Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-14-2009, 17:32
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Ghosti minden változás, ami késlelteti a pontlistán a mozgást nem változtat a védő helyzetén. a ráállás ugyanúgy 1kör alatt történik, csak max 2-3-4-24körrel elötte kell elinditani. Ha pedig számit a védő a ráállásra, akkor nem kell megvárni mint a sült galambot, mert lehet le fel mozogni a pontlistán amit viszont elfogadhatónak tartanék, hogy ha egy klán támadott semilyen tagot ne tudjon bevenni 12-24körön át, így nem tud elmenekülni a pontlista egy védett szegmensébe. 24 kör alatt egy klán bőven áttud épülni támadásra, vagy védekezésre. Anno amikor a 7.osztályal hadakoztunk beszivtunk 2 sereget. az 1-önél észrevettük és alájuk kerültünk hogy felülről üssenek. eszünkbe sem jutott volna kidobálni a tagokat. a 2. meg egy csont nélküli ütés volt, mert elaludt az éjszakásunk. ezután elmentünk egy hosszabb szabira, közben egy klántalival, és átértékeltünk sok dolgot és tapasztaltabbak lettünk. látható is volt az eredmény, mert késöbb már csak pattogtak rajtunk. egyszerüen azért mert szervezett volt a védelmünk. az első pattanásuk után folyamatosan épültünk át védekezésre, mert számitottunk a további támadásokra, és lásd megtartottuk a földünket kidobálás nélkül. késöbb pedig, amikor már úgy álltunk vissza is vettük a régi kölcsönt. még akkor is ha akkor már ők nem figyeltek eléggé. erről szól a klánjáték egyszer fent egyszer lent. olyan nincs hogy egy klán nem tud semmit sem kezdeni. 1-1 ilyen időpont lehet, de hosszú távon nem szabad ilyennek lennie, ha mégis, akkor teljesen jogos, hogy lejjebb a helye a pontlistán.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Kutyuleee For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 04:18.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu