Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu
  #201  
Old 06-18-2007, 17:56
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by rexa View Post
szerinted 24 kör éhezés után hány épületed nem fog működni? Te tényleg nem érted mi a probléma vagy szőke vagy?
Rexa kétségeim vannak a felöl hogy Te az ötdök szintet elhagytad már valaha???
Annyi b utaságot hordasz össze hogy talán jobban járnál a teve nevelgetéssel.
Azért mert Te nem tudsz valamit, nem kell szabályt módosítani. Tanulj meg játszani és utánna gyere ide ötletelni inkább.

Most hogy olvastam az elmúlt két napot vagy öt hozzászólásodra is adtamn volna pirosat de sajnos nem tudok még adni, de rajta vagyok az ügyön.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)

Last edited by Gyula; 06-18-2007 at 17:58..
Reply With Quote
Sponsored Links
  #202  
Old 06-18-2007, 17:57
rexa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Deni View Post
az a megoldás, h fellép a szövi egyik tagja, klánt alapít.. 24kör múlva jönnek a többiek szépen sorban, nem egyszerre.. amúgy, ha engem kérdezel, én nem íjakkal lépnék, hanem lóval.. ha már védeni úgysem tudom (mert ugye ez a parátok, hogy etetni kell, emiatt sok tanya kell, és jujjj beüthető az ország klánszinten), akkor legalább menjek szembe..
de véleményem szerint a védelem alatt álló országból álló egyszemélyes klánokat az első 24órában beütők száma olyan mértékben elenyésző, hogy foglalkozni sem érdemes vele.. az 1/A is csak egy szint, nem a mumus.. kicsit máshogy működik, mint a többi.. de ezt már több ezren átvészelték

lényegében amúgy nem a kezdeti klánvédelemmel van gondom, mert legyen, szvsz sok vizet nem zavar, ha lesz akkor sem.. csak nem érzem valós problémának azokat az érveket, amiket felsorakoztattok..
szerinted ha lóval lépsz fel hányszor ütnek be míg max 1x tudsz szembemenni?
az meg teljesen mindegy hányszor fordul elő. Ha veled történne meg már érdekelne
Reply With Quote
  #203  
Old 06-18-2007, 17:58
Zsáni's Avatar
Zsáni Zsáni is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,389
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by rexa View Post
Az a cél, hogy egyenlőek legyenek a feltételek... A támadó cserélgetheti a seregét és átépíthet Te meg maximum nézheted ahogy ütnek
de veled tényleg kár vitatkozni
beültél egy meglevő klánba és megvédtek a többiek
így nem nehéz jobbnak lenni...gratula hozzá majd tanulok tőled
nagyon tévedsz!!! foggalmad sincs róla, hogy én hogyan léptem föl, tehát fejezd be a személyeskedést.
egy pár napos klánba léptem be (előttem léptek föl sorban az emberek, már B-ben megbeszéltük, hogy együtt leszünk, és napokig beszéltüki ki milyen orival lesz, és hogyan fogunk fellépni), ahol én voltam a 4. ország. és mindenki védte magát.
és csak hogy tudd, ennek a 3 embernek is valahogyan fel kellett lépnie, éppen ezt mondtam el neked tanácsban, de ha ennyire sem vagy képes, arról már nem én tehetek...
__________________
Az élet szar
De szarból is lehet várat építeni
Reply With Quote
  #204  
Old 06-18-2007, 17:59
Deni's Avatar
Deni Deni is offline
Member
 
Join Date: Jul 2006
Location: Bp
Posts: 1,097
Activity: 0%
Longevity: 97%
Default

Quote:
Originally Posted by rexa View Post
szerinted ha lóval lépsz fel hányszor ütnek be míg max 1x tudsz szembemenni?
az meg teljesen mindegy hányszor fordul elő. Ha veled történne meg már érdekelne
Remynél a pont..

sztem az igazat megvallva egyszer sem..
__________________
My eyelids sink into the blackened canvas where the dreams are painted






The Silent Enigma (#186138)
DugóTündér (#580934)
Goth*Angel (#156003)
MalloryKnox (#62)

Reply With Quote
  #205  
Old 06-18-2007, 17:59
Zsáni's Avatar
Zsáni Zsáni is offline
Member
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 1,389
Activity: 0%
Longevity: 95%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szamoltam kicsit, ha mar senki nem tette.

Nezzuk:

fellep 4 gnom, 45% barakk, 10% torony, ij elit, tanyasan.

adott 4 ork.

Legyen mindenki tudos.

A 4 ork a 4 gnomot 70% tamadobarakkal _sem_ tudja klanban beutni. (azonos katmoralnal).

Es akkor meg szembemenetelrol nem is beszeltunk...
köszönjük szépen a számolást
__________________
Az élet szar
De szarból is lehet várat építeni
Reply With Quote
  #206  
Old 06-18-2007, 18:02
Gyula's Avatar
Gyula Gyula is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Location: Oroszlány
Posts: 1,738
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Quote:
Originally Posted by rexa View Post
szerinted ha lóval lépsz fel hányszor ütnek be míg max 1x tudsz szembemenni?
az meg teljesen mindegy hányszor fordul elő. Ha veled történne meg már érdekelne
Mindjárt sirok, annyi hülyeséget összehordasz. Szerinted hányszor ütnek be 24óra alatt? Elárolom, téged minimum 24szer ha nem tartod titokban hogy melyik orival mikor lépsz fel az A-ba!

Nem értem miért kell csőlátással rendelkezni. Nem egy számoló és tervező excell tábla vagy progi van. Szint lépés előtt tervezd meg az országod, ha négyen is léptek és együtt akartok maradni, szervezzétek meg a lépési sorrendet.
Gnómot elfet, óriást nem oylan egyszerü beütni mégha saját magát eteti is. A másik három meg léphet tanya nélkül is akár. Ha az első tagot előre küldik.
__________________
Sex, Drog és Rock and Roll

Gyulaword (#79796)
Reply With Quote
  #207  
Old 06-18-2007, 18:14
-Fegya-'s Avatar
-Fegya- -Fegya- is offline
Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,590
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

Rossz irányba megy szerintem ez a vita. Abszolut nem érdekel, hogy ki milyen ügyesen védte meg magát, amikor fellépett. Az sem érdekel, hogy be lehet-e ütni egy frissen fellépett négyes szövit klántámadással.
Az érdekel, hogy nincsenek egyenlő feltételek, mert az egyik piacozhat, a másik nem. Ezért hátrányba van az, aki egyéniben védelem alatt áll. Ezt a hátrányt a szabályok okozzák és nem a játékos ügyetlensége, tehát logikus, hogy változtassunk a szabályokon.

Különben nem olyan nagy hátrány. Tulajdonképpen az is kielégít, ha az 1A sugó felhívja a figyelmet arra, hogy vigyázat, bár védelem alatt állsz, klánnal támadhatnak.
__________________
Egér a sajton... (#3744)
Reply With Quote
  #208  
Old 06-18-2007, 18:18
rexa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Remedy View Post
Szamoltam kicsit, ha mar senki nem tette.

Nezzuk:

fellep 4 gnom, 45% barakk, 10% torony, ij elit, tanyasan.

adott 4 ork.

Legyen mindenki tudos.

A 4 ork a 4 gnomot 70% tamadobarakkal _sem_ tudja klanban beutni. (azonos katmoralnal).

Es akkor meg szembemenetelrol nem is beszeltunk...
akkor számoljuk ki 1000 hekin 1 országra...

gnóm: 21k elit 6k ij toronyban 30 % toronyvédelem
ork: 36400 paci

nálam az ork nyer
de cáfoljatok meg ha rosszul számoltam...
Reply With Quote
  #209  
Old 06-18-2007, 18:24
Grabi Grabi is offline
Member
 
Join Date: Mar 2006
Location: Bp.
Posts: 1,634
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default

támadó 36400*6*1.3*1.45= 411684

védő (21000*5+12000*6)*1.3*1.55= 356655.

jelentem nekem is.
__________________
Hüpp-hüpp-hüpp barbatrükk (#316178)
Elkapom a grabancodat! (#355763) ANARCH
Barrigon (#64904)
Y Ddraig Goch (#428537)
Reply With Quote
  #210  
Old 06-18-2007, 18:33
rexa
Guest
 
Posts: n/a
Activity: 0%
Longevity: 0%
Default

Quote:
Originally Posted by Hüpike View Post
támadó 36400*6*1.3*1.45= 411684

védő (21000*5+12000*6)*1.3*1.55= 356655.

jelentem nekem is.
köszönöm szépen a számolást
Reply With Quote
Sponsored Links
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Kezdeti csoportválasztás Reni Segítség 28 02-13-2006 11:08
Ország kezdése Setkiller Segítség 27 02-05-2006 19:03


All times are GMT +1. The time now is 18:00.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu