Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 11-29-2006, 14:02
Colony Colony is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 297
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Off
A varikat is letesztelnéd? Tolvajok mérgezése rengés stb...

(Szép volt fiúk! jól átvertük Kisbért és levittük az elfje toli készültségét )
Off
Sponsored Links
  #52  
Old 11-29-2006, 14:06
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Cool

Quote:
Originally Posted by Synkel View Post
Nem olyan régen termelgettem. Akkor rengeteg ilyen üzim volt, hogy elloptak 0 ipari 0 gazdasági... Szal azt kiírja, ha nem gnóm vagy, illetve van tekid, ez tuti.
10k ponton kivul volt a lopkodo?Mert ha belul van, de pl. 9k pontra, akkor lehet kiirja, ha 0-t visz.
Most loptam fel-elffel tekivel rendelkezo oriast, es nem irta ki. (10k pontnal tobb volt a tavolsag)
  #53  
Old 11-29-2006, 14:10
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Unhappy

Quote:
Originally Posted by Colony View Post
Off
A varikat is letesztelnéd? Tolvajok mérgezése rengés stb...
OFF
A varázslat sikerült. Ellenséged földjeit hatalmas földrengések rázzák meg, az emberek hangulata 5%-ot csökken. A földrengés az épületekben nem tett kárt.
Távolság: 162 kör

2006-11-29 15:08:34 Hatalmas földrengések rázzák az országodat, az emberek hangulata 5%-ot csökkent! A földrengés az épületekben nem tett kárt. A varázslat alulról érkezett, kör távolságból.

A varázslat sikerült. 0 embert elpusztított a tűzgolyó.
Távolság: 158 kör

2006-11-29 15:10:07 0 emberedet elpusztította egy tűzgolyó! A varázslat alulról érkezett, kör távolságból.

A körtávot ki sem irja
OFF
  #54  
Old 11-29-2006, 14:52
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Szecsa View Post
10k ponton kivul volt a lopkodo?Mert ha belul van, de pl. 9k pontra, akkor lehet kiirja, ha 0-t visz.
Most loptam fel-elffel tekivel rendelkezo oriast, es nem irta ki. (10k pontnal tobb volt a tavolsag)

10k-n kívül volt simán. Akkor tájt tekit írtam, és mivel a piacot be kellett osztani, rendszerint elég sok volt benn, szal lett volna mit vigyen. Ráadásul óriás és rendszerint szieszta nélkül
  #55  
Old 11-29-2006, 19:00
Kompót Kompót is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Köszi szépen a válaszokat, látom érdekes témába nyúltam bele. Végül csak kiderült az igazság.
Sziasztok!
  #56  
Old 11-30-2006, 01:07
dexter dexter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 88
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Kisbér View Post
Half már ugyan említette futólag, de leírom én is a hírnév figyelés módszert.
A legfontosabb, hogy minden körváltás után shift-el nyisd meg új ablakban a pontlistát, írd be oda, hogy 200-at láthass, majd hagyd ott...
Ha lopnak, akkor nyitsz még1 ablakot shift+bal gombbal, és máris lesz egy új pontlista, meg egy régi egymás mellett.. Végignézed, hogy a környékeden kinek változott a pontja, amiből már csak 1-2 potenciális tolvajkodó lehet...
Azokra meg megpróbálsz tolvajkodni, és máris megvan, hogy a szövidhez ki ment be...

A legjobb, ha csinálsz rá egy script-et (hulláknak főleg), ami minden körváltás után, illetve előtt csinál egy "x.körváltáselőtt/után.txt"-t, amiből kiderítheted, hogy ki lopott az adott időben...

Ekkor még csak ott sem kell lenned.. Csak annyit kell tudnod, hogy mikor lopták a szövidet (vagy a hullát), egymás mellé teszed annak a körnek az elején, illetve a végén kiscript-elt txt-jét, és máris láthatod a változást...

Okos emberek persze megcsinálhatják azt is, hogy írnak egy progikát, ami 2 txt-t megvizsgál, kiirja azokat az orikat, amiknek a körben változott a hírnevük, és máris megvan a lopkodó csákó (legalábbis a szűk köre)...
Neked van ilyended?
  #57  
Old 11-30-2006, 01:29
dexter dexter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 88
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Más!
Itt 2 válasz volt a fel nem tett kérdésemre, szóval mi az igazság?
1k varival tudok kaput csinálni egy 10k varisra? (A számok csak mutató jellegűek. Tehát a térkapuknál fontos, hogy nékije menyi varisa van?)
  #58  
Old 11-30-2006, 01:30
Smooth Scroller Smooth Scroller is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 772
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

abszolut nem. akarkire tudsz terkaput nyitni, semmit nem tehet ellene.
  #59  
Old 11-30-2006, 01:36
dexter dexter is offline
Junior Member
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 88
Activity: 0%
Longevity: 96%
Default

Quote:
Originally Posted by Smooth Scroller View Post
abszolut nem. akarkire tudsz terkaput nyitni, semmit nem tehet ellene.
Tehát egy vérbeli varisnak is kéne azért néhány toli? Vagy abban bízhat, hogyha nem tudják gömbözni(mert ugye ott számít a mennyiség), akkor nem is nyitnak rá kaput?
  #60  
Old 11-30-2006, 08:43
Szecsa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

erre ne szamitson
a varisokat altalaban tolival biztos hogy felmeri egy tolis
Sponsored Links
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Poénos beszólások hódítóban:) Milán™ Általános beszélgetés Hódítós témákban 869 10-15-2009 23:26
térkapu Burning Általános beszélgetés Hódítós témákban 10 07-30-2007 16:46
Térkapu felderítés az egész szövetségre bodolur Elvetett javaslatok 6 04-17-2007 14:39
Térkapu időtartamának a szabályozása Hunor a sirály Elvetett javaslatok 0 01-05-2007 15:52
térkapu tsandor Segítség 17 12-03-2006 02:20


All times are GMT +1. The time now is 00:57.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu