Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Elvetett javaslatok

Elvetett javaslatok Könyörtelen leszek, de ami téma egész biztosan nem lesz, azt átmozgatom ebbe a topicba.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 04-12-2007, 14:22
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Alapvetoen, nezzunk egy masik megkozelitest...bar lehet hulyeseg.

Ahogy zengenek 1-1 klantamadasrol, hogy mennyi ideig kell ra keszulni, en ugy gondolom, hogy ebbe a keszulodesi idobe belefer a kat.moral magas szintre varazsolasa is...nem hinnem, hogy annyi egyszerutlen lenne...foleg egy orkkal, aki adott esetben gyorsan epitkezik..

Bar teny, hogy magas szinten vannak olyan helyek, ahonnan csak klanutessel lehet tovabbhaladni, igy vegulis meggondolando a javaslat...

*ugy erzi, nem szolt ertelmeset a temahoz*
Sponsored Links
  #2  
Old 04-19-2007, 16:17
NorB NorB is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Budapest
Posts: 322
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

hmm. az A-ban a kat.morált igen egyszerűen fent lehet tartani, úgy hogy nem tart bent az ori sereget, csak pár kocsmát, aztán cserél barakkra, az 7-9 kör alatt megvan, és lehet ütni

én értem Hüpi problémáját, ha kint van a sereg, és vmi magányos mókus közben bejön nyolcszor (én is jártam már így), akkor kampec a morálnak, meg a szerzett területnek is, de ez sztem normális kockázat
szóval nem támogatom
  #3  
Old 04-19-2007, 18:26
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by NorB View Post
hmm. az A-ban a kat.morált igen egyszerűen fent lehet tartani, úgy hogy nem tart bent az ori sereget, csak pár kocsmát, aztán cserél barakkra, az 7-9 kör alatt megvan, és lehet ütni

én értem Hüpi problémáját, ha kint van a sereg, és vmi magányos mókus közben bejön nyolcszor (én is jártam már így), akkor kampec a morálnak, meg a szerzett területnek is, de ez sztem normális kockázat
szóval nem támogatom
En ugy tudom, hogy ha figyeltel volna, az a mokus csak 2x megy be, nem 8x
__________________
Remedy
  #4  
Old 04-19-2007, 18:29
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

amiért még érdekes, hogy megérné 0 hekis klántámadásokat is csinálni
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
  #5  
Old 04-20-2007, 14:47
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 5%
Longevity: 99%
Default

A múltkor kimentem klánütni, közbe meg bejöttek 4* és lement a morálom 76%-ra. Jó lett volna a klánütés miatt egy kis pozitív esemény, de 2 nap alatt belengettem a morálomat 97%-ra.
Igaz, volt 50%-is míg megindult felfelé.
A előttem szólónak meg igaza van, lenne rengeteg 0 hekis ütés a morál miatt.
Én nem támogatom.
  #6  
Old 04-20-2007, 14:55
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Abba belegondoltatok, hogy egy ( vagy sok ) rossz vezeri dontes eltudna rontani az egesz klan moraljat? En nem szeretnem ha a hulye vezerem miatt kezdene el esni a kat. moralom meg az egesz klannak
__________________
Remedy
  #7  
Old 04-20-2007, 15:53
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

akiben nem bízol meg maximálisan arra nem adsz vezéri voksot. azért ezt nem tartom jó indoknak...meg ált. tök üresek az országok és támadásra vesznek lovakat, szóval az egész klán már jó előre tudja, ha ütnek.
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
  #8  
Old 04-21-2007, 08:01
NorB NorB is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Budapest
Posts: 322
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
En ugy tudom, hogy ha figyeltel volna, az a mokus csak 2x megy be, nem 8x
táves, természetesen figyeltünk, és megtettük a tehetőt, de minimális védelmet lehetett összehozni

egyébként ilyenkor tök mindegy, hogy hozna-e a klánütés morált, ha kétszer-háromszor hazakísérnek
  #9  
Old 07-11-2007, 20:16
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Ez a téma eléggé érdektelenségbe fulladt. Bármi ok feléleszteni?
__________________
Hódító * Queosia
  #10  
Old 07-11-2007, 20:30
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ez a téma eléggé érdektelenségbe fulladt. Bármi ok feléleszteni?
talán mert jó ötlet és logikus lenne?
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
1A események -Fegya- Általános beszélgetés Hódítós témákban 14333 10-23-2025 23:47
Civ 3000 Tank PC (hardver, szoftver, játékok stb.) 13 11-02-2006 07:00


All times are GMT +1. The time now is 09:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu