Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #1  
Old 08-04-2006, 06:08
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Én annyit azért hozzátennék, hogy csak az 1800 kör után kezdődne bármi ilyen földvesztéses vagy egyéb szankció, hogy a normál játékmenetet ez ne befolyásolja. Így akár még az általad felvetett szitu is kivitelezhető gond nélkül.

Az 4 napi játékkal (mert 3 napot szabin van hétvégénként a példád szerint) az 19 hét a topban, kb 4 hónap.
Az 1800 kör már mindjárt jobbnak tűnik, a kérdés az, hogy ez szabis orikra vonatkozik csak, vagy minden orira? Ugyanis, ha minden orira, akkor felvetődik a 2/B problémája, ahol eleve nem túl nehéz a top-ban kezdeni és mivel 2000 kört el kell ott tölteni, ha fordulni akarsz, akkor eleve túl fogod lépni az 1800 kört...

Egyébként pont a top tetején lehet legjobban pénzt termelni, hisz azért egy 200 hekis ori és egy 700 hekis ori (fellépő heki feletti hekinél, ex has szám) között jelentős különbség van pénztermelésben...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Sponsored Links
  #2  
Old 08-04-2006, 07:03
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Az 1800 kör már mindjárt jobbnak tűnik, a kérdés az, hogy ez szabis orikra vonatkozik csak, vagy minden orira? Ugyanis, ha minden orira, akkor felvetődik a 2/B problémája, ahol eleve nem túl nehéz a top-ban kezdeni és mivel 2000 kört el kell ott tölteni, ha fordulni akarsz, akkor eleve túl fogod lépni az 1800 kört...

Egyébként pont a top tetején lehet legjobban pénzt termelni, hisz azért egy 200 hekis ori és egy 700 hekis ori (fellépő heki feletti hekinél, ex has szám) között jelentős különbség van pénztermelésben...
Az egész topic a szabis országokról szól. Nyilván csak a szabis országokról van szó.
Ha nincs szabin 1800 kör után, akkor nyugodtan kereshet pénzt...
  #3  
Old 08-04-2006, 08:26
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 30%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by aúú
Az 1800 kör már mindjárt jobbnak tűnik, a kérdés az, hogy ez szabis orikra vonatkozik csak, vagy minden orira? Ugyanis, ha minden orira, akkor felvetődik a 2/B problémája, ahol eleve nem túl nehéz a top-ban kezdeni és mivel 2000 kört el kell ott tölteni, ha fordulni akarsz, akkor eleve túl fogod lépni az 1800 kört...
Csak a szabisokról volt szó.
__________________
Hódító * Queosia
  #4  
Old 08-04-2006, 08:41
Colony Colony is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Budapest
Posts: 297
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Mivel nekem nem nagyon tetszik ez a körönkénti terület vesztés inkább a szabadságot kéne korlátozni!
Pl. egy hirtelen felindulásból elkövetett ötlet:
Aki megfelel a lépés feltételeinek az ne szabizhasson! Kiírna valami üzit, hogy embereid nem akarnak többet vacakolni a szinten stb...
Ismétlem elég kiforratlan ötlet , de talán ez irányba is lehetne gondolkodni?
  #5  
Old 08-04-2006, 08:51
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Colony
Mivel nekem nem nagyon tetszik ez a körönkénti terület vesztés inkább a szabadságot kéne korlátozni!
Pl. egy hirtelen felindulásból elkövetett ötlet:
Aki megfelel a lépés feltételeinek az ne szabizhasson! Kiírna valami üzit, hogy embereid nem akarnak többet vacakolni a szinten stb...
Ismétlem elég kiforratlan ötlet , de talán ez irányba is lehetne gondolkodni?
Ez is földvesztés csak nem 1 hekinként hanem azonnal
Gondold csak el 1800 heki vagy és 600 a lépési határ... Nem is értem kinek mi a baja a minusz 1 hekikkel?

Egy kis kiegészítés hozzá. Ha az illető ori eltűnik a pontlistából akkor a hekicsökkenés arra az időre megáll.
  #6  
Old 08-04-2006, 08:57
[Qpe_] [Qpe_] is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 88
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
Egy kis kiegészítés hozzá. Ha az illető ori eltűnik a pontlistából akkor a hekicsökkenés arra az időre megáll.
Hogy ez nem nekem jutott eszembe!

Akkor tulajdonkepp megszuletett a megoldas az elozo problemamra.
2 hetre tervezheto a veszteseg siman.
  #7  
Old 08-04-2006, 09:13
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 30%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by [Qpe_]
Hogy ez nem nekem jutott eszembe!

Akkor tulajdonkepp megszuletett a megoldas az elozo problemamra.
2 hetre tervezheto a veszteseg siman.
Nem, mert mi van, ha valaki belép hozzá, vagy be akar lépni. Az, hogy ilyenkor visszakerül a listába, technikailag szükséges a gyors játék biztosítása érdekében. (Ez nekem se feltétlen tetszik, de minden más megoldás, ami helyette eddig szóbakerülhetett volna, sokkal nagyobb terhelést jelent, és nekem ezt az oldalát is figyelnem kell.)
__________________
Hódító * Queosia
  #8  
Old 08-04-2006, 09:30
[Qpe_] [Qpe_] is offline
Junior Member
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 88
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati
Nem, mert mi van, ha valaki belép hozzá, vagy be akar lépni.
Sok helyen emlitetted mar, hogy sajat erdekunkben senkinek ne adjuk meg se a felhasznalonevunket, se a jelszavunkat, vagy ha igen, szamoljunk a kovetkezmenyekkel. Ez az eset nem az ilyen "kovetkezmeny" kategoria?
  #9  
Old 08-04-2006, 09:09
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,250
Activity: 30%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Colony
Mivel nekem nem nagyon tetszik ez a körönkénti terület vesztés inkább a szabadságot kéne korlátozni!
Pl. egy hirtelen felindulásból elkövetett ötlet:
Aki megfelel a lépés feltételeinek az ne szabizhasson! Kiírna valami üzit, hogy embereid nem akarnak többet vacakolni a szinten stb...
Ismétlem elég kiforratlan ötlet , de talán ez irányba is lehetne gondolkodni?
Emberke úgy dönt, hogy szintet lép, de jövőhéten megy nyaralni, úgyhogy azt még megvárja, úgyse lesz gépközelben, majd utána lép. Ebben a javaslatban nem mehetne szabira, úgyhogy mire hazajön, már nem is igen felel meg a szintlépés feltételeinek...
__________________
Hódító * Queosia
  #10  
Old 08-04-2006, 11:03
aúú's Avatar
aúú aúú is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 993
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Colony
Mivel nekem nem nagyon tetszik ez a körönkénti terület vesztés inkább a szabadságot kéne korlátozni!
Pl. egy hirtelen felindulásból elkövetett ötlet:
Aki megfelel a lépés feltételeinek az ne szabizhasson! Kiírna valami üzit, hogy embereid nem akarnak többet vacakolni a szinten stb...
Ismétlem elég kiforratlan ötlet , de talán ez irányba is lehetne gondolkodni?
Gond el, hogy te köv héten nem leszel gépközelben, mert elutazol, mert a szolgáltatód fejleszt valamit, mert a munkahelyeden nem lesz net... stb... ezért nem fogsz fellépni a köv szintre, hogy aztán ott szabizz, mert akkor elveszted a védelemet, ami szabi alatt is telik, sokkal logikusabb, ha még szintlépés előtt szabizol és csak mikor már biztosan gépnél tudsz lenni, akkor lépsz szintet...
__________________
Én mindig itt voltam
És mindig itt leszek,
Körülöttem pusztulnak
És születnek emberek.
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Erdely RedDog76 Ismerkedés 145 05-23-2012 13:26
Kérdezz! Felelünk? :) Toto Segítség 795 07-12-2006 22:01
Újraindulás Josh Segítség 18 03-21-2006 09:56


All times are GMT +1. The time now is 08:27.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu