Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #51  
Old 08-02-2006, 17:38
Tank Tank is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 61
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
egyébként meg kéretik "átlagos klánok"-nak hozzászólni, hogy egy klánháború előkészítésére sok e mondjuk nekik 3-400 mila?
bár most nem vagyok aktív A-ban, és amúgy is elf vagyok ott, de azt azért csendben megjegyezném, hogy egy kisebb klánnak, lega amilyen a mienk volt, esze ágában sincs 3-400 millát rááldozni egy kláncsata előtti bontogatásra, építgetésre, amikor felfedezni olcsóbb sokkal.
Véleményem szerint inkább bónuszokat kellene adni azoknak a klánoknak, akik támadnak. pl: sikeres klántámadás után 3 napig a klán minden tagjának a katmorálja nő +5%, vagy mittomén a farmerek örülnek és a gabonatermelés 20%-al nő bizonyos ideig, vagy vmi hasonló.
Reply With Quote
Sponsored Links
  #52  
Old 08-02-2006, 17:51
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Tank
amikor felfedezni olcsóbb sokkal.

igen ezzel rátapintottál az 1/A legnagyobb problémájára (szerintem)

jöhet itt bármiféle kláncsata reform. tök mind1 mindenki csak feldfedez
, mert baromi olcsó..
Reply With Quote
  #53  
Old 08-02-2006, 18:02
Tank Tank is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 61
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by wand
igen ezzel rátapintottál az 1/A legnagyobb problémájára (szerintem)

jöhet itt bármiféle kláncsata reform. tök mind1 mindenki csak feldfedez
, mert baromi olcsó..
de ha arra gondolok, hogy egy szegényebb klán kb 2 elfet tart, hogy gabonát termeljen a többinek, és sikeres csata után ezek termelését felnyomnák jelentősen, akkor kajára nem megy el annyi lé, így könnyebb tanyafree orkokat eltartani a klánnak. Szoval a támadás mindig marha sok pénzbe kerül, és ha a földfoglalás mellett még valamivel kompenzálni lehetne a kiadást, az azért motíválóbb lenne mindenképp. + az is sokat számítana, hogy egy sokat támadó klán tagjainak katmorálja tartósan 95% körüli vagy felette
Reply With Quote
  #54  
Old 08-02-2006, 18:07
Tank Tank is offline
Junior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 61
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

vagy akár el lehetne menni odáig, hogy a császár jutalmazza a klán bátorságát, és foglalt hektáranként 0,5 millió aranyat ad, csak ez nemtom mennyire szülne inflációt. de ennek ösztönző ereje azért már lenne
Reply With Quote
  #55  
Old 08-02-2006, 18:16
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Quote:
Originally Posted by Tank
vagy akár el lehetne menni odáig, hogy a császár jutalmazza a klán bátorságát, és foglalt hektáranként 0,5 millió aranyat ad, csak ez nemtom mennyire szülne inflációt. de ennek ösztönző ereje azért már lenne

Nem hiszem hogy további pánzeket kellene "teremteni" az 1A-ban. Így is nagyon sok van játékban sajnos, bár átérzem, hogy ez nem vigasz annak akinek éppen nincs.

Amit hiányolok az emberkék hozáállásában keresendő. A csatázás játék, a felfedezés tamagocsi. Hiába olcsóbb a játékélmény azért merőben más. Nem akarom hosszan ecseteni milyen amikor klánattack van és az adrenalin szétrobbant éjjel 4-kor mondjuk körváltás elött 1 perccel...
Reply With Quote
  #56  
Old 08-02-2006, 19:36
Xeper Xeper is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Pécs/Bp
Posts: 2,240
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Tank
bár most nem vagyok aktív A-ban, és amúgy is elf vagyok ott, de azt azért csendben megjegyezném, hogy egy kisebb klánnak, lega amilyen a mienk volt, esze ágában sincs 3-400 millát rááldozni egy kláncsata előtti bontogatásra, építgetésre, amikor felfedezni olcsóbb sokkal.
Elfként 300 millából kb 190 hekit fedezhetsz... amit egy 1250 heki körüli klán fölfelé beverése esetén kapsz... 1250 hekin elég ha építesz 1/4 annyi kocsmát mint az említett, azaz máris csak 80 millánál tart a költség... szerintem megéri...

És mint Monro is mondta, támadni bizony jó

A kláncsaták túlságosan egyénihez való hasonítását én sem támogatom, klánvérszomjat/védőt sem, de a klán ártó/lopás az jól hangzik. Ki lehetne dolgozni egy működőképes rendszert rá
__________________
"A tanult szerencsét hívják tudásnak"
Eben a mondatba három hiba van.
Reply With Quote
  #57  
Old 08-04-2006, 14:16
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default

Ezzel mi lesz? Dolgozunk ki valamiféle reformot vagy sem? Megint elül az 1A egyik legégetőbb problémája
Reply With Quote
  #58  
Old 08-04-2006, 14:31
monro's Avatar
monro monro is offline
Member
 
Join Date: May 2006
Posts: 2,050
Activity: 0%
Longevity: 98%
Default Túlerőbónusz

Az eddigi támadást erősítő javaslatok eddig ha jól emlékszem:

- tábornokok bónusza
- felfelé ütés bónusza
- sikeres támadások katmorál növelő (és rontó) hatása


Akkor tennék itt némi javaslatot még egy picit a betornyozott orik átütése érdekében...

- ha a támadó sereg összes létszáma 1,5x nagyobb, mint a védekező egységeké akkor elfölötti egységlétszám különbség esetén minden 10%-al nagyobb támadóegységszám után kapjon a támadó "túlerőbónuszt" ami 10% többletenként mondjuk 1%.

Picit érthetőbben:

1000 íjász véd 1500 lovas ellen
- a két sereg létszámai 1:1,5-höz--> nincs túlerőbónusz

1000 íjász véd 2000 lovas ellen
- a két sereg létszámai 1:2-höz--> a túlerőbónusz 500 lovas után jár ami 50% tehát 5% támadóerőnövelést adna
Reply With Quote
  #59  
Old 08-04-2006, 14:37
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
Ezzel mi lesz? Dolgozunk ki valamiféle reformot vagy sem? Megint elül az 1A egyik legégetőbb problémája

ez elég rázós és bonyolult téma..

reform kéne mindneki tudja.

vannak 5leteim amik szerintem kellenének

1. 10 percenként frissülő pontlista
ezen belül lévén amúgy sem sok klánsereg van úton, ezért szerintem bőven elbírná a rendszer, hogy a seregek tényleg 2 körig menjenek, azaz ha 12óra 25 kor indul egy klánsereg az 14óra 30-kor üssön be. (ez nem körváltás, csak kláncsata történne)

2. egy klánra max 2 sereget lehessen egyszerre küldeni egy klánból

3. megszüntetném a le-fel támadások közti külömbséget (7-14%) és egységessen 10-12-14(?)% ra venném a kiindulási százalékot.

4. kláncsatánál megszüntetném a torony bónusz +30% védőértékét
Reply With Quote
  #60  
Old 08-04-2006, 14:42
wand wand is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,144
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by monro
Az eddigi támadást erősítő javaslatok eddig ha jól emlékszem:

- tábornokok bónusza
- felfelé ütés bónusza
- sikeres támadások katmorál növelő (és rontó) hatása


Akkor tennék itt némi javaslatot még egy picit a betornyozott orik átütése érdekében...

- ha a támadó sereg összes létszáma 1,5x nagyobb, mint a védekező egységeké akkor elfölötti egységlétszám különbség esetén minden 10%-al nagyobb támadóegységszám után kapjon a támadó "túlerőbónuszt" ami 10% többletenként mondjuk 1%.

Picit érthetőbben:

1000 íjász véd 1500 lovas ellen
- a két sereg létszámai 1:1,5-höz--> nincs túlerőbónusz

1000 íjász véd 2000 lovas ellen
- a két sereg létszámai 1:2-höz--> a túlerőbónusz 500 lovas után jár ami 50% tehát 5% támadóerőnövelést adna

a tábornok bónuszt nem támogatom, hacsak nem úgy, hogy a klánnak van 5 tábornoka és azok adják a bónuszt és nem az egyéni tábornokok.

a felfelé ütést bónuszát viszont abszolút nem támogatom, már sox leírtam miért.

a katmorálra ható szerepe szerintem is jogos volna.


az 1000 íjj kontra 2000 ló +5% támadaóbónusza hol van a 30% toronybónuszhoz képest?
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 19:52.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu