Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 02-14-2008, 13:14
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by kg-- View Post
Kutyuleee: "de a fejlesztésekben te hol látsz ilyen témát, ahol ezzel foglalkoznának??? azt hittem könnyebben belátod, hogy nincs erre szükség, a mostani pontlista és körtávolságok rendszere jó!!!"

Én ismét abból indulnék ki, hogy van egy probléma, amire megoldásokat lehet keresni. Amit én kipécéztem, az az, hogy a pontlista szétszakadozik, ezért nem lehet bármelyik csoport bármelyik területén ugyanolyan intenzitással játszani. (Szerintem ez nem jó, bár nyilván van, akinek jól jön.)
Erre egyébként van más topic is, pl. a szabin lévő orik kihagyása a pontlistából (lényegében ugyanaz a negatívum: nincs támadható ország a közelben, jelenleg megfontolás alatt). De pl. a felfedezős topic is a távolságok egyszerűbb, harc nélküli áthidalásáról szól. Szóval nem mondanám, hogy a probléma, amivel elkezdtem játszani, nem létezik.
Akkor rosszul látod. a jelenlegi szabályozás tökéletes arra, hogy az elszakadt orik ne tudjanak mégjobban elszakadni és mégnagyobb területi előnyre szert tenni. illetve közel azonos területtel rendelkező orik csatázhassanak, amitől kiélezettebb lehet egy küzdelem. és ez így tökéletes, ez a célja a körtávolság rendszerének.
az A-n kivül igazán már nincsenek elérhetetlen országok elvileg. (a gyakorlat már mást bizonyit, de az egy más téma,és nem a pontlista miatt).
Kedves kg hogy csatázol egy náladnál 70-80%-al nagyobb országgal, úgy hogy nyerhess? mert az a legfőbb probléma, és a te az ötleted is legfőképp a szakadékok áthidalására látod egy módszernek. a szabis dolgot meg ne vedd ide, mert ott alapvetően egy hibáról van szó, méghozzá a vipes orik nem kerültek mélyszabira, így hiába inaktiv az ori hónapokig benne maradt a pontlistában.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 02-15-2008, 10:04
kg-- kg-- is offline
Junior Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 64
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Akkor rosszul látod. a jelenlegi szabályozás tökéletes arra, hogy az elszakadt orik ne tudjanak mégjobban elszakadni és mégnagyobb területi előnyre szert tenni.
Én ezt másképp látom, korábban írtam is. Szerintem a védett helyen, nem harckészültségben gazdagodó ország lehetőségeiben exponenciálisan távolodik a kisebb, csatára/fedezésre kényszerülő országoktól. De ez csak egy vélemény, mert eddig én ezt láttam. (Másképp nehezen magyaráznám meg az elhúzó termelő orik létét.)

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
illetve közel azonos területtel rendelkező orik csatázhassanak, amitől kiélezettebb lehet egy küzdelem. és ez így tökéletes
Elvileg egyetértek. Gyakorlatilag mégis azt mondom, ne engedhesse meg magának egy ország, hogy a távolságot erősebb fegyverként tudja használni, mint a seregét. Azt gondolom, növeljük meg a kockázat érzését, hogy az is kicsit nagyobb harckészültséget (barakkarányt) tartson, aki egyébként a távok miatt nem lenne rákényszerülve. És ha tényleg csatára kerül a sor, nos akkor a pontkülönbségek megoldják, hogy az esélytelenebb ne kapjon ki annyira. Ha igazi ütést kap be, akkor pedig már közel volt pontban is.

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
hogy csatázol egy náladnál 70-80%-al nagyobb országgal, úgy hogy nyerhess? mert az a legfőbb probléma, és a te az ötleted is legfőképp a szakadékok áthidalására látod egy módszernek
Az ötlet kétféleképp hat a szakadékok áthidalása felé. Egyrészt ténylegesen csökkennek a körtávolságok. Másrészt a fenyegetettség miatt az eddig békésen gazdagodó ország is kénytelen legalább annyi védelmet tartani, amivel megfogja a támadást, és ezzel kevésbé gazdagodik -> tehát nem tud annyira elhúzni. Ezzel a még ki sem alakult szakadékokat is meg lehet fogni valamennyire. És ez önmagában már siker a játék szempontjából (vajon hányan veszítik el a motivációt a beláthatatlan időtávok miatt?).

Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
...és ez így tökéletes, ez a célja a körtávolság rendszerének. ... a szabis dolgot meg ne vedd ide, mert ott alapvetően egy hibáról van szó
Itt ismét van egy kis technikai nézetkülönbség köztünk. Szerintem egy hibát nem feltétlenül a hiba okának változtatásával lehet kizárólag, vagy legpraktikusabban javítani. (Ld. felfedezés módosításai: ami negatívumot ez okozott, azt már nehéz ugyanezen szabály változtatásával megszüntetni.)
Igen, a pontlista/körtávrendszer jó, betölti célját. De lehet jobb, és kaphat új (rész)célokat. (Most ezzel nem azt mondom, hogy a javaslatom tuti jó, és de legyen, hanem elviekben nem zárnám ki, hogy egy negatív jelenséget _bármilyen_ eszközzel gátoljunk. Példa: a script gátolása. A scriptelés ugye, a játékosok csúnya viselkedése, tehát logikád alapján a játékosokon/játékosoknak kell változtatni. Mégis, lehet gondolkodni olyan szabályokon, amikkel a játék, mint szabályrendszer nehezíti meg, vagy teszi érdektelenné a jksz-t. Pl. jó ez a mostani login, eléri a célt, hiszen be tudok lépni. Mégis lehet bonyolítani, hátha e mellett mást is megold, pl. szűr scripteket.)
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 14:34.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu