Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #31  
Old 06-12-2007, 16:26
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by kiep View Post
Nem értem amit írtál. Hogy egyértelmű legyen, én azt írtam, hogy:
2 fajta szabi

1.: 72 kör- 336(vagy 504)kör: normál szabi, a végén visszadob, nincs védelem

2.:336(vagy 504)körtől végtelenig: hosszú szabi, akármeddig maradhatsz, nem dob vissza, de a minimum idő előtt nem tudsz visszalépni, és kikerülsz a pontlistából. De ha visszajöttél, van valamennyi védelmed.
Igen szabira rakom magam hétvégére (rövidre mert az gondolom 2 nap). kiderül hogy elromlik a gépem kisült az alaplap meg a proci, és nincs pénzem most újra. esetleg vidéken is lakok ahol nincs minden sarkon netkávézó.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
  #32  
Old 06-12-2007, 16:28
kiep's Avatar
kiep kiep is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
Smile

akkor van majdnem két (vagy három) heted valahonnan belépni és átrakni hosszú szabira. Ha két hét alatt nem tudsz keresni egy netkávézót, akkor biztos Afrikában laksz...
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
Reply With Quote
  #33  
Old 06-12-2007, 17:48
tdomo's Avatar
tdomo tdomo is offline
Member
 
Join Date: Nov 2006
Location: Bécs
Posts: 999
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Ezt a kétfajta szabadságot nem tartom jó ötletnek. Esetleg egy olyat tudnék elképzelni, hogy ha valaki már kiesett a pontlistából bizonyos idő után, akkor amikor vissza akar jönni szabadságról a játékba, a pontlistában mielőtt visszakerülne a játékba jelenjen meg egy ideig, de még ne számítson bele a körtávolságba. Így a védelem sem kellene, nem jelennének meg hirtelen ork tábornokok és lehetne tudni, hogy megváltoznak a körtávolságok.
__________________
Pain is temporary, Glory is forever.

csokis-keksz (#410152)
tiramisu (#394553)

Last edited by tdomo; 06-12-2007 at 17:52..
Reply With Quote
  #34  
Old 06-12-2007, 17:57
kiep's Avatar
kiep kiep is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

ez is jó ötlet.
Ugyanígy, ha megjelennek, bele is számítanak, de van 6 kör védelmük??
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
Reply With Quote
  #35  
Old 06-12-2007, 18:17
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

sztem ezt egy kicsit túlspirázzátok
meg nem értem, hogy miért baj a szabiról hirtelen előbukkanó ország.. aki mélyszabin van, az is a semmiből bukkan elő.. valamint pl. 1A-ban sincsenek nyílvántartva az SZK-s orik és soha nem tudhatod, h mikor gondolja egyik úgy, hogy akkor most Ő újra játszani fog..

u.i.: sztem eddig még mindig Fegya ötlete az, ami nem rugaszkodott el túlságosan a földtől..
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)


Last edited by Deni; 06-12-2007 at 18:21..
Reply With Quote
  #36  
Old 06-12-2007, 18:23
kiep's Avatar
kiep kiep is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
Smile

Nekem végülis teljesen mindegy milyen lesz, a mostani rendszer is tökéletes, csak az a lényeg, hogy a hosszú szabisok ne legyenek a pontlistában. A többi már csak kényelmi módosítás szerintem
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
Reply With Quote
  #37  
Old 06-12-2007, 18:27
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Nekem teljesen megfelel ahogy van most. Ha egy vérork odaüti magát hipp-hopp mellém most sem tudok többet kezdeni vele, mintha mélyszabiról jönne vissza.
Minek a 12 kör? Hogy gyorsan elhúzzak a környékről? Mert ha nem kapod el az elejét amikor visszajön átépíteni sem tudsz addig mire lejár.
Szerintem normálba nem is nagyon van ilyen.
Anarchban meg had legyen
Reply With Quote
  #38  
Old 06-12-2007, 18:40
kiep's Avatar
kiep kiep is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
Nekem teljesen megfelel ahogy van most. Ha egy vérork odaüti magát hipp-hopp mellém most sem tudok többet kezdeni vele, mintha mélyszabiról jönne vissza.
Minek a 12 kör? Hogy gyorsan elhúzzak a környékről? Mert ha nem kapod el az elejét amikor visszajön átépíteni sem tudsz addig mire lejár.
Szerintem normálba nem is nagyon van ilyen.
Anarchban meg had legyen
De itt tényleg nem a védelem a lényeg, hanem az, hogy aki sokáig van huzamosan szabin, az kikerüljön a pontlistából, mert az néhol átláthatatlan, és zavaró.
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
Reply With Quote
  #39  
Old 06-12-2007, 18:47
Reni Reni is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 572
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by kiep View Post
De itt tényleg nem a védelem a lényeg, hanem az, hogy aki sokáig van huzamosan szabin, az kikerüljön a pontlistából, mert az néhol átláthatatlan, és zavaró.

ahhoz elég lenne egy gomb, akarom e látni a szabis orikat vagy nem?
Reply With Quote
  #40  
Old 06-12-2007, 18:51
kiep's Avatar
kiep kiep is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Location: Vác
Posts: 97
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Reni View Post
ahhoz elég lenne egy gomb, akarom e látni a szabis orikat vagy nem?
Nekem ez tetszik eddig a legjobban, csak nem tudom, hogy ezt mennyire egyszerű kivitelezni.
__________________
kiepland (#147523)
II. kiepland (#429776)
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kláncsaták megreformálása aúú Megbeszélések 238 08-06-2007 19:52
Nagy orik előnye -Fegya- Megbeszélések 328 04-27-2007 22:35
A szabis orik ne számítsanak bele a pontlistába! Hunor a sirály Elvetett javaslatok 2 04-09-2007 14:52
Saját pontlista - Ellenséges orik szine Non Omnis Moriar Elvetett javaslatok 1 02-15-2007 13:17
A-ban szabin lévő ori beütése?! Leóka Elvetett javaslatok 41 12-17-2006 13:07


All times are GMT +1. The time now is 21:41.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu