|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat |
View Poll Results: Hogyan tegyük az ember fajt játszhatóvá?
|
A személyiségek érjenek kétszer annyit
|
  
|
0 |
0% |
Legyen egyel több személyiség választható
|
  
|
0 |
0% |
A tükörvarázson javítsunk
|
  
|
1 |
50.00% |
Ezt mind együtt, és talán elég lesz arra hogy válassza valaki
|
  
|
1 |
50.00% |
Egyéb ötletem van melyet leírtam a topicban
|
  
|
0 |
0% |

12-09-2012, 14:10
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
|
|
Quote:
Originally Posted by Merengő
szerintem ez csak a sok személyiséggel rendelkező országoknak kedvezne igazán. ezért sem támogatnám. hó ötlet de egy 5-6-7-8 szemes ország már nagyon tápos lenne vele.
|
egy 6 szemes gnómot/orkot hasonlítsál össze vele.
tény egyre erősebb lenne a több szemmel, de alapból a leggyengébb faj, ezért így sem lenne "sablonból" erős. hanem csupán alakítható saját szájíz szerint.
pl.: (ember vs gnóm)
gazdálkodó-tudós-vándor-tábornok (több egyértelműen országfelépítést "statikusan" segítő bónusz nincs, csak helyzetfüggőek)
ház: 18,75% vs 16,66%
férőhely: 52 vs 60
templom: 130 vs 150
tanyatermelés: 84 vs 85,25
bányatermelés: 11,76 vs 11,935
egységek ereje védekezésben: 1,4 vs 1,55
egységek ereje támadásban full tabival: 1,54 vs 1,59
tény a tükörvarázs jobb mint a kulcs, A-ban egyik sem ér semmit. 5. szinten meg a tükörvarázs nem nagyon ér semmit.
tehát a felépítést segítő bónuszok még nem teszik erőssé, sőt a gnóm jobb. viszont egyszemesként tudóst választva már sokkalta életképesebb a jelenleginél, és a 3-4 szemes játékosok már valszeg érdekesnek találnák a fajt és látnának benne lehetőséget amennyiben pl haditolis vagy hadis felépítést preferálnak.
11 személyiség: 2 ország
10 személyiség: 3 ország
9 személyiség: 4 ország
8 személyiség: 14 ország
7 személyiség: 19 ország
6 személyiség: 37 ország
5 személyiség: 55 ország
szerintem - mivel ebből a fele-kétharmada szabis... 40 ország nem borítaná meg a dolgokat. játszhatóbb faj lenne az ember, nem lenne teljesíthetetlen a szám feltétel, a többszemeseknek természetesen több lehetősége lenne, de nem jelentene drasztikus előnyt más fajokhoz képest. (esetleg harcoson el lehet még gondolkozni, bár szerintem ott sem durva a kétszeres bónusz igazából, tekintve hogy ember védelme ettől függetlenül gyenge marad tehát a föld visszahozható)
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
|

12-11-2012, 13:33
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Szeirntem az ember faj legnagyobb hátránya, hogy se előnye, se hátránya.
NÉzzétek végig a súgóban. Bármelyik fajt megnézed, akkor az előnyeiben csupa-csupa haderőt segítő előnyök, míg hátrányok max anyagi ilyenek, hogy 10%-al nagyobb veszteség csatában, drágább tekercsírás, több nyersanyag kell.. ezeket mind-mind előre ki lehet küszöbölni egy kis termeléssel.
de ha haderő hátrányát sehogyan sem tudod kompenzálni, csak faji sajátosságokkal.
az ember, mivel semleges faj, ezért meg kéne nézni, hogy a kulcsfontosságú tudományoknál mennyi az összfaj átlaga. pl lakiteki: elf30%,ork 30%, gnóm50%.
ezekt összeadni, leátlagolni, és azt megadni az embernek.
ha ezeket előnyben megkapná, máris óriásit lépne előre.
(hadsereg támadóban az összes bónusz, összes malusz átlaga például:
elf 40%haditeki = 1.4
ork 30% támadótöbblet 40% haditeki. kettő együtt 1,3X1,4=1.82
félelf: -10% támadóerő = 0.9
törpe: hadügy 40%= 1.4
gnóm hadügy 50%= 1.5
óriás: 15% támadóerő többlet = 1.15
élőhalott az kérdéses, hogy beszámítható egy a szintenkénti változás miatt.
embert kivesszük
tehát az élőhalott miat egyelőre csak a 6 másik fajt veszem figyelembe
1.4+1.82+0.9+1.4+1.5+1.15=8.17/6faj=1.3616...
tehát a 36% az az átlag. ezzel a vizsgált fajok közül 4 még felette van, 2 alatta... szerintem teljesen elfogadható támogatás az emberi faj megmentéséért.
ugyanilyen elven meg lehet vizsgálni a többi tudományt, és egyéb védekezési bónuszokat a fajoknál)
|

12-11-2012, 17:16
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
|
|
óriásnál kihagytad a tekit, felesnél kihagytad a tekit, elfnél a védbónuszt esetleg, félelfnél szintén stb.
az átlag az kb 40% minden fajta tekiből végeredményben. korábban felvetettem még a félelfes topicban hogy az embert kb annyival érdemes javítani, hogy 40% legyen minden tekije. erre azt kaptam nem kell még1 gnóm a tekihez nem akarnak nyúlni (asszem Ati se, meg az emberek se bár sok reakció nem volt)
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
|

12-12-2012, 11:00
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Surranohalal
óriásnál kihagytad a tekit, felesnél kihagytad a tekit, elfnél a védbónuszt esetleg, félelfnél szintén stb.
az átlag az kb 40% minden fajta tekiből végeredményben. korábban felvetettem még a félelfes topicban hogy az embert kb annyival érdemes javítani, hogy 40% legyen minden tekije. erre azt kaptam nem kell még1 gnóm a tekihez nem akarnak nyúlni (asszem Ati se, meg az emberek se bár sok reakció nem volt)
|
azokat azért hagytam ki, mert nem tér el az alaptól. a védőbónuszt meg azért, mert támadást számoltam.
ha tekihez nem akarnak nyúlni, akkor nem tudom mivel vesznek rá akárkit is arra, hogy embert válasszon..
hadilag a leggyengébb, támadóvariban sem túl erős., tolira is van jobb faj...
töltelékorinak tökéletes 
|

12-12-2012, 13:18
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
azokat azért hagytam ki, mert nem tér el az alaptól. a védőbónuszt meg azért, mert támadást számoltam.
ha tekihez nem akarnak nyúlni, akkor nem tudom mivel vesznek rá akárkit is arra, hogy embert válasszon..
hadilag a leggyengébb, támadóvariban sem túl erős., tolira is van jobb faj...
töltelékorinak tökéletes 
|
jó de átlagszámításhoz be kellett volna rakni  )
amúgy lehet turbózni a fajt de ha Ati fenntartja a "teljesen átlagos = semmi előny semmi hátrány" akkor tök fölösleges az ember faj létezése. arra ott az Ismeretlen faj kb.
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
|

12-13-2012, 07:43
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 307
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Quote:
Originally Posted by Surranohalal
jó de átlagszámításhoz be kellett volna rakni  )
amúgy lehet turbózni a fajt de ha Ati fenntartja a "teljesen átlagos = semmi előny semmi hátrány" akkor tök fölösleges az ember faj létezése. arra ott az Ismeretlen faj kb.
|
Igaz, azzal egy hangyányit gynegébb lesz az átlagszám, ha 2-szer 30% belekerül, de nem sokkal. Ez is csak egy irány, nem konkrétum.
Amúgy igen. a fajoknál az előny vs hátrány köszönőviszonyban sincs egymással. a se előny se hátrány nagyjából egy giga nagy hátrány 
|

12-13-2012, 08:11
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2012
Location: Up The Irons!
Posts: 222
Activity: 0%
Longevity: 65%
|
|
Quote:
Originally Posted by Dave
Igaz, azzal egy hangyányit gynegébb lesz az átlagszám, ha 2-szer 30% belekerül, de nem sokkal. Ez is csak egy irány, nem konkrétum.
Amúgy igen. a fajoknál az előny vs hátrány köszönőviszonyban sincs egymással. a se előny se hátrány nagyjából egy giga nagy hátrány 
|
pont hogy erősebb lesz az átlagszám, olyan 40% körüli. mert ugye a fajok száma nem változik  de sztem hagyjuk a matekot ^^
__________________
Up The Irons! 1/A
Néhány másik lejjebb.
|

09-19-2017, 18:57
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jan 2017
Location: Szeged
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 43%
|
|
Jópár rpgvel játszottam fiatal koromban, mindegyikben az volt a közös, hogy az emberi faj volt az alap vagy inkább átlagos. Ez így van rendjén. Viszont majdnem minden esetben ők uralták a vilagokat. Mert alkalmazkodtak és sokkal többen voltak mint a többi faj tagjai. Nem egy játékban több ember volt, mint az összes többi értelmes faj egyedei.
Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az ember akkor lenne igazán játszható és használható, de nem boritaná fel az egyensúlyt, ha minden maradna a régiben nála (nincs elöny, nincs hatrány, minden tekije 30%), de minden házban kétszer annyi lakos férne el. Ez dupla lakosságot jelentene, amivel a terület növekedésével egyre nagyobb elönyhöz jutna. A nyert hellyel pedig ki tud alakitani maganak egy kis pluszt olyan iranyban amit szeretne.
|

09-19-2017, 20:52
|
Junior Member
|
|
Join Date: Oct 2015
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 50%
|
|
Quote:
Originally Posted by Malphedor
Jópár rpgvel játszottam fiatal koromban, mindegyikben az volt a közös, hogy az emberi faj volt az alap vagy inkább átlagos. Ez így van rendjén. Viszont majdnem minden esetben ők uralták a vilagokat. Mert alkalmazkodtak és sokkal többen voltak mint a többi faj tagjai. Nem egy játékban több ember volt, mint az összes többi értelmes faj egyedei.
Ebből kiindulva arra gondoltam, hogy az ember akkor lenne igazán játszható és használható, de nem boritaná fel az egyensúlyt, ha minden maradna a régiben nála (nincs elöny, nincs hatrány, minden tekije 30%), de minden házban kétszer annyi lakos férne el. Ez dupla lakosságot jelentene, amivel a terület növekedésével egyre nagyobb elönyhöz jutna. A nyert hellyel pedig ki tud alakitani maganak egy kis pluszt olyan iranyban amit szeretne.
|
Az irány akár lehet jó, de a "bónuszt" alaposan ki kellene számolni, mert így szerintem egy brutális pénzgyár lenne.
|

09-19-2017, 21:06
|
Junior Member
|
|
Join Date: Jan 2017
Location: Szeged
Posts: 20
Activity: 0%
Longevity: 43%
|
|
Végeztem szamítast, persze utólag. Hat ha jól csinalja akkor 8-10% helyet nyerhet a hazak csökkentésével, amit másra tud forditani. De szerintem 16% kocsma vagy templom 6% helyett az nem túl durva. Még barakkból kicsit erösebb, de mivel maximum 35% bonuszt kaphat nem lesz egy ork, sem óriás. De nem baj ha valaki még lemodelezi rajtam kívül.
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Hybrid Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 00:14.
 |
|
|
|
|
|
|