Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 02-10-2010, 21:13
Dominator Dominator is offline
Junior Member
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 2
Activity: 0%
Longevity: 79%
Default

Nem olvastam végig a topikot, de szerintem az nem lenne jó ötlet, ha csak az A ból lehetne fordulni, mert akkor az emberek jó része rá lenne kényszerítve, hogy fagyasszon és így kilőjje az A-s oriját, vagy választhatna, hogy játszik azzal többivel meg anarchban forog...
Viszont azt értelmesnek tartanám, hogy csak az kapjon + szemit, aki A-ból fordult. két ok:
1, Így a szemi értéke továbbra is megmaradna/nőne, de semmiképpen sem érne kevesebbet az idők folyamán
2, Aki akar, játszhatna az A-ban és mellette pörgethetné az oriait, de aki viszont szemiket akar az kénytelen lenne átverekedni magát teljesen, így valszeg kicsit megindulna az A.

Persze nem hiszem, hogy sokat kéne lendíteni a felső csoporton, bár személyesen még nem voltam ott, de haverok elmondása alapján és ahogy itt olvasom, van ott mit csinálni bőven...
Bár én egész délután és még reggel is gép előtt ülök, de mivel szeretnék aludni, és iskolába is kell járnom kénytelen leszek "betonelfet" választani... ez tény, aki úgy dönt, hogy neki megéri annyi időt rááldozni, az megy orkkal, akinek nincs annyi az elfezik. Ez a szokás sem véletlen alakult ki szerintem, mivel az A nem könnyű, de a + szemért igenis kelljen szenvedni (na majd ha ezt visszaolvasom amikor a leendő 10k körös elfemet fedezgetem be a 30%-ba, akkor tépem ki a hajam! XD)

Nem olvastam végig a topikot, de szerintem az nem lenne jó ötlet, ha csak az A ból lehetne fordulni, mert akkor az emberek jó része rá lenne kényszerítve, hogy fagyasszon és így kilőjje az A-s oriját, vagy választhatna, hogy játszik azzal többivel meg anarchban forog...
Viszont azt értelmesnek tartanám, hogy csak az kapjon + szemit, aki A-ból fordult. két ok:
1, Így a szemi értéke továbbra is megmaradna/nőne, de semmiképpen sem érne kevesebbet az idők folyamán
2, Aki akar, játszhatna az A-ban és mellette pörgethetné az oriait, de aki viszont szemiket akar az kénytelen lenne átverekedni magát teljesen, így valszeg kicsit megindulna az A.

Persze nem hiszem, hogy sokat kéne lendíteni a felső csoporton, bár személyesen még nem voltam ott, de haverok elmondása alapján és ahogy itt olvasom, van ott mit csinálni bőven...
Bár én egész délután és még reggel is gép előtt ülök, de mivel szeretnék aludni, és iskolába is kell járnom kénytelen leszek "betonelfet" választani... ez tény, aki úgy dönt, hogy neki megéri annyi időt rááldozni, az megy orkkal, akinek nincs annyi az elfezik. Ez a szokás sem véletlen alakult ki szerintem, mivel az A nem könnyű, de a + szemért igenis kelljen szenvedni (na majd ha ezt visszaolvasom amikor a leendő 10k körös elfemet fedezgetem be a 30%-ba, akkor tépem ki a hajam! XD)

Last edited by Ati; 02-10-2010 at 21:33..
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Dominator For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 06:22.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu