Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-25-2009, 12:29
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ezek szerint van olyna javaslatod, ami az egyensúly felborítása nélkül jelenleg feltétlenül szükséges, mert nélküle nem is érted hogy lehetett eddig játszani? Halljuk!
Én ilyet nem mondtam,hogy lenne javaslatom, ahogy azt se, hogy mindenképpen szükségesnek tartanám,csak rávilágitottam,hogy sokan érvként hozták fel a 9szemeseket is, hogy mi lesz velük ha 10-esek lesznek amúgy meg egy új személyiség, ha jól van megcsinálva, csak szinesitené a játékot szerintem... bár megvagyok nélküle
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-25-2009, 12:31
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Én ilyet nem mondtam,hogy lenne javaslatom, ahogy azt se, hogy mindenképpen szükségesnek tartanám,csak rávilágitottam,hogy sokan érvként hozták fel a 9szemeseket is, hogy mi lesz velük ha 10-esek lesznek amúgy meg egy új személyiség, ha jól van megcsinálva, csak szinesitené a játékot szerintem... bár megvagyok nélküle
Ha semmi más hasznos célja, csak az, hogy színesítse a játékot, akkor megint felesleges. Rengeteg épület direkt ki lett véve, amiknek semmi más céljuk nem volt, minthogy színesítsék a játékot. Ha egyszer elmozdultunk abba az irányba, hogy tök felesleges dolgokat ne pakoljunk be, és ne tartsunk meg, akkor a csak színesítés miatti, funkcionálisan értelmetlen bővítéseket semmiképpen nem tartanám jó ötletnek visszahozni.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #3  
Old 02-25-2009, 12:37
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Ha semmi más hasznos célja, csak az, hogy színesítse a játékot, akkor megint felesleges. Rengeteg épület direkt ki lett véve, amiknek semmi más céljuk nem volt, minthogy színesítsék a játékot. Ha egyszer elmozdultunk abba az irányba, hogy tök felesleges dolgokat ne pakoljunk be, és ne tartsunk meg, akkor a csak színesítés miatti, funkcionálisan értelmetlen bővítéseket semmiképpen nem tartanám jó ötletnek visszahozni.
A színesítés alatt nem feltétlen azt értettem,hogy csak 1sorral több van a személyiség listában voltak egész hasznos kis ötletek már régebben, amik nem lennének annyira jelentéktelenek,hogy nem használná senki, de a jelenlegi felállást sem borítaná fel. de mint mondtam, én sem tartom feltétlen szükségesnek, úgyhogy abba is hagytam az offolást. sry
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #4  
Old 02-25-2009, 12:43
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
A színesítés alatt nem feltétlen azt értettem,hogy csak 1sorral több van a személyiség listában voltak egész hasznos kis ötletek már régebben, amik nem lennének annyira jelentéktelenek,hogy nem használná senki, de a jelenlegi felállást sem borítaná fel. de mint mondtam, én sem tartom feltétlen szükségesnek, úgyhogy abba is hagytam az offolást. sry
Nem annyira offolás ez, hiszen valahol azért lényeges kérdés, hogy legyenek-e "csak úgy" extra dolgok betéve, vagy ténylegesen csak hasznos bővítések legyenek; olyanok, amikre valós igény van, mert a jelenlegi lehetőségekkel nem megoldható. De azt gondolom, hogy olyan alap felállás nincs most, amit ne lehetne megoldani. (Nem alap felállásnak számítanak az olyan irracionális javaslatok, hogy legyen például sárkány faj, ami minden ellenfelet egy gombnyomásra elpusztít. Ezt nyilván nem lehet a mostani lehetőségek között megoldani, no de nem is hiszem, hogy jó lenne, ha meg lehetne. )

Kicsit még titkolt infó, hogy a 7.3-as verzióban az élőhalott faj reformja fog előtérbe kerülni, ez az egyetlen, amit most úgy érzek, hogy egy kicsit kilóg a sorból. (Tudom, hogy még csak 7.1-nél járunk. A 7.2-t egy viszonylag észrevehetetlen változásnak igértem, de fene se gondolta volna, hogy ilyen későre jön össze az a 200k beírás itt a fórumon. )
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
The Following 2 Users Say Thank You to Ati For This Useful Post:
  #5  
Old 02-25-2009, 12:49
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Nem annyira offolás ez, hiszen valahol azért lényeges kérdés, hogy legyenek-e "csak úgy" extra dolgok betéve, vagy ténylegesen csak hasznos bővítések legyenek; olyanok, amikre valós igény van, mert a jelenlegi lehetőségekkel nem megoldható. De azt gondolom, hogy olyan alap felállás nincs most, amit ne lehetne megoldani. (Nem alap felállásnak számítanak az olyan irracionális javaslatok, hogy legyen például sárkány faj, ami minden ellenfelet egy gombnyomásra elpusztít. Ezt nyilván nem lehet a mostani lehetőségek között megoldani, no de nem is hiszem, hogy jó lenne, ha meg lehetne. )

Kicsit még titkolt infó, hogy a 7.3-as verzióban az élőhalott faj reformja fog előtérbe kerülni, ez az egyetlen, amit most úgy érzek, hogy egy kicsit kilóg a sorból. (Tudom, hogy még csak 7.1-nél járunk. A 7.2-t egy viszonylag észrevehetetlen változásnak igértem, de fene se gondolta volna, hogy ilyen későre jön össze az a 200k beírás itt a fórumon. )
Ez jól hangzik újjászületnek az élőhalottak???
jah erről jut eszembe,hogy volt olyan javaslat is, ami kifejezetten arra törekedne,hogy a hullának legyen igazán hasznos... (mint pl. a tábi az orknak)
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
  #6  
Old 02-25-2009, 12:55
Ati Ati is offline
Administrator
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 25,256
Activity: 28%
Longevity: 100%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
jah erről jut eszembe,hogy volt olyan javaslat is, ami kifejezetten arra törekedne,hogy a hullának legyen igazán hasznos... (mint pl. a tábi az orknak)
Erre sokkal jobb megoldásnak tartom, ha eleve hasznosabb faj az élőhalott, és akkor nem kell fixen, egy konkrét személyiséget választani mellé. Hiszen akkor kár lenne a lehetőséget felajánlani, ha úgyis csak azzal lenne értelme. Orknál azért más személyiségek is szóba jöhetnek, nem annyira "kötelező" személyiség a tábornok.

Tehát egy emiatti plusz személyiséget sem tartok jó ötletnek.
__________________
Hódító * Queosia
Reply With Quote
  #7  
Old 02-25-2009, 17:39
sutike31005 sutike31005 is offline
Member
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 329
Activity: 0%
Longevity: 92%
Default

Quote:
Originally Posted by Ati View Post
Erre sokkal jobb megoldásnak tartom, ha eleve hasznosabb faj az élőhalott, és akkor nem kell fixen, egy konkrét személyiséget választani mellé. Hiszen akkor kár lenne a lehetőséget felajánlani, ha úgyis csak azzal lenne értelme. Orknál azért más személyiségek is szóba jöhetnek, nem annyira "kötelező" személyiség a tábornok.

Tehát egy emiatti plusz személyiséget sem tartok jó ötletnek.
igazad van En pl.: az Ork Kereskedő, Varázsló, Harcos, Vándor, Gazdálkodó, Tudós, Túlélő, Tolvaj, Tábornok,-ot szeretem
Reply With Quote
The Following 3 Users Say Thank You to sutike31005 For This Useful Post:
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Személyiségek Colony Elvetett javaslatok 59 04-25-2006 11:42
varis és tolis személyiségek változtatása solven Elvetett javaslatok 21 04-20-2006 17:33


All times are GMT +1. The time now is 14:32.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu