Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > MUD > Tesztelés

Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #341  
Old 06-13-2009, 12:18
Ildee Ildee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
Default

Nálam is előjött amit Swiss és Dus írnak, csak takarító ellen, és teljeen olyan mint ahogy Dus leírta.
__________________

---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
Sponsored Links
  #342  
Old 06-13-2009, 12:33
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Ati: mint ahogy írtad, hogy a tanulás és a szintlépés tp-je eltolódhat halál esetén. Miért nem lehet úgy megoldani, hogy az össz tp-ből és a felhasználható tp-ből is levonásra kerül a halál által. Vagy átnevezni a felhasználható tp-t inkább a Következő szinthez szükséges tp-nek. Így ha csak az össz.tp a lényeg, mert 1 szint=1 tanulás (plusz esetleg küldetések adnának) akkor nem lenne elcsúszás. Mivel maradhatnának fixek a szintkövetelmények, csak maximum halálkor csökken az össz tp-d és emiatt később éred el a köv. szintet.

Vélemény?
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #343  
Old 06-13-2009, 12:34
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Ati: mint ahogy írtad, hogy a tanulás és a szintlépés tp-je eltolódhat halál esetén. Miért nem lehet úgy megoldani, hogy az össz tp-ből és a felhasználható tp-ből is levonásra kerül a halál által. Vagy átnevezni a felhasználható tp-t inkább a Következő szinthez szükséges tp-nek. Így ha csak az össz.tp a lényeg, mert 1 szint=1 tanulás (plusz esetleg küldetések adnának) akkor nem lenne elcsúszás. Mivel maradhatnának fixek a szintkövetelmények, csak maximum halálkor csökken az össz tp-d és emiatt később éred el a köv. szintet.

Vélemény?
Mind a kettőből vonódik le most is, de sikerült egy kicsit túlbonyolítani...
__________________
Hódító * Queosia
  #344  
Old 06-13-2009, 12:47
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Látom, hogy mi okozza a féloldlas harcot. Befejezem a térképbővítést, és javítom. Addig akit nagyon zavar, az kereskedjen, az is tesztelendő úgyis, és ott nincs harc.
__________________
Hódító * Queosia
  #345  
Old 06-13-2009, 12:50
Swiss's Avatar
Swiss Swiss is offline
Member
 
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Látom, hogy mi okozza a féloldlas harcot. Befejezem a térképbővítést, és javítom. Addig akit nagyon zavar, az kereskedjen, az is tesztelendő úgyis, és ott nincs harc.
Már akartam másolni az újabbat, de látom már nézed. Köszönöm gondolom mindenki nevében.

Kárigényrendezésre a lapot már felküldtem az iktatóba. ))))
The Following 3 Users Say Thank You to Swiss For This Useful Post:
  #346  
Old 06-13-2009, 12:53
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Swiss View Post
Már akartam másolni az újabbat, de látom már nézed. Köszönöm gondolom mindenki nevében.

Kárigényrendezésre a lapot már felküldtem az iktatóba. ))))
Csak úgy félszemmel pillantottam rá, mert térképet csinálok... Ezt már tegnap akartam, csak ugye közbejött az adatbázis-csere, úgyhogy ma már mindenképp be akarom ezt tenni...
__________________
Hódító * Queosia
  #347  
Old 06-13-2009, 13:03
Phoenix's Avatar
Phoenix Phoenix is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Arra gondoltam, hogy a középszintű és haladó szintű harcoknál az ép növekedés mellé be lehetne tenni, %arányban sebzés növekedést. Igaz alacsony szinten nem sokat jelentene, de későbbiekben sztem jól jönne egy 10-20% növekedés, de max 30 sebzést adna. Szval nem adna túlságosan nagyot sem a fegyverek haladásával.
Esetleg még ha találsz köszörűkövet, azzal is lehetne növelni +1 sebzést, de csak egyszeri alkalommal (lehetne nem csak +1 sebzésű, hanem random módon, de csak azonosításkor derülne ki, hogy mennyit is)
__________________
"War. War never changes."

[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)


"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."

(BattleStar Galactica)
  #348  
Old 06-13-2009, 15:11
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Phoenix View Post
Arra gondoltam, hogy a középszintű és haladó szintű harcoknál az ép növekedés mellé be lehetne tenni, %arányban sebzés növekedést. Igaz alacsony szinten nem sokat jelentene, de későbbiekben sztem jól jönne egy 10-20% növekedés, de max 30 sebzést adna. Szval nem adna túlságosan nagyot sem a fegyverek haladásával.
Esetleg még ha találsz köszörűkövet, azzal is lehetne növelni +1 sebzést, de csak egyszeri alkalommal (lehetne nem csak +1 sebzésű, hanem random módon, de csak azonosításkor derülne ki, hogy mennyit is)
Én inkább azt javaslom, hogy a második támadást, és az extra erőt, csak a középszintű harcművészet után lehessen tanulni, a harmadik támadást meg csak a haladó harcművészet után...Cserébe a második támadás szintszükséglete 10 legyen, a harmadiké meg 20...
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
  #349  
Old 06-13-2009, 15:29
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
Default

A fővárosi csatornában lakozó mobok TP-jeit átírtam, mert irreálisan alacsonyak voltak. 7-10. szint környékén most ideálisak.
__________________
Hódító * Queosia
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
  #350  
Old 06-13-2009, 15:34
Dus Dus is offline
Member
 
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Pók erősebb mint egy kutya és jóval kevesebb tp-t ad...

Patkány is adhatna 60 helyett olyan 75 környékét, mert vagy 15 csatakör a megölése és elég nagyot is tud ütni...

Denevér, kígyó rendben

(ha már ennél a témánál vagyunk)
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Nyolcadik és kilencedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 852 06-08-2009 12:46
Hetedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 496 05-11-2009 13:36
Hatodik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 40 04-28-2009 16:43
Ötödik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 306 04-27-2009 16:43
Negyedik teszt melletti egyéb tapasztalatok Ati Tesztelés 20 04-22-2009 13:48


All times are GMT +1. The time now is 19:06.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu