Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megbeszélések

Megbeszélések Itt lehet felvetni a javaslatokat, gondolatokat

Reply
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 09-09-2007, 17:14
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Egyébként, vedd elő a klánod, és minden országra számold ki a védőérték/pontérték hányadosát, ...
Ha kapok egy hadüzit, akkor nem is fog hasonlítani a 24 kör utáni védőértékem a mostanihoz.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
Sponsored Links
  #2  
Old 09-09-2007, 17:46
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

A kérdés csak az, hogy, ha a klánod kap egy hadüzit, akkor vajon számítani fog-e a te orid védőértéke? Egyáltalán, honnan tudhatod, hogy a klánodon belül kik a célpontok?

Épp ezen gondolkodtam máma: mit is tehet egy klán, ha kap egy hadüzenetet?

1: túlreagál, azaz minden orit átépít. Ezzel csak az a baj, hogy minél inkább átépít, annál valószínűbb, hogy elmarad a támadás: ha ugyanis teljesen átépül védelemre (mellékesen megjegyezve: a lehető legtöbbet költve ezzel), akkor a támadónak esélye sem marad átütni, így nem fog támadni.

2: alulreagál, vagyis, mielőtt bármit tenne, megvárja, hogy mit mutat a távolbalátás. Bár, ekkor már sokmit nem tehetnek...

3: hasraüt, azaz létrehozza a fenti listát, és tippel, hogy az ezen elöl állók lehetnek a tervezett célpontok, és ezeket építi át.

Ezek mellett is próbálkozhat persze a hadüzenetet küldő klán felmérésével, kiderítendő, mely országok is akarnak támadni, hátha támpontot ad, de ez akkor sem jelent biztos információt, ha fel tudja mérni az összes országot. Hisz nincs rá garancia, hogy az összes, támadásra képes ország támadni fog, illetve nem fog támadni olyan ország, amely amúgy alkalmatlan erre.

Azt persze elismerem, nem az a megoldás, hogy a hadüzenetbe bekerül, mely országok a célpontok. Az működne, hogy a hadüzenetben benne van, mely országok fognak támadni? Tudom, ez is elég gázos
Reply With Quote
  #3  
Old 09-09-2007, 17:58
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Még vannak lehetőségei:
-Úgy készül, hogy ő támad először.
-Nem törődik a védekezéssel, hanem visszatámadásra készül.
-A klán átalakításával kitér a harc elől.
stb
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #4  
Old 09-09-2007, 18:12
Cyby_'s Avatar
Cyby_ Cyby_ is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Kunhegyes-Debrecen MFK koli
Posts: 646
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Én is sokkallom a maluszt,ha lesz is 10-15%ba kell gondolkodni,vagy egyáltalán ne is legyen,ezt még számokkal is utánna kell nézni....
Reply With Quote
  #5  
Old 09-09-2007, 18:32
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
Még vannak lehetőségei:
-Úgy készül, hogy ő támad először.
Öhm, eddig nem azt szoktátok mondani, hogy egy támadás előkészítéséhez hetek, hónapok kellenek, most meg hirtelen bőven belefér 24 órába, ráadásul úgy, hogy az órát egy másik klán indította el? Szal csak akkor, ha már úgyis támadni készültek.
Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
-Nem törődik a védekezéssel, hanem visszatámadásra készül.
Ez egy lehetséges dolog. Mondjuk, mentalitásfüggő, de általában csak akad a klánban, aki ezzel rukkol elő!
Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
-A klán átalakításával kitér a harc elől.
Hogy is? Kirúg annyi tagot, hogy a klán pontértéke kisebb legyen, mint a hadüzenetet küldő fele, vagy fordítva, bevesz annyi tagot, hogy több, mint kétszer akkora legyen? Vagy még, szabira megy a klán több, mint a fele. Alklános támadás elől másképp bajosan lehet kitérni, itt még a pontokkal sem lehet játszadozni, mert nem tudod, mit (miket) kell elkerülni!
Quote:
Originally Posted by -Fegya- View Post
stb
Stb...

Quote:
Originally Posted by Cyby_ View Post
Én is sokkallom a maluszt,ha lesz is 10-15%ba kell gondolkodni,vagy egyáltalán ne is legyen,ezt még számokkal is utánna kell nézni....
Már leírtam, hogyan lehet utánnanézni számokkal.
Reply With Quote
  #6  
Old 09-09-2007, 20:07
Életfa#2 Életfa#2 is offline
Member
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 195
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Azt azért hozzátenném, hogy a visszatámadásnál nagyvonalúan feltételeztem, hogy annak a klánnak, amely kapta a hadüzenetet, nem kell viszont-hadüzenetet küldenie, hogy ő is támadhasson alklánnal. Mert, ha igen, akkor kalap-kabát a visszatámadásnak, szóba sem jöhet. Ugyanez érvényes a megelőző csapásra is.
Reply With Quote
  #7  
Old 09-09-2007, 20:20
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

Quote:
Originally Posted by Életfa#2 View Post
Azt azért hozzátenném, hogy a visszatámadásnál nagyvonalúan feltételeztem, hogy annak a klánnak, amely kapta a hadüzenetet, nem kell viszont-hadüzenetet küldenie, hogy ő is támadhasson alklánnal. Mert, ha igen, akkor kalap-kabát a visszatámadásnak, szóba sem jöhet. Ugyanez érvényes a megelőző csapásra is.
Hát ha jól gondolom, úgyanaz müködne mint a hadüzinél, vagyis, nem hogy nem kell külön hadüzi, hanem a kapó fél akár a 24óra lejárta elött is visszatámadhat és onnantól él a hadüzi.
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 14:11.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu