Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 08-11-2006, 11:11
Reaktor Reaktor is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 470
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Attila Várjuk a véleményedet!

A javaslatban sok olyan játékos egyetért akik jelentős tapasztalattal rendelkeznek szövetségi háboruk terén.

Abban azonban minden játékos egyetért, hogy a szövetségesi seregek támadóerejét növelni kellene valamilyen mértékben.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 08-11-2006, 11:12
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 31%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Reaktor
Attila Várjuk a véleményedet!
Mine említettem, szeptemberig egészen biztosan nem foglalkozom az itt felvetett javaslatokkal, a jelenleg folyamatban levő arculatváltás miatt, ami elsőbbséget élvez.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 08-11-2006, 15:58
János János is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 12
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Végignéztem a fórumot, és én azon kevesek közé tartozom, akik nem szeretnének változást, de el tudom fogadni, hogy erősödjön a támadó klán, de nem túlzott mértékben.
A túl durva és hirtelen változások erősen felborítanák a most kialakult erőviszonyokat, így én azt elvetném.
De pl. egy-két (pl. tábornok, felütés, vagy csak úgy) összességében mondjuk max 10-15%-os támadóbónuszt elfogadhatónak tartanék.
Ill. a kláncsaták eredményének az országok moráljára gyakorolt hatását támogatnám.
Fontos lenne, hogy a változás előtt pár nappal az be legyen harangozva (persze, csak ha az jelentős változást okoz), hogy fel lehessen rá készülni
Reply With Quote
  #4  
Old 08-13-2006, 13:36
Lali Lali is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 76
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

ha ennek az egésznek az a célja, hogy több klántámadás legyen, mint most, akkor a nyereséget kell megnövelni, nem a támadót jutalmazni szerintem.
ha a tábornokbonusz bejün, akkor az tényleg hatványozott előnyt jelent az orkoknak. ezt semmiképpen nem támogatnám. szerintem maradjon a számolás úgy , ahogy van, de a foglalt föld mennyiségét lehetne emelni , ha már mindenáron akartok valamit. magam részéről nem tartom jó ötletnek.
Reply With Quote
  #5  
Old 08-14-2006, 16:44
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Lali View Post
ha ennek az egésznek az a célja, hogy több klántámadás legyen, mint most, akkor a nyereséget kell megnövelni, nem a támadót jutalmazni szerintem.
ha a tábornokbonusz bejün, akkor az tényleg hatványozott előnyt jelent az orkoknak. ezt semmiképpen nem támogatnám. szerintem maradjon a számolás úgy , ahogy van, de a foglalt föld mennyiségét lehetne emelni , ha már mindenáron akartok valamit. magam részéről nem tartom jó ötletnek.
Srácok akik nem érzik, hogy ez a topic miért is született azok ne szóljanak már bele, mert elviszik a témát teljesen felesleges irányba.

A cél egyébként NEM a több kláncsata az csak a vonzata vagy folyománya ha ugy teccik. A cél, hogy minden klánt át lehessen ütni, magyarul fel kellene erősíteni a klántámadás erejét minimum az egyéni támadások szintjére! Ez kb 11-15%-al erősebb mint a mai klántámadás ereje. Lassan arról szól majd az 1A, hogy ki tud nagyobb "bunkert" csinálni
Reply With Quote
  #6  
Old 08-16-2006, 16:12
János János is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 12
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Monro, ha már minden klán átüthető, akkor meg lehetne az a cél, hogy lehessen olyan klánt csinálni amit nem lehet beütni.
Lali a növekvő nyereség szerintem éppen csökkenti a kláncsaták számát, hisz így egy esetleges sikertelen támadás, vagy sikeres visszatámadássorozat eléggé tönkretehet (ebből kifolyólag lehet, hogy épp a nyereséget kellene csökkenteni?)

Az tény hogy most a többség bunkert csinál, de én pl. nem tudok más járható utat. A tolik és a varik ugye A-ban nem nagyon játszanak, és a támadó seregek meg marha nagyok és ha egy befér klánszinten, akkor az alaposan csökkenti a korábbi sikeres (tamagocsi)munka eredményét. Tehát csak viszonylag kevesen mernek/tudnak olyan klánt csinálni aki beüthetne másokat, mert akkor ők is sebezhetőbbekké válnak.
Reply With Quote
  #7  
Old 08-17-2006, 20:09
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by János View Post
Monro, ha már minden klán átüthető, akkor meg lehetne az a cél, hogy lehessen olyan klánt csinálni amit nem lehet beütni.

Sztem az sosem volt cél. A játék érdeke, hogy elvi lehetőség legyen legalább egy-egy esemény bekövetkeztére.
Reply With Quote
  #8  
Old 09-29-2006, 18:49
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by János View Post
Lali a növekvő nyereség szerintem éppen csökkenti a kláncsaták számát, hisz így egy esetleges sikertelen támadás, vagy sikeres visszatámadássorozat eléggé tönkretehet (ebből kifolyólag lehet, hogy épp a nyereséget kellene csökkenteni?)
Most visszaolvasgatva láttam csak meg ezt a mondatot és azt hiszem János meglátása nagyon bölcs... Lehethogy a klánháborúzás eredményének csökkentésével talán nagyobb lenne a harci kedv, hiszen nem bukna akkor sem oly hatalmasat a támadó ha mégsem sikerül sikerrel támadni és visszaütik....

Attila visszatérhetünk már a túlerőbónuszos klántámadásra?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 06:36.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu