Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

View Poll Results: Melyiket támogatnád?
Megnövelt lépéshatárok az alsóbb csoportokban 2 4.17%
1/A teljesen kihagyható 3 6.25%
1/A az első fordulás után kihagyható 3 6.25%
Nehezített fordulás B-ből 4 8.33%
Könnyített fordulás A-ból 12 25.00%
Maradjon ahogy van 15 31.25%
Valami más megoldást kell keresni 9 18.75%
Voters: 48. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-23-2009, 07:23
Killer's Avatar
Killer Killer is offline
Member
 
Join Date: Sep 2006
Location: Kurityán
Posts: 1,033
Activity: 0%
Longevity: 96%
Cool

Quote:
Originally Posted by Andrew View Post
Deee ennek ennek nem az lesz a következménye, hogy amikor valaki nagy nehezen fölér a topba (mert már elég magasan van), akkor ahelyett, hogy lefordulna, B-ből fog forogni, mert nem szeretne újra visszamászni? Illetve nem is ez a lényeg, mert érthető, hogy az emberek ezt csinálják, viszont erősen korlátozott számú a tophelyek száma A-ban, ami így egy kvázi szűk körre csökkenti le a fordulásra képesek számát. Nem éppen ezért van az, hogy megy egyre följebb a top határa? Ráadásul emiatt sokan abbahagyhatják, mert annak nem látják értelmét, hogy elffel fedezgessenek, vagy megunják, viszont nem képesek annyi időt fordítani az A-ra, hogy utolérjék a régi játékosokat.
Késő van, meg lehet, hogy zagyvának is tűnik, de nem valami ilyesmi a helyzet? Csak hogy jól értem-e
(Elsőre az jutott eszembe, hogy az megoldást jelenthetne, hogy csak az első néhány klán tagjai, vagy a top10% fordulhasson B-ből, de aztán eszembe jutott, hogy ennek csak akkor lenne értelme, ha kezdetektől fogva így lenne. Így csak még inkább eltávolodna az élmezőny a csoport többi részétől. Kezdem egyre inkább azt érezni, hogy a játék alaprendszere nem ekkora méretű országokra lett tervezve )
ahogy emelkedik a top határa úgy lesz egyre jobb célpont a sok 1-2 fős bunkermatyi elf a nagy országoknak.a magasan lévő ork és gnóm orik kimehetnek 80+% barakkal rájuk amivel még akár be is verik őket,tehát ezt a részét szépen leszabályozza a játék!amennyiben nem atombunker fedezgetőfűrer egy klán akkor értelmesen vissza tud támadni,szóval ez sem olyan nagy gond szerintem.(erre egyébként nemrég szép példát láthattunk)
__________________
Killer Land re (#353982)
Killer Land0 (#364507)
Killer Land1 (#384284)
Killer Land2 (#513419)
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Killer For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 03:48.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu