Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #71  
Old 08-09-2006, 17:03
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
Legalább a nyitó bejegyzést fusd át lécci.
Jelen pillanatban a designváltással foglalkozom, úgyhogy minden más változás max szeptembertől.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
Sponsored Links
  #72  
Old 08-12-2006, 16:58
szasza szasza is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 6
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

a gazdálkodóval én is eggyet értek
Reply With Quote
  #73  
Old 08-21-2006, 21:10
Somebody Somebody is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 14
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

El tudnék képzelni egy olyat, hogy a személyiségek adta előnyök 3 szintre lennének osztva.És minnél több személyisége van valakinek mindig egy kicsit kevesebb előnyt élvezne belőle, de ehhez az kell hogy minden személyiségnek 3 előnye legyen vagy a %-okat lehetne megosztani, meg a kamatot kereskedő esetében.
pl: kereskedő esetén: 1-3 személyiség 8 % hozam
4-6 szem. 6 % hozam
7-9 szem. 4 % hozam
Vagy esetleg az egyszemélyiségűeket külön venni és akkor már nem akkorra fölénye van egy 1 személyiségű orival szembe egy 2 vagy több személyiségű orinak, de mégis több oldalú.
mit gondoltok?
Reply With Quote
  #74  
Old 07-16-2007, 13:07
Zoli's Avatar
Zoli Zoli is offline
Member
 
Join Date: Mar 2007
Location: Gyula
Posts: 1,086
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Somebody View Post
El tudnék képzelni egy olyat, hogy a személyiségek adta előnyök 3 szintre lennének osztva.És minnél több személyisége van valakinek mindig egy kicsit kevesebb előnyt élvezne belőle, de ehhez az kell hogy minden személyiségnek 3 előnye legyen vagy a %-okat lehetne megosztani, meg a kamatot kereskedő esetében.
pl: kereskedő esetén: 1-3 személyiség 8 % hozam
4-6 szem. 6 % hozam
7-9 szem. 4 % hozam
Vagy esetleg az egyszemélyiségűeket külön venni és akkor már nem akkorra fölénye van egy 1 személyiségű orival szembe egy 2 vagy több személyiségű orinak, de mégis több oldalú.
mit gondoltok?
Én is valami hasonlóra gondoltam, azzal a kitétellel, hogy a 9 személyiséges ori se legyen felesleges, az maradjon olyan, mit volt, a kevesebb kék számmal bírók pedig arányosan gyengüljenek hozzá(minél több a szám, annál gyengébb az egyes személyiségek hatása).Tehát a minimum gyengeség az a mostani beállítás legyen, a max, meg a most vélhetőleg adott plusszok.
Így megérné a több személyiségűeknek is, de nem lennének nagy hátrányban a kevesebb kék számmal bírók, vagy azok, akiknek nincs ilyen számuk.
Reply With Quote
  #75  
Old 07-16-2007, 14:07
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Somebody View Post
El tudnék képzelni egy olyat, hogy a személyiségek adta előnyök 3 szintre lennének osztva.És minnél több személyisége van valakinek mindig egy kicsit kevesebb előnyt élvezne belőle, de ehhez az kell hogy minden személyiségnek 3 előnye legyen vagy a %-okat lehetne megosztani, meg a kamatot kereskedő esetében.
pl: kereskedő esetén: 1-3 személyiség 8 % hozam
4-6 szem. 6 % hozam
7-9 szem. 4 % hozam
Vagy esetleg az egyszemélyiségűeket külön venni és akkor már nem akkorra fölénye van egy 1 személyiségű orival szembe egy 2 vagy több személyiségű orinak, de mégis több oldalú.
mit gondoltok?


4% kamatért feleslegessé tetted a kereskedőt mint személyiséget. Annyiért senki nem fog bankot tartani.

Másodsorban, már maga az alapvetés sem tetszik. Hülyén jönne ki, hogy lefordulok kis 4-essel, és 5-össel gyengébb leszek mint addig voltam. Régen ez így működött, hálistennek meg lett változtatva, így van értelme a fordulásnak. A kék szám nélküliek meg legfeljebb elkerülik a kékszámosokat, ha a plusz személyiségeket olyan nagy előnynek érzik...
Reply With Quote
  #76  
Old 07-16-2007, 14:36
BigPi BigPi is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 204
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

1.A tolvaj személyiségnek az 1%-át 2%-ra növelni.
v.
2.Kapjon olyan lehetőséget, hogy a térkapu nyitva tartási idejét lecsökkenthese mondjuk két körre.

Az egyes pontnak akkor lenne jelentősége ha megvalósulna a tolvaj topic.
Reply With Quote
  #77  
Old 07-16-2007, 14:44
Dragi's Avatar
Dragi Dragi is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,361
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi View Post
1.A tolvaj személyiségnek az 1%-át 2%-ra növelni.
v.
2.Kapjon olyan lehetőséget, hogy a térkapu nyitva tartási idejét lecsökkenthese mondjuk két körre.

Az egyes pontnak akkor lenne jelentősége ha megvalósulna a tolvaj topic.
hmmm hülyeség egy Fél-elfnek így is rahedli készülije van amivel garázdálkodhat Regenerálódni meg Tolvaj személyiségnél a +1%-al is tud +Regenerálódás vari

a 2-es pont meg aki nem tud 2 körön belül géphez kerülni az soha ne tudja meg hogy ki lopta őt .... nagyszerű
__________________
Claívsolais (3) (#379234)



"Jobban szeretem, ha mindenki utál, mintsem színészkednem kelljen bárki szeretetéért...."

"Sose szakítsd félbe ellenfeled, ha az éppen egy hibát követ el." -Bonaparte Napoleon

Régen a férfinak meg kellett ölnie a sárkányt, hogy elvehesse a szüzet. Ma már nincsenek szüzek, és a sárkányt kell elvenni...
Reply With Quote
  #78  
Old 07-16-2007, 19:54
Synkel Synkel is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 3,191
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by BigPi View Post
1.A tolvaj személyiségnek az 1%-át 2%-ra növelni.
v.
2.Kapjon olyan lehetőséget, hogy a térkapu nyitva tartási idejét lecsökkenthese mondjuk két körre.

Az egyes pontnak akkor lenne jelentősége ha megvalósulna a tolvaj topic.

Nem tudom, miért került elő ez a topic, de azért nem kéne teljesen elkomolytalankodni, lehet...
Reply With Quote
  #79  
Old 07-17-2007, 11:48
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default A tudós

Talán érdemes elgondolkodni, mi a személyiségek szerepe a játékban.
Felmerült egy olyan feltételezés, hogy eredetileg a játékot színesíteni kívánták a fejlesztők. Ehhez képest van olyan személyiség, amire stratégiát lehet építeni (pl. tudós vagy vándor,...), míg van olyan is, ami tényleg csak könnyebbé teszi a választott stílust (varázsló...).
Monro a témaindítóban a tudóst emelte ki, mint példát, amihez képest a többi személyiség kevésbé használható.

Adódik a másik út a kiegyenlítésre: gyengüljön a tudós. Pl. +3% teki már nem biztos, hogy akkora jokerré teszi, hogy minden szinten és minden csoportban ezt legyen érdemes választani. Tudom, hogy általában nem szimpatikus módja a kiegyenlítésnek az erős gyengítése, ezért felhozok pár érvet mellette is és ellene is, hogy lehessen gondolkodni.
Mellette:
- Ha tényleg a tudós lógott ki a mezőnyből felfelé, ez egy triviális megoldás.
- Ha a személyiségek tényleg csak színesítésnek vannak, a tudós személyiség sem lesz annyira meghatározó a csatákban. (Kicsit olyan lehetne a tudós személyiség, mint a gnóm faj: mindenből jobb tud lenni, mint az átlag, de semmiből nem lesz a legjobb, viszont megvan a rugalmassága, hogy alakuljon.)
- Bár kevésbé befolyásolná a tudósság egy harc kimenetelét, mégis érdekesebb lenne az élet a miatt, mert egyéb személyiségek gyakrabban fordulnának elő.
- A több személyiséggel járó nagyobb arányú erősödés, amit előttem sokan felvetettek, nem jönne elő.
Ellene:
- Hát igen, ez egy gyengítés. Kisebb lesz a személyiség hatása, kevésbé kell/lehet számolni vele.

Mindemellett nem mondom, hogy a továbbra is gyengébb személyiségeket ne lehetne felhúzni. Viszont nem fontos mindent a csúcshoz igazítani, lejjebb is lehet hozni a csúcsot.
Reply With Quote
  #80  
Old 08-19-2007, 09:38
Tyborrex Tyborrex is offline
Junior Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 50
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Szerintem a mostani személyiségek jók úgy ahogy vannak, viszont lehetne egy kis változtatást beiktatni, mégpedig, hogy minden szinten 1x lehessen személyiséget váltani, ne csak szintlépéskor!
Ez főleg a kezdőknek és az átépítkezőknek jönne jól.
(akinek multiszemélyisége van az persze csak egyet cserélhetne le/ szint)
na?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
uj faj és személyiségek ötletek ide! Csigusz:P Általános beszélgetés Hódítós témákban 116 01-10-2010 13:34
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 13:23.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu