|
|
 |
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
|
|
Tesztelés Külön fórum a tesztelőknek |

06-13-2009, 12:18
|
Member
|
|
Join Date: Jan 2009
Location: Szeged & Budapöst
Posts: 1,140
Activity: 0%
Longevity: 84%
|
|
Nálam is előjött amit Swiss és Dus írnak, csak takarító ellen, és teljeen olyan mint ahogy Dus leírta.
__________________
---Ainhoa--- (#662939) [5/U]
Szitakötő  (#494949) [4/L]
---Aphrodité--- (#645869) [4/N]
Boszorkány (#645731) [3/I]
|

06-13-2009, 12:33
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Ati: mint ahogy írtad, hogy a tanulás és a szintlépés tp-je eltolódhat halál esetén. Miért nem lehet úgy megoldani, hogy az össz tp-ből és a felhasználható tp-ből is levonásra kerül a halál által. Vagy átnevezni a felhasználható tp-t inkább a Következő szinthez szükséges tp-nek. Így ha csak az össz.tp a lényeg, mert 1 szint=1 tanulás (plusz esetleg küldetések adnának) akkor nem lenne elcsúszás. Mivel maradhatnának fixek a szintkövetelmények, csak maximum halálkor csökken az össz tp-d és emiatt később éred el a köv. szintet.
Vélemény?
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

06-13-2009, 12:34
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Ati: mint ahogy írtad, hogy a tanulás és a szintlépés tp-je eltolódhat halál esetén. Miért nem lehet úgy megoldani, hogy az össz tp-ből és a felhasználható tp-ből is levonásra kerül a halál által. Vagy átnevezni a felhasználható tp-t inkább a Következő szinthez szükséges tp-nek. Így ha csak az össz.tp a lényeg, mert 1 szint=1 tanulás (plusz esetleg küldetések adnának) akkor nem lenne elcsúszás. Mivel maradhatnának fixek a szintkövetelmények, csak maximum halálkor csökken az össz tp-d és emiatt később éred el a köv. szintet.
Vélemény?
|
Mind a kettőből vonódik le most is, de sikerült egy kicsit túlbonyolítani...
|

06-13-2009, 12:47
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Látom, hogy mi okozza a féloldlas harcot. Befejezem a térképbővítést, és javítom. Addig akit nagyon zavar, az kereskedjen, az is tesztelendő úgyis, és ott nincs harc.
|

06-13-2009, 12:50
|
 |
Member
|
|
Join Date: Oct 2007
Location: Limassol
Posts: 315
Activity: 0%
Longevity: 91%
|
|
Quote:
Originally Posted by Ati
Látom, hogy mi okozza a féloldlas harcot. Befejezem a térképbővítést, és javítom. Addig akit nagyon zavar, az kereskedjen, az is tesztelendő úgyis, és ott nincs harc.
|
Már akartam másolni az újabbat, de látom már nézed. Köszönöm gondolom mindenki nevében.
Kárigényrendezésre a lapot már felküldtem az iktatóba.  ))))
|
The Following 3 Users Say Thank You to Swiss For This Useful Post:
|
|

06-13-2009, 12:53
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
Quote:
Originally Posted by Swiss
Már akartam másolni az újabbat, de látom már nézed. Köszönöm gondolom mindenki nevében.
Kárigényrendezésre a lapot már felküldtem az iktatóba.  ))))
|
Csak úgy félszemmel pillantottam rá, mert térképet csinálok... Ezt már tegnap akartam, csak ugye közbejött az adatbázis-csere, úgyhogy ma már mindenképp be akarom ezt tenni... 
|

06-13-2009, 13:03
|
 |
Member
|
|
Join Date: Jan 2006
Location: In the UK
Posts: 1,518
Activity: 0%
Longevity: 99%
|
|
Arra gondoltam, hogy a középszintű és haladó szintű harcoknál az ép növekedés mellé be lehetne tenni, %arányban sebzés növekedést. Igaz alacsony szinten nem sokat jelentene, de későbbiekben sztem jól jönne egy 10-20% növekedés, de max 30 sebzést adna. Szval nem adna túlságosan nagyot sem a fegyverek haladásával.
Esetleg még ha találsz köszörűkövet, azzal is lehetne növelni +1 sebzést, de csak egyszeri alkalommal (lehetne nem csak +1 sebzésű, hanem random módon, de csak azonosításkor derülne ki, hogy mennyit is)
__________________
"War. War never changes."
[SZ]Régi Nagy Magyarország/Phoenix (#322834)
[SZ]Picurmanoo (#396769)
"All this has happened before, and all this will happen again...
End of line..."
(BattleStar Galactica)
|

06-13-2009, 15:11
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Quote:
Originally Posted by Phoenix
Arra gondoltam, hogy a középszintű és haladó szintű harcoknál az ép növekedés mellé be lehetne tenni, %arányban sebzés növekedést. Igaz alacsony szinten nem sokat jelentene, de későbbiekben sztem jól jönne egy 10-20% növekedés, de max 30 sebzést adna. Szval nem adna túlságosan nagyot sem a fegyverek haladásával.
Esetleg még ha találsz köszörűkövet, azzal is lehetne növelni +1 sebzést, de csak egyszeri alkalommal (lehetne nem csak +1 sebzésű, hanem random módon, de csak azonosításkor derülne ki, hogy mennyit is)
|
Én inkább azt javaslom, hogy a második támadást, és az extra erőt, csak a középszintű harcművészet után lehessen tanulni, a harmadik támadást meg csak a haladó harcművészet után...Cserébe a második támadás szintszükséglete 10 legyen, a harmadiké meg 20... 
|
The Following User Says Thank You to Dus For This Useful Post:
|
|

06-13-2009, 15:29
|
Administrator
|
|
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,243
Activity: 27%
Longevity: 100%
|
|
A fővárosi csatornában lakozó mobok TP-jeit átírtam, mert irreálisan alacsonyak voltak. 7-10. szint környékén most ideálisak.
|
The Following User Says Thank You to Ati For This Useful Post:
|
|

06-13-2009, 15:34
|
Member
|
|
Join Date: Apr 2007
Location: Budapest
Posts: 2,382
Activity: 0%
Longevity: 93%
|
|
Pók erősebb mint egy kutya és jóval kevesebb tp-t ad...
Patkány is adhatna 60 helyett olyan 75 környékét, mert vagy 15 csatakör a megölése és elég nagyot is tud ütni...
Denevér, kígyó rendben
(ha már ennél a témánál vagyunk)
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
|
|
Thread Tools |
Search this Thread |
|
|
Display Modes |
Linear Mode
|
Posting Rules
|
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts
HTML code is Off
|
|
|
All times are GMT +1. The time now is 14:11.
 |
|
|
|
|
|
|