No mivel ez egy startégiai játék, én azt támogtaom, hogy alapvetően ütésekkel nőjjenek az orik.
olyankor van gond ha nincs a közelben üthető ori, ebben az estben nem árt ha lehet fedezni könyebben.
szerintem az alsóbb csopokban a viszonylag magas katona árak miatt egész jól működik, aki akar hadi és üt, a varis-tolisok meg fedezgetnek.
elérhetővé kell tenni az 1/A top30ba való bejutást is fedezéssel, mert van akinek nincs ideje..
mindezen problémák figylembe vételével a javaslatom valami ilyesmi lenne:
a felfedetzéshez szükséges katona mennyiség (és pénz?) a következőképp változzon:
minden szinten minden ori a mostani feltételekkel fedezhesse fel az első 2000 hektárját ( tök mind1 ezt a 2000 hekit 500 vagy 5000 hekin akarja elhasználni)
innentől kezdve viszont 1000 hektáronként 100 katonával nőne a szükséges katona mennyiség hekinként.
azaz, 2-3000 hekiig 325 katona
3-4000 425 katona
4-5000 525 katna
5-6000 625
stb.
ehez csak annyi kell, hogy be kell kerülnie a játékba "felfedezett terület nagysága =x" tényezőnek.
(ez a -felfedezés- oldalon bőven el is fér)
annyival jobb mintha konkrét területhez kötjök, hogy aki tényleg arra akarja használni a felfedezést, amire való (átvergődni olyan pontlistarészeken ahol nincs üthető ellenfél) az bármikor fel tudja használni.
vélemények?
Last edited by wand; 10-02-2006 at 18:54..
|