek:
5. szint: +0% reziszt toli/vari bonusz
4. szint: +10% reziszt toli/vari bonusz
3. szint: +20% reziszt toli/vari bonusz
2. szint: +30% reziszt toli/vari bonusz
1. szint: +40% reziszt toli/vari bonusz
ezek nelkul halott a hulla, mint ahogy jelenleg is az. (hehe...)
ezenkivul meg javasolnek
5. szint: +0 ferohely (40)
4. szint: +2 ferohely (42)
3. szint: +4 ferohely (44)
2. szint: +6 ferohely (46)
1. szint: +8 ferohely (48)
ebben sem erzek semmi durva dolgot. sztem egesz jatszhato lenne ezzel a 2 modositassal. szivesen tolnek vele.
csak lenne mar belole vmi! hiaba ugatunk itt a hullarol, a fulek csukva vannak ezzel kapcsolatban. pedig a jatek a kezdok szamara semmilyen plusz elonnyel nem jarna, hiszen az 5. szinten semmilyen bonuszt nem javasolnek.
(amugy nem vagyok kezdo, nem a levegobe dumalok. tudom milyen a jatek lenn es fenn is.)
Last edited by Smooth Scroller; 07-01-2007 at 19:06..
|

07-01-2007, 19:08
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by AndrewB
itt a pont; és még mindig az a javaslat a legjobb szerintem, amit (jó)pár oldallal ezelőtt Smooth írt
|
andrewb, barcsak annyi lenne amit most javasoltam, tenyleg egesz istenes lenne vele a jatek. nem lenne konnyu, de legalabb nem lenne halott.  )
|

07-01-2007, 21:40
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller
ez termeszetesen nem egeszen igaz. mondjuk 1500-2000 hekinel mar olyan durva a betegseg, hogy akkor sem tamadjak meg a hullat, ha ures az orija.
|
Nocsak... én pl. simán megtámadnám, amint fentebb már leírtam, a szerzett terület jóval nagyobb haszon, mint amennyit előtte kórházakra kell költenem. És én is tudom, mit beszélek, támadtam már meg fertőzött országot (igaz, nem hulla volt, de beteg) 1600 hektár fölött, és csak akkor kapcsoltam, hogy baj van, amikor hullani kezdtek az embereim. Bontottam, kórházakat építettem, lefokoztam, és egészen simán kijöttem az ügyből.
Szóval 1500-2000 heki környékén még simán üthető a hulla (pláne ha üres az országa  ), fentebb nem tudom, ott még nem láttam egyetlen példányt sem hogy leteszteljem.
|

07-01-2007, 21:42
|
Member
|
|
Join Date: Feb 2006
Location: Kolozsvár és Budapest
Posts: 2,147
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller
raadasul a hulla az egadta 1vilagon nem tehet semmit ellene. sokkal nagyobb reziszt kene ahogy emelkedik a csoport szama. 5. szinten nem kell tobb reziszt, viszont a tovabbi szinteken javasolnek:
5. szint: +0% reziszt toli/vari bonusz
4. szint: +10% reziszt toli/vari bonusz
3. szint: +20% reziszt toli/vari bonusz
2. szint: +30% reziszt toli/vari bonusz
1. szint: +40% reziszt toli/vari bonusz
ezek nelkul halott a hulla, mint ahogy jelenleg is az. (hehe...)
ezenkivul meg javasolnek
5. szint: +0 ferohely (40)
4. szint: +2 ferohely (42)
3. szint: +4 ferohely (44)
2. szint: +6 ferohely (46)
1. szint: +8 ferohely (48)
ebben sem erzek semmi durva dolgot. sztem egesz jatszhato lenne ezzel a 2 modositassal. szivesen tolnek vele.
csak lenne mar belole vmi! hiaba ugatunk itt a hullarol, a fulek csukva vannak ezzel kapcsolatban. pedig a jatek a kezdok szamara semmilyen plusz elonnyel nem jarna, hiszen az 5. szinten semmilyen bonuszt nem javasolnek.
(amugy nem vagyok kezdo, nem a levegobe dumalok. tudom milyen a jatek lenn es fenn is.)
|
Ezek viszont így, első blikkre nekem jónak tűnnek, segítene a hullán, de még az ésszerűség határain belül.
|

07-01-2007, 23:22
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by laci
Ezek viszont így, első blikkre nekem jónak tűnnek, segítene a hullán, de még az ésszerűség határain belül.
|
oh, koszi.
az elso variacio az lehetne, hogy alapbol megkapna az extrakat az elohalott orszag.
a 2. sokkal izgalmasabb es betoltene az eddig hianyzo fajspecifikus varazslat hianyat is.
tehat nem is lenne muszaj csak ugy odaadni az elohalottnak a bonuszokat, hanem lehetne fajspecko "varazslat" is. igy az extrakat csak akkor kaphatna meg az adott ori, ha hasznalna azt, ami meg is jelenne mint a tobbi elo faj varazslatainal. de csak ez es semmi mas, hiszen a hulla nem tud varazsolni. eppen ezert nem is runakra lenne szukseg hanem emberaldozatra  .
ha ez megvan akkor az alabbi leiras ban lathato korokre megjelenne a "tanacsadok" menuben "az országra ható varázslatok"-nal. a fajspeci annyi lakosba kerulne, amennyi hekin van mondjuk az ori. ha 200 hekin van akkor 200-ba, ha 1200-on akkor 1200-ba.
igy tenni is kene vmit a hatasaert, nem csak ugy jarna. ha pl vki elfelejtené aktivalni, akkor a folsobb szinteken szepen elpalyazna a sereg 1 resze helyhiany miatt.  szoval tessek idonkent ugye ranezni az orira.
azonkivul hogy legyen ertelme a speckonak mar az 5. szinten is, adhatna lakossag regeneralodast is, ami az emberlopi ellen segithene. mondjuk +15%, azaz ha eppen 1 korben potlodna 80 lakos, akkor a speckoval potlodik 92.
igy a hulla kicsit hatasosabban vedekezhetne az emberlopi ellen.
lehetne a speci neve pl "sötét rituálé". akkor ennek hatasait osszefoglalnam szepen:
Quote:
Sötét rituálé
Leírása:
Az élőholt uralkodók nekromantái képesek ősi rituálék által a túlvilág istenének kegyét elnyerni. Ehhez pokoli emberáldozatok árán juthatnak, ám mindez önkéntes alapon, kényszer nélkül történik. Aki aláveti magát a szertartásnak annak lelke megtisztul és nem kell vezekelnie pokol tüzes bugyraiban. Minél magasabb szintű az áldozat, annál nagyobb az elismertsége is (a felsőbb szinteken). Az isteni segítség azonnal észlelhető, hatására az élőholtak szervezettebbekké és ellenállóbbakká válnak.
A rituálé bármikor elvégezhető, nem kell megvárni annak lejártát.
Hatása:
5. szinten: 20 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás
4. szinten: 24 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +2 férőhely, +10% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
3. szinten: 28 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +4 férőhely, +20% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
2. szinten: 32 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +6 férőhely, +30% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
1. szinten: 36 kör időtartam, +15% lakosság bevándorlás, +8 férőhely, +40% rezisztancia tolvajlással és varázslatokkal szemben
Megjegyzés:
A férőhely bónusz minden épületre érvényes, tehát a tornyokra, házakra, kocsmákra és templomokra is. tehát pl: 1 szinten a házakban 58, a barakkokban, tornyokban és kocsmákban 48, a templomokban 108 a maximális férőhely.
A rezisztancia pedig levonás az ellenfél eredményességéből. tehát az 1. szinten például az eddigi emberlopás ha 350 lenne, akkor az a rituálé hatása alatt csak 210. Ha földrengés sújtja az országot, akkor például 15 épület helyett csak 9 dől romba.
Ha a rituálé hatása lejár, a hatás azonnali, a halottak szervezetlenebbek leszenk miáltal az adott térség lehetőségeit is kevésbé tudják kihasználni, ezért a férőhely visszaáll az eredetire. (Szabadság alatt ez a "varázslat" is lejár, tehát újbóli játékbaállás után célszerű azonnal szertartásra bírni a nekromantákat.)
|
Last edited by Smooth Scroller; 07-01-2007 at 23:25..
|

07-01-2007, 23:32
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by laci
Ezek viszont így, első blikkre nekem jónak tűnnek, segítene a hullán, de még az ésszerűség határain belül.
|
Hát hogy összinte legyek, nekem is teccik csak még mindig kevéske
ez azt jelentené hogy B-ben mondjuk 2k hekin lenne egy 65%barakkos 10%tornyos hullának
a támadó értéke: 1100*46*6*1,3*1,3*1,07(ha megmarad a mostani hadibónusz is persze) =548999,9
Védelme ha otthon van minden  200*46*12+1100*46*2)*1,2*1,3=330096
most ezt 25,45% (509) támadó barakkal már átviszi egy óriás tudós lefele 1 tábornokkal, úgyhogy semmit nem érne még egy 65%barakk +10%tornyos hullát ha otthon van is könnyedén beverne egy óriás varis is seregcserével...
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

07-02-2007, 02:11
|
Member
|
|
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Kutyuleee
Hát hogy összinte legyek, nekem is teccik csak még mindig kevéske
ez azt jelentené hogy B-ben mondjuk 2k hekin lenne egy 65%barakkos 10%tornyos hullának
a támadó értéke: 1100*46*6*1,3*1,3*1,07(ha megmarad a mostani hadibónusz is persze) =548999,9
Védelme ha otthon van minden  200*46*12+1100*46*2)*1,2*1,3=330096
most ezt 25,45% (509) támadó barakkal már átviszi egy óriás tudós lefele 1 tábornokkal, úgyhogy semmit nem érne még egy 65%barakk +10%tornyos hullát ha otthon van is könnyedén beverne egy óriás varis is seregcserével...
|
upsz, nekem egeszen mas szamok jonnek ki. szamolgattam loval ahogy te is de egeszen mas szamok jottek ki, de hagyjuk ezt. szamoljunk ij/elit felallassal.
2000 heki
10% torony = 200 heki
10% vedo barakk = 200 heki
55% tamado barakk = 1100 heki
na szoval: mf hulla, 94-es katmoral, 10% torony, 65% barakk (10% ijasz + 55% elit)
alapertekek:
ijasz = 12
elit = 5
mf = 1,4
hadibonusz = 1,3
toronybonusz = 1,2
felfele = 1.1
tabornok = 1.07
verszomj = 1.3
kmoral = 0.94
max vedoertek:
ijaszok:
200 heki * 46 ferohely, tehat sereg = 9200
sereg * ijasz * mf * hadibonusz * toronybonusz * kmoral = ?
9200 * 12 * 1,4 * 1,3 * 1,2 * 0,94 = 226646
elitek:
1100 (heki) * 46 (ferohely), tehat sereg = 50600 elit
sereg * elit * mf * hadibonusz * toronybonusz * kmoral = ?
50600 * 5 * 1,4 * 1,3 * 1,2 * 0,94 = 519398
vedoertek oszesen: 746044
de ha neadjisten seregcseres a zombi, es tamadas utan csak ijaszra valt, akkor a vedoje 849923. na ne mar hogy ezt 25% tamadobarakkal atviszi az orias...
tamadoertek:
elitek:
1100 heki * 46 ferohely, tehat sereg = 50600
sereg * elit * mf * hadibonusz * felfele * tabornok * verszomj * kmoral = ?
50600 * 5 * 1,4 * 1,3 * 1,1 * 1,07 * 1,3 * 0,94 = 662276
ha veletlen loval tamadna (50600 seregcsere ijaszokrol), akkor a tamadoja 794731. ha pedig becsereli az osszes ijaszt is lora es kockaztatva teljesen kitamad, akkor 939227 lenne a tamado, persze ekkor vedtelen az ori.
nem olyan rossz ez. ha tovabb lenne huzva, akkor atesnenk a lo masik felere.
|

07-02-2007, 05:57
|
Member
|
|
Join Date: May 2007
Location: Budapest
Posts: 116
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller
nem olyan rossz ez. ha tovabb lenne huzva, akkor atesnenk a lo masik felere.
|
Így reggel én is hasonlóan vélekedem.
Off: És jó látni, hogy van, aki a minőségi hozzászólásokat részesíti előnyben. 
|

07-02-2007, 08:15
|
Senior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Veresegyház
Posts: 3,662
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Ez a +2, +4 stb jobban tetszene, ha %lenne (5-10-25-20)
A javaslat egyébként tetszik, a varázslós nem annyira 
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 11:25.
 |
|
|
|
|
|
|