|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|

06-12-2007, 16:26
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
|
|
Quote:
Originally Posted by kiep
Nem értem amit írtál. Hogy egyértelmű legyen, én azt írtam, hogy:
2 fajta szabi
1.: 72 kör- 336(vagy 504)kör: normál szabi, a végén visszadob, nincs védelem
2.:336(vagy 504)körtől végtelenig: hosszú szabi, akármeddig maradhatsz, nem dob vissza, de a minimum idő előtt nem tudsz visszalépni, és kikerülsz a pontlistából. De ha visszajöttél, van valamennyi védelmed.
|
Igen szabira rakom magam hétvégére (rövidre mert az gondolom 2 nap). kiderül hogy elromlik a gépem kisült az alaplap meg a proci, és nincs pénzem most újra. esetleg vidéken is lakok ahol nincs minden sarkon netkávézó.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni
|

06-12-2007, 16:28
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
akkor van majdnem két (vagy három) heted valahonnan belépni és átrakni hosszú szabira. Ha két hét alatt nem tudsz keresni egy netkávézót, akkor biztos Afrikában laksz...
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
|

06-12-2007, 17:48
|
 |
Member
|
|
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
|
|
Ezt a kétfajta szabadságot nem tartom jó ötletnek. Esetleg egy olyat tudnék elképzelni, hogy ha valaki már kiesett a pontlistából bizonyos idő után, akkor amikor vissza akar jönni szabadságról a játékba, a pontlistában mielőtt visszakerülne a játékba jelenjen meg egy ideig, de még ne számítson bele a körtávolságba. Így a védelem sem kellene, nem jelennének meg hirtelen ork tábornokok és lehetne tudni, hogy megváltoznak a körtávolságok.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.
csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)
Last edited by tdomo; 06-12-2007 at 17:52..
|

06-12-2007, 17:57
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
ez is jó ötlet.
Ugyanígy, ha megjelennek, bele is számítanak, de van 6 kör védelmük??
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
|

06-12-2007, 18:17
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
|
|
sztem ezt egy kicsit túlspirázzátok 
meg nem értem, hogy miért baj a szabiról hirtelen előbukkanó ország.. aki mélyszabin van, az is a semmiből bukkan elő.. valamint pl. 1A-ban sincsenek nyílvántartva az SZK-s orik és soha nem tudhatod, h mikor gondolja egyik úgy, hogy akkor most Ő újra játszani fog..
u.i.: sztem eddig még mindig Fegya ötlete az, ami nem rugaszkodott el túlságosan a földtől.. 
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted
The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)
Last edited by Deni; 06-12-2007 at 18:21..
|

06-12-2007, 18:23
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Nekem végülis teljesen mindegy milyen lesz, a mostani rendszer is tökéletes, csak az a lényeg, hogy a hosszú szabisok ne legyenek a pontlistában. A többi már csak kényelmi módosítás szerintem
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
|

06-12-2007, 18:27
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Nekem teljesen megfelel ahogy van most. Ha egy vérork odaüti magát hipp-hopp mellém most sem tudok többet kezdeni vele, mintha mélyszabiról jönne vissza.
Minek a 12 kör? Hogy gyorsan elhúzzak a környékről? Mert ha nem kapod el az elejét amikor visszajön átépíteni sem tudsz addig mire lejár.
Szerintem normálba nem is nagyon van ilyen.
Anarchban meg had legyen 
|

06-12-2007, 18:40
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Reni
Nekem teljesen megfelel ahogy van most. Ha egy vérork odaüti magát hipp-hopp mellém most sem tudok többet kezdeni vele, mintha mélyszabiról jönne vissza.
Minek a 12 kör? Hogy gyorsan elhúzzak a környékről? Mert ha nem kapod el az elejét amikor visszajön átépíteni sem tudsz addig mire lejár.
Szerintem normálba nem is nagyon van ilyen.
Anarchban meg had legyen 
|
De itt tényleg nem a védelem a lényeg, hanem az, hogy aki sokáig van huzamosan szabin, az kikerüljön a pontlistából, mert az néhol átláthatatlan, és zavaró.
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
|

06-12-2007, 18:47
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by kiep
De itt tényleg nem a védelem a lényeg, hanem az, hogy aki sokáig van huzamosan szabin, az kikerüljön a pontlistából, mert az néhol átláthatatlan, és zavaró.
|
ahhoz elég lenne egy gomb, akarom e látni a szabis orikat vagy nem?
|

06-12-2007, 18:51
|
 |
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
|
|
Quote:
Originally Posted by Reni
ahhoz elég lenne egy gomb, akarom e látni a szabis orikat vagy nem?
|
Nekem ez tetszik eddig a legjobban, csak nem tudom, hogy ezt mennyire egyszerű kivitelezni.
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 21:41.
 |
|
|
|
|
|
|