Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 01-15-2010, 19:44
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Engem egyáltalán nem zavar, hogy valakinek sok személyisége van. Azért lenne értelme az ilyen jellegű javaslatoknak, hogy olyan új személyiség is lehessen, amit első szemnek is be lehet választani. Persze csak akkor, ha ez utóbbi cél
na igen... kérdés, hogy cél-e új, "táposabb" személyiségek behozatala... Szerintem inkább színesíteni kéne, kisebb dolgokkal... Bármilyen személyiség jól jöhet egy adott helyzetben! Tudom ez nem sokakat érint (sajnos!), de például egy építész hasznos lehetne egy párbajon, ahol nem lehetsz törpével, ha visszakapsz a bontásokból, vagy több beépített területet foglalsz. Esetleg egy drága nyersis csoportba mondjuk 2-3-nak is elférne... Szerintem nem tudunk olyan szemet kreálni (túlzások nélkül), amelyik überelnék a tudóst, vagy adott helyzetben vándort...

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
A nagykékszámos orik előnyének faragásával, vagy ennek megelőzésével nekem tkp nem célom hogy az áhított tudós és vándor szemet egyszerre fel lehessen venni. Felőlem akár még frissen regelt orival is. SiQ felvetése van annyira rugalmas hogy ez is beleférjen. De attól tartok úgy túlságosan megosztaná a közvéleményt.

Szóval jó lenne függetleníteni egymástól ezt az egy bizonyos megálmodott, fordulás utáni 1 konkrét személyiségválasztást attól az általános, mindegyik szemre kiterjedő, jövőbe mutató, már több szemszögből és alkalommal felmerült céltól, hogy a régen játszók ne kapjanak übertápot. Amerre történetesen ez a téma nagyobbrészt halad is; a tábornok bónusz duplázása felé, ami egy erős szem lenne minden fajnak.
Azért, mert van egy tudós, vándor, túlélő, gazdálkodó, kereskedő, tolvaj, varázsló, tábornok, meg nemtommilyen országom, még kell tartsak katonákat, még kell figyeljek a morálomra, a készülimet be kell osszam, stb... Nem azért fogom beütni a másik országot, mert kapok 5% tudós bónuszt, és 2(3) körről támadok... A több szemesek is emberek!

Quote:
Originally Posted by Princ View Post
Sztm se mindegy hogy megmondod mit csináljak netán esetleg hova menjek, vagy hogy ellenzed a javaslatot. Szóval thx a kiegészítést. Ha tudom, megszolgálom.
nem akartalak sértegetni, bocsi... (már megszolgáltad a múltkor azzal a zölddel, úgyhogy ezt nem csak úgy mondtam... )

Last edited by Dynosaur; 01-15-2010 at 19:46..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 01-15-2010, 23:20
siQ siQ is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Posts: 233
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by Dynosaur View Post
na igen... kérdés, hogy cél-e új, "táposabb" személyiségek behozatala... Szerintem inkább színesíteni kéne, kisebb dolgokkal... Bármilyen személyiség jól jöhet egy adott helyzetben! Tudom ez nem sokakat érint (sajnos!), de például egy építész hasznos lehetne egy párbajon, ahol nem lehetsz törpével, ha visszakapsz a bontásokból, vagy több beépített területet foglalsz. Esetleg egy drága nyersis csoportba mondjuk 2-3-nak is elférne... Szerintem nem tudunk olyan szemet kreálni (túlzások nélkül), amelyik überelnék a tudóst, vagy adott helyzetben vándort...
Szerintem a személyiségek célja egyértelműen a játék szinesitése kéne hogy legyen, és a taktikádhoz való alkalmazkodás. Ezt szerintem nem lehet ugy elérni ha fel lehet állitani egy olyan személyiség sorrendet egy fajhoz amit az emberek 90%-a minden esetben ilyen sorrendben választ.
Ha viszont vannak erősebb és nem erősebb személyiségek és sokféle választási lehetőség, mindjárt választanod kell, hogy inkább 5 kicsi szemet választassz, amivel több területen kapsz kis pluszt, vagy 2 durvább szemet, amivel tápolod magad. Eredeti ötletemnél is mondjuk kis kék 6ossal már lehetnél Vándor tudós is pl. Csak akkor lemondtál másról, valaki meg azt mondja hogy ha a tolik és varik is gyorsabban termelik a készülijét az többet ér mint ha Tábornok lenne. másnál meg forditva, viszont sokkal több kombináció előfordul. A legtöbb szemes topicban előfordul olyan beirás, hogy nem ez tul durva lenne, mert pl Tábornokkal, meg tudóssal együtt már tul nagy táp 3 szemes orinak. Szóval nem önmagában van baj némely személyiséggel, hanem hogy ha valaki azonos területre pl harc erősitésére választja a szemeket akkor elég gyorsan tul erős lesz azon a területen, ezért nem lehet semmilyen más személyiséget behozni ami azt erősiti.
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to siQ For This Useful Post:
  #3  
Old 01-16-2010, 00:38
Dynosaur Dynosaur is offline
Member
 
Join Date: Oct 2009
Location: Budapest
Posts: 508
Activity: 0%
Longevity: 80%
Default

Quote:
Originally Posted by siQ View Post
Szerintem a személyiségek célja egyértelműen a játék szinesitése kéne hogy legyen, és a taktikádhoz való alkalmazkodás. Ezt szerintem nem lehet ugy elérni ha fel lehet állitani egy olyan személyiség sorrendet egy fajhoz amit az emberek 90%-a minden esetben ilyen sorrendben választ.
Ha viszont vannak erősebb és nem erősebb személyiségek és sokféle választási lehetőség, mindjárt választanod kell, hogy inkább 5 kicsi szemet választassz, amivel több területen kapsz kis pluszt, vagy 2 durvább szemet, amivel tápolod magad. Eredeti ötletemnél is mondjuk kis kék 6ossal már lehetnél Vándor tudós is pl. Csak akkor lemondtál másról, valaki meg azt mondja hogy ha a tolik és varik is gyorsabban termelik a készülijét az többet ér mint ha Tábornok lenne. másnál meg forditva, viszont sokkal több kombináció előfordul. A legtöbb szemes topicban előfordul olyan beirás, hogy nem ez tul durva lenne, mert pl Tábornokkal, meg tudóssal együtt már tul nagy táp 3 szemes orinak. Szóval nem önmagában van baj némely személyiséggel, hanem hogy ha valaki azonos területre pl harc erősitésére választja a szemeket akkor elég gyorsan tul erős lesz azon a területen, ezért nem lehet semmilyen más személyiséget behozni ami azt erősiti.
hmm...
1: vándor + tudós: csak az egyik erősíti a harcot.
2: akkor a gnómommal nem lehetek tudós + tábornok, mert az olyan brutális?
3: "azonos területre pl harc erősítésére": van másik terület amit 2 szemmel erősíteni lehet?

amúgy... Sorrend így is úgy is kialakul. Az emberek rájönnek, hogy mi a jó személyiség a fajuk számára, melyik az igazán erős... Akkor nagy százalékban ezt fogják használni! Tudom hülye példa, de régen wowoztam... a szerver 70%-a paladin volt. Akkor az nem megoldás, hogy a következő frissítésben kicsit meggyengítem a palát, mert olyan unalmas, hogy mindenki azzal van! (cement sámánnal voltam, a kedvencem )

nahh megyek aludni...
Reply With Quote
  #4  
Old 01-16-2010, 00:44
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Post

Hali!

Látom, hogy pont a kereskedő-személyiséget nem említetted, pedig szerintem azt kellene egy kicsit ráncba szedni. Én elvétve találkozok kereskedőkkel.
Már alig adják ezt a személyiséget az országoknak a játékosok. Max 1-2 súgó-olvasatlan kezdő....

Súgó:
"...Ezen kívül a pénze kamatozik is, a bankok számától és a rendelkezésre álló pénztől függően. Egy bank 5% kamatot hoz körönként, de maximum 150.000 aranyat kezel. A kamatozáshoz mindenképpen kell bankot tartania, a kamat összegét a Pénzügy oldalon egy külön tételként láthatja. (Ne feledd, hogy egy bank egy körben maximum 7.500 arany kamatot hoz, amennyiben a 150.000 arany az adott bank rendelkezésére áll! 150.000 arany 5%-a = 7.500 arany.)"

A javaslatom az lenne, hogy a bankok annyiszor adják meg a kamatot(5%, azaz 7.500 arany), ahányszor a 150.000 arany megvan a mindenkor rendelkezésre álló pénz-összegben.


Nézzük a számokat:
1, Hozam körönként 10 bank és 150.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:

Mostani:
10(bank)x7.500(kamat)=75.000 arany/kör
Módosult:
10x7.500x1=75.000 arany/kör.

Itt még ugye nincs módosulás, mert 150.000/150.000=1.

2, Hozam körönként 10 bank és 1.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
1.500.000/150.000=10.
10x7.500x10=750.000 arany/kör.

3, Hozam körönként 10 bank és 10.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
10.500.000/150.000=70.
10x7.500x70=5.250.000 arany/kör.

4, Hozam körönként 10 bank és 100.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
100.500.000/150.000=670
10x7.500x670=50.250.000 arany/kör. Na ok, ez egy kicsit talán sok(k), de ehhez a nyereséghez már egészen feltűnő lóvé kell, ami nem veszélytelen!

10 bank nem is sok, de nem is olyan kevés.

Pro és kontra:

Pro:Szerintem ezzel a módosítással, vagy ennek a finomhangolásával létre jöhetnének az olyan országok, amelyek jó hatással lennének a piacra, mert ugye a sok bevételből nem igazán tartanának bányákat, mivel meg tudnák venni a nyersit, ergo--> Ha van kereslet, nő a termelés és a csopi is vagyonosodik. MF oriknak kiváló lenne, élőhalottaknak mindenképp.

Kontra:
A túlzottan meggazdagodott országok rányomulhatnak a szegényebbekre.
Ezt megkontrázva viszont úgy gondolom, hogy akinek a gömbjén látszik, hogy nagyon sok zséje van, arra most is rászállnak, szóval a végtelenségig nem lehet gazdagodni, de az sztem jó, ha van egy piac- fölvásárló, illetve pénzmozgató erő a játékban.

A rendszer helytálóságát abban vélem, hogy mivel mindig az aktuális pénzösszegből kifolyólag van a számítás, szóval egy rugalmas rendszer lenne.

Egy fölső határt mindenképp szabnék. Mondjuk 1 milliárdig. Ezen felül pedig visszaállna a mostani rendszer, vagy nem tudom.... valami ilyesmi.
Lehetne még az is, hogy nagyságrendenként(1.000.000,10.000.000,100.000.000 )változzon úgy, hogy először a bankok számának a negyedével kamatozik kevesebbet, aztán a harmadával, majd a végén pedig már csak a felével....
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
  #5  
Old 01-16-2010, 00:46
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
Hali!

Látom, hogy pont a kereskedő-személyiséget nem említetted, pedig szerintem azt kellene egy kicsit ráncba szedni. Én elvétve találkozok kereskedőkkel.
Már alig adják ezt a személyiséget az országoknak a játékosok. Max 1-2 súgó-olvasatlan kezdő....

Súgó:
"...Ezen kívül a pénze kamatozik is, a bankok számától és a rendelkezésre álló pénztől függően. Egy bank 5% kamatot hoz körönként, de maximum 150.000 aranyat kezel. A kamatozáshoz mindenképpen kell bankot tartania, a kamat összegét a Pénzügy oldalon egy külön tételként láthatja. (Ne feledd, hogy egy bank egy körben maximum 7.500 arany kamatot hoz, amennyiben a 150.000 arany az adott bank rendelkezésére áll! 150.000 arany 5%-a = 7.500 arany.)"

A javaslatom az lenne, hogy a bankok annyiszor adják meg a kamatot(5%, azaz 7.500 arany), ahányszor a 150.000 arany megvan a mindenkor rendelkezésre álló pénz-összegben.


Nézzük a számokat:
1, Hozam körönként 10 bank és 150.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:

Mostani:
10(bank)x7.500(kamat)=75.000 arany/kör
Módosult:
10x7.500x1=75.000 arany/kör.

Itt még ugye nincs módosulás, mert 150.000/150.000=1.

2, Hozam körönként 10 bank és 1.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
1.500.000/150.000=10.
10x7.500x10=750.000 arany/kör.

3, Hozam körönként 10 bank és 10.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
10.500.000/150.000=70.
10x7.500x70=5.250.000 arany/kör.

4, Hozam körönként 10 bank és 100.500.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:
Mostani:
7.500x10=75.000 arany/kör.
Módosult:
100.500.000/150.000=670
10x7.500x670=50.250.000 arany/kör. Na ok, ez egy kicsit talán sok(k), de ehhez a nyereséghez már egészen feltűnő lóvé kell, ami nem veszélytelen!

10 bank nem is sok, de nem is olyan kevés.

Pro és kontra:

Pro:Szerintem ezzel a módosítással, vagy ennek a finomhangolásával létre jöhetnének az olyan országok, amelyek jó hatással lennének a piacra, mert ugye a sok bevételből nem igazán tartanának bányákat, mivel meg tudnák venni a nyersit, ergo--> Ha van kereslet, nő a termelés és a csopi is vagyonosodik. MF oriknak kiváló lenne, élőhalottaknak mindenképp.

Kontra:
A túlzottan meggazdagodott országok rányomulhatnak a szegényebbekre.
Ezt megkontrázva viszont úgy gondolom, hogy akinek a gömbjén látszik, hogy nagyon sok zséje van, arra most is rászállnak, szóval a végtelenségig nem lehet gazdagodni, de az sztem jó, ha van egy piac- fölvásárló, illetve pénzmozgató erő a játékban.

A rendszer helytálóságát abban vélem, hogy mivel mindig az aktuális pénzösszegből kifolyólag van a számítás, szóval egy rugalmas rendszer lenne.

Egy fölső határt mindenképp szabnék. Mondjuk 1 milliárdig. Ezen felül pedig visszaállna a mostani rendszer, vagy nem tudom.... valami ilyesmi.
Lehetne még az is, hogy nagyságrendenként(1.000.000,10.000.000,100.000.000 )változzon úgy, hogy először a bankok számának a negyedével kamatozik kevesebbet, aztán a harmadával, majd a végén pedig már csak a felével....
Ne haragudj, ekkora baromsagot reg hallottam...
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
  #6  
Old 01-16-2010, 00:52
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Ne haragudj, ekkora baromsagot reg hallottam...

Én nem haragszom, ha megmondod miért...
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
  #7  
Old 01-16-2010, 00:56
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
Én nem haragszom, ha megmondod miért...
Mert irrealis penzmennyiseget lehetne vele termelni akar 200 hektaron is.

Ahhoz kepest, hogy masik topicban meg gyengiteni akarjak ezt a szemet, te meghatvanyoznad...
__________________
Remedy
Reply With Quote
  #8  
Old 01-16-2010, 01:02
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Gyengíteni??

75.000 arany jön be körönként, ha van 10 bank.

20 kör alatt az csak 1.500.000 arany. Ez sztem kevés!

A lassú csoportban ez 2.5 nap.

A pénzmennyiség meg nem lenne annyira irreális, mert lenne, aki nem tartana olyan sok bankot pont a sok hozam miatt... ha pedig uge sok a pénz és nincs elég bank, akkor mi van? Jönnek a tolik meg a seregek és szépen a vállukra csapják a pénzes zsákokat. Innentől kezdve pedig már nem is olyan vészes, mert minden mehet előről.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
  #9  
Old 01-16-2010, 13:58
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Rotcsa View Post
Nézzük a számokat:
1, Hozam körönként 10 bank és 150.000 arany rendelkezésre állási aktuális tőkével:

Mostani:
10(bank)x7.500(kamat)=75.000 arany/kör
Módosult:
10x7.500x1=75.000 arany/kör.

Itt még ugye nincs módosulás, mert 150.000/150.000=1.
Ez csak 7500 arany, nem 75K...De persze, amúgy sem nagyon tetszik az egész, egy nagy vicc, hogy növelni szeretnéd a pénztermelést.

És nem lehet annyit fosztani, hogy azt a nagy termelést lehúzd. Ráadásul ekkora pénztermelés mellett, egy hónap sem kell, és már nem fog semmit sem érni a 100 milla, és nem lesz rá érdemes kimenni fosztani...Vicc...

Last edited by Dus; 01-16-2010 at 14:01..
Reply With Quote
  #10  
Old 01-16-2010, 18:37
Rotcsa Rotcsa is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 356
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Quote:
Originally Posted by Dus View Post
Ez csak 7500 arany, nem 75K...De persze, amúgy sem nagyon tetszik az egész, egy nagy vicc, hogy növelni szeretnéd a pénztermelést.

És nem lehet annyit fosztani, hogy azt a nagy termelést lehúzd. Ráadásul ekkora pénztermelés mellett, egy hónap sem kell, és már nem fog semmit sem érni a 100 milla, és nem lesz rá érdemes kimenni fosztani...Vicc...
Nem tudom mit számoltál, de az én szorzótáblám alapján 7.500x10 az 75.000!

És megfelelő korlátozásokkal sztem működő dolog lenne.
__________________
"Érezd mikor vagy gyenge, tudd mikor vagy penge,ha valamiért küzdeni kell, magaddal szállj szembe!"
Ex-országaim:
Rotziel The Soul Reaver (#504659)[2/B]Ha megtámadsz sikítok (#528766)[2/B],Pozitron[5/Q]
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
uj faj és személyiségek ötletek ide! Csigusz:P Általános beszélgetés Hódítós témákban 116 01-10-2010 13:34
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 10:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 16:33


All times are GMT +1. The time now is 08:43.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu