Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 12-16-2011, 15:46
tulu tulu is offline
Junior Member
 
Join Date: Dec 2011
Location: Budapest
Posts: 16
Activity: 0%
Longevity: 69%
Default

Szerintem semmit nem kell velük csinálni, érdeklődök mindig vannak! Kell minden ujjnak azok a pofonok amiket a régiek is megkaptak. Nem hiszem h. más hibájából egy kezdő tul sokat tudna tanulni az elején.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 06-11-2012, 11:12
CogitoergosuM CogitoergosuM is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2012
Posts: 1
Activity: 0%
Longevity: 67%
Default

Üdv!

Kicsit beleolvastam a témába, most megpróbálok én, mint kezdő is nyilatkozni. Itt megjegyezném, hogy minden bizonnyal a játék rengeteg összefüggését nem látom még át, csupán próbálok egy képet adni, ami számomra a játékból jön.

Traviant játszom és ahhoz képest a leginkább visszatántorító erő tényleg a játék indulása. Borzalmasan lassú míg kiépítem a 200 hekis országomat és ezen szinte semmivel nem tudok gyorsítani. Rövid olvasgatás után teleépítem magam házzal vállalva a morál drasztikus csökkenését, hogy sok katonát gyárthassak és örülök, hogy néhány héten belül talán érdemben is elkezdhetek majd játszani.
Alapvetően úgy érzem, hogy a piac működése ami ellehetetleníti a dolgot. Hiába rabol össze magának az ember annyi pénzt, amivel tekercsírás/képzés stb. évszázadokig finanszírozható lenne, a piacon annyi katonát sem tud belőle venni, amit egy nap alatt tudna gyártani. Ezáltal azt az érzést kapom, hogy szinte felesleges is ténykednem, sokkal úgy sem leszek gyorsabb. Persze gondolom nagyon drasztikus lenne a piacot megreformálni, de tényleg furcsa egy dolog, hogy végtelen tartalékokat lehet tárolni ott, egy-két erős játékos bármikor felviheti egy-egy termék árát. Más játékokban ugye mind távolságbeli akadályai, mind kapacitásbeli határai vannak a piacnak.
Másik ezzel egyébként összefüggésben levő dolog, hogy míg a Hódítóban kész országok közé csöppenek be, a legtöbb egyéb játékban tudok szerverinduláskor kezdeni, ezáltal sokkal nagyobb versenyben részt venni. Feltételezem egy induló csoportban teljesen más viszonyok uralkodnak. Persze nem gondolom, hogy ezen sokat lehetne változtatni, de ez is egyértelműen egy hátránya a játéknak. (A hétvégi játéknak még utána kellene olvasnom, az nagyon szimpatikusnak hangzik)
Úgy érzem a játék ugyanúgy megköveteli (ha erős szeretnék lenni), hogy szinte bármikor rá tudjak nézni az országomra, viszont hiába tudok egész nap rá figyelni, nincs mit csinálni, ha az ember kiadta az építkezést, a katonákat, már csak pár kattintás lemennek a készültségek is és csak várakozni lehet.
Olvastam, hogy nem lehet könnyen ismerőssel egy csoportba kerülni, nem tudom ez még most is fennálló-e, de ha igen, ez bizonyosan nagyon sok embert eltántorít. Szeretünk ismerősökkel, batárokkal együtt játszani.
Ja igen, egy ötlet. Mi lenne, ha nem 200 hanem mondjuk jóval kevesebb hektárról indulnánk? Nem lenne olyan hosszú idő, míg feltöltöm az országomat és a környékemen élőkkel több hadviselést tudnék folytatni. Vagy ez nagyon elvetemült gondolat?
Az is jó lenne, amit valaki említett, ha kikapcsolható lenne a kezdővédelem.

Most hirtelen ennyi jutott eszembe. Személy szerint én kifejezetten nem szeretem a grafikus felületet, de szinte biztos, hogy azzal azért sokak szemében lehet javítani a játékon.
Tiszteletem annak, aki végigolvasta:

Laci
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to CogitoergosuM For This Useful Post:
  #3  
Old 06-11-2012, 12:02
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 32%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by CogitoergosuM View Post
Olvastam, hogy nem lehet könnyen ismerőssel egy csoportba kerülni, nem tudom ez még most is fennálló-e, de ha igen, ez bizonyosan nagyon sok embert eltántorít. Szeretünk ismerősökkel, batárokkal együtt játszani.
Régóta lehetőség van arra, hogy konkrét csoportba kerülj. Ha nemrég regisztráltál, akkor ezzel a lehetőséggel Te is találkoztál. Persze ha még nem volt ismerősöd, akivel egy csoportba akartál volna kerülni, akkor ez semmitmondó, és nem is kell vele foglalkozni olyankor.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #4  
Old 06-13-2012, 07:09
kistigris's Avatar
kistigris kistigris is offline
Member
 
Join Date: Jan 2011
Location: Nyíregyháza
Posts: 236
Activity: 0%
Longevity: 74%
Default

Ha valaki Travianozik is, sokkal szerencsésebb ha először Hódítóval kezdi, mert így sokkal egyszerűbb. Visszafelé már lehet nem tűnik olyan pörgősnek, de szerintem még akkor is magasan veri ( Bár ez csak a személyes véleményem )
__________________
"Tiszteld őseidet,mert rajtok keresztül nyertél életet és örököltél Istent és Hazát."
Wass Albert
Reply With Quote
  #5  
Old 06-13-2012, 14:55
Pool's Avatar
Pool Pool is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Sényő
Posts: 5,256
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én hóddal kezdtem, télen szoktam travizni. Na, oda kell elég kockaság...

Ami a travi játéka ellen szól a hóddal szemben sztem:

Ha ott nem aranyozol, egy idő után senki leszel (ergo ott pénzzel haladsz előre)
A hódban van, hogy hetekig VIP nélkül játszok, mégis jó...

A Travin lerombolják a falvaidat 0-ra és vége több hónap ráfordításának, nincs lehetőség semmit tenned (hódban van újraindulás lépés után)

A Travin ha el kell menned pár napra, nem tudsz mit tenni, a játék megy tovább (a hódban van lehetőség hosszabb pihire is)

A Travin akár 60 játékos is támadhat téged eccerre egy klánból, ellehetetlenítve a játékod, pár óra alatt teljesen szétszedve (a hódban erre sztem nincs esély a normál csoportokban, az ilyen szabálytalan)

A Travin pont a távolságok miatt rengeteg játékos lehet hozzád közel, a hódban ez is szabályozott

A Travin eccer csak vége a játékban, a server befejeződik, és mindenki újra kezdi valamikor. A hódban akkor nincs értelme a szintlépéseknek, ha úgyis újrakezdjük...

Egyelőre ennyi jutott eszembe...

A 100 hekis indulás meg sztem nem jó, bármikor odabont egy 200-as melléd és semmit nem értél el. Ezt a játékot el kell ilyennek fogadni, nem kell belőle másikat csinálni...
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Pool For This Useful Post:
  #6  
Old 08-25-2012, 18:49
Joshi Joshi is offline
Junior Member
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 8
Activity: 0%
Longevity: 90%
Default

A legnagyobb probléma , hogy egy új játékos teljesen elveszti sikerélményét.
Az összes szint élvonala szinte csak tapasztalt játékosokkal van tele.
Az nem erősíti az új játékost , hogy vannak csopik ahol szinte teljesítmény nélkül tudnak lépni akár 200 hekin is. Utána meg jön a fekete leves.Nem beszélve a 2/B csopiról. Ahol szinte az első 300 mind kék számos.És nem 2-es 3-as. Akik elsősorban őket ütik. Aztán egymást nem Főleg a nagy számos kék orik. Inkább kivárják sorukat. Mint a politikában Mindez fejlesztési probléma.
Semmilyen olyan újítás nem történt ami az új játékosok megtartását eredményezte volna. Régen minden csopinak saját fóruma volt. Hosszú időbe telt míg visszaolvastam. Most minden választható fórum kong az ürességtől. Néha egy téma vagy egy ittas, ( ) régi játékos feldobja valamelyik életét.Azt annyi. Túlságosan erős a régi ( Atival jó kapcsolatot tartó ) játékosok lobbija.
Nem kívánok fejlesztési ötleteket írogatni. Nem az én feladatom. Amúgy sem érdekelni Atit. Általában csak az általa kedvelt játékosok véleménye számít.
De ez a játék, a HÓDÍTÓ , az egyik legjobban kitalált játék. Nem kéne érdektelenné tenni a leendő játékosok elött. Bocsi ha zavartalak titeket.

tisztelettel : Joshi
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Joshi For This Useful Post:
  #7  
Old 08-29-2012, 18:23
Sami Sami is offline
Banned
 
Join Date: Apr 2008
Location: Beregszász
Posts: 617
Activity: 0%
Longevity: 88%
Default

Quote:
Originally Posted by Joshi View Post
A legnagyobb probléma , hogy egy új játékos teljesen elveszti sikerélményét.
Az összes szint élvonala szinte csak tapasztalt játékosokkal van tele.
Az nem erősíti az új játékost , hogy vannak csopik ahol szinte teljesítmény nélkül tudnak lépni akár 200 hekin is. Utána meg jön a fekete leves.Nem beszélve a 2/B csopiról. Ahol szinte az első 300 mind kék számos.És nem 2-es 3-as. Akik elsősorban őket ütik. Aztán egymást nem Főleg a nagy számos kék orik. Inkább kivárják sorukat. Mint a politikában Mindez fejlesztési probléma.
Semmilyen olyan újítás nem történt ami az új játékosok megtartását eredményezte volna. Régen minden csopinak saját fóruma volt. Hosszú időbe telt míg visszaolvastam. Most minden választható fórum kong az ürességtől. Néha egy téma vagy egy ittas, ( ) régi játékos feldobja valamelyik életét.Azt annyi. Túlságosan erős a régi ( Atival jó kapcsolatot tartó ) játékosok lobbija.
Nem kívánok fejlesztési ötleteket írogatni. Nem az én feladatom. Amúgy sem érdekelni Atit. Általában csak az általa kedvelt játékosok véleménye számít.
De ez a játék, a HÓDÍTÓ , az egyik legjobban kitalált játék. Nem kéne érdektelenné tenni a leendő játékosok elött. Bocsi ha zavartalak titeket.

tisztelettel : Joshi
Érdekes dolgokat mondasz, amire nem is nagyon tudom mondani, hogy valótlan.
Reply With Quote
  #8  
Old 08-29-2012, 19:28
Pumi
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Joshi View Post
A legnagyobb probléma , hogy egy új játékos teljesen elveszti sikerélményét.
Az összes szint élvonala szinte csak tapasztalt játékosokkal van tele.
Az nem erősíti az új játékost , hogy vannak csopik ahol szinte teljesítmény nélkül tudnak lépni akár 200 hekin is. Utána meg jön a fekete leves.Nem beszélve a 2/B csopiról. Ahol szinte az első 300 mind kék számos.És nem 2-es 3-as. Akik elsősorban őket ütik. Aztán egymást nem Főleg a nagy számos kék orik. Inkább kivárják sorukat. Mint a politikában Mindez fejlesztési probléma.
Semmilyen olyan újítás nem történt ami az új játékosok megtartását eredményezte volna. Régen minden csopinak saját fóruma volt. Hosszú időbe telt míg visszaolvastam. Most minden választható fórum kong az ürességtől. Néha egy téma vagy egy ittas, ( ) régi játékos feldobja valamelyik életét.Azt annyi. Túlságosan erős a régi ( Atival jó kapcsolatot tartó ) játékosok lobbija.
Nem kívánok fejlesztési ötleteket írogatni. Nem az én feladatom. Amúgy sem érdekelni Atit. Általában csak az általa kedvelt játékosok véleménye számít.
De ez a játék, a HÓDÍTÓ , az egyik legjobban kitalált játék. Nem kéne érdektelenné tenni a leendő játékosok elött. Bocsi ha zavartalak titeket.

tisztelettel : Joshi

Azért azt vedd figyelembe, hogy ez valójában egy véget nem érő játék, így a nagyon sokszemesek már vagy megvívták a csatájukat, vagy már jó barátokká, ismerősökké lettek. Na meg megnézném hogyan maradnának a top-ban a 8, 9 vagy több szemesek ha egymással harcolnának Ezt el kell fogadni szerintem.
Az igaz, hogy nehezebb egy kezdőnek, de ez így van rendjén, egy iskolában is nehezebb elsősnek lenni mint egy nyolcadikosnak, de behozható a tudása sok sok kitartással, ami kitartást, tanulást, már beleölt a nyolcadikos is.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Élőhalottas elmélkedő topic pancser játékosok számára [HTPA]GeeForce Általános beszélgetés Hódítós témákban 114 05-28-2008 10:40
A variorik kati moráljának megtartása werden Stratégia & Tippek 33 11-29-2007 18:22
Nagyobb klánok!(Törzsek) Alucard Elvetett javaslatok 3 07-21-2006 22:57
Arénába nagyobb nyeremény Harcosok Elvetett javaslatok 1 07-10-2006 18:11


All times are GMT +1. The time now is 20:58.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu