Fentiekhez kiegészítésként:
Pl egy 12. szintű karakternek a medve túl kevés TP-t ad, a goblinok, idős csatornalakók, stb... (tehát a gilisztánál, fiatal csatornalakónál erősebbek) meg nagyon gyorsan leverik őket.
A nagyobbak (15-20. szintőek) meg pillanatok alatt leölik azokat a mobokat, amik a 10-15. szintűeknek kéne, így választhatnak: vagy gyenge mobokat ölnek, nevetségesen kevés TP-ért, vagy nekimennek a szintüknek még erős ellenfeleknek, bevállalva azt, hogy bár több TP-t kapnak, de nagyon hamar lecsökken az ÉP-jük.
Erre egy pici megoldást nyújtana az, hogy ha minél több az online user, annál gyorsabban születnek a "közkedvelt" mobok. - Tehát amit a legtöbben ölnek aktuálisan. (lásd fentebbi hsz)
Természetesen, amikor a felhasználók kilépkednek, egyre ez a bónusz "elfogy", és visszaáll a normál születési arány...
__________________
ஜ۩۞۩ஜ
~~~ SHUT UP AND ENJOY THE HARDCORE ~~~
ஜ۩۞۩ஜ
|