Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Fejlesztés > Megvalósult javaslatok
Register Stats Members List Today's Posts

View Poll Results: Melyik változatot szeretnéd a játékban látni?
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő 2 3.03%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 12 körre nő 3 4.55%
A klán ki- és beléptetési ideje 1 körrel nő, és ugyanabba a szövetségbe való visszalépés 24 körre nő 30 45.45%
Ne változzon semmi, csak akkor, ha befejeztem a termelést, és én is szeretnék klánban ütni 2 3.03%
Ne változzon semmi, stratégiai játékban a menekülés lehetőségét tényleges stratégiának gondolom 29 43.94%
Voters: 66. You may not vote on this poll

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #11  
Old 11-15-2009, 00:13
Kutyuleee's Avatar
Kutyuleee Kutyuleee is offline
Member
 
Join Date: Jan 2007
Location: Budapest
Posts: 2,965
Activity: 0%
Longevity: 94%
Default

[quote=Ghosti;229274]
Quote:
Originally Posted by Kutyuleee View Post
Ghosti minden változás, ami késlelteti a pontlistán a mozgást nem változtat a védő helyzetén. a ráállás ugyanúgy 1kör alatt történik, csak max 2-3-4-24körrel elötte kell elinditani. Ha pedig számit a védő a ráállásra, akkor nem kell megvárni mint a sült galambot, mert lehet le fel mozogni a pontlistán amit viszont elfogadhatónak tartanék, hogy ha egy klán támadott semilyen tagot ne tudjon bevenni 12-24körön át, így nem tud elmenekülni a pontlista egy védett szegmensébe. 24 kör alatt egy klán bőven áttud épülni támadásra, vagy védekezésre.

Ezzel te azt mondod hogy a tamado szovi rad mozdulhat, de a vedo nem mozdulhat meg egy bizonyos ideig, csak beszedheti a vedo egysegeket meg talan felhuz tobb tornyot? Ez mar igy van ha a sereg elindult most is, mert olyankor mar keso letenni tagot. Es mi van ha a tamado sereg meg nem indult ki, de a tamado leereszkedett mar de meg kell varni a 24 orat mielott tamadhat, mert ugye ugy lenne igazsagos; akkor ha a vedo mozdulhat, akkor az is lepakol valakit, erre a tamado habar letelt az ido de mar nem eri el akkor megint letesz valakit, a vedo ugyszinten, meddig menne ez? Ameddig megint csak 1-2 tag maradna? Ezzel megoldottuk az eredeti problemat? Mert szerintem nem, csak meghosszabbitod hogy meddig tart.
ez nem egészen így van... ez csak akkor lenne igaz, ha a 2 klán országai homogének lennének. ha a védő kirak 1 orit is a ráállásra, már el van cseszve, csak akkor tud ráállni a támadó, ha van egy ugyanakkora orija mint akit kirakott a védő... viszont ha már kiraknak vkit és erre nem figyelnek akkor meg így jártak és megérdemlik...

nem szabad elfelejteni,hogy a támadó mindig kockáztat. Az a baj, hogy a legtöbben nem is értik meg,hogyha kiszursz egy ráállást szinte nyert ügyed van. a támadó általában közel full sereggel jön és alig marad otthon védelme,simán szembe tudsz menni 2-3 kisebb sereggel úgyhogy nem vszinü hogy koptat az ellen, ha jól inditasz. és ha emellé még alá is bontasz akkor nem hogy nem vesztesz földet, hanem nyersz is jó sokat rajta. a támadónál mindig ott az a rizikó, hogy az ellenfél tudja,hogy ki fog jönni.
A téma miatt induljunk ki az alapszituációból: észreveszel egy ráállást a klánodra. illik tudni egy rendes klánnál,hogy a klán mekkora sereget képes megfogni. ahogy azt is,hogy melyik klánnak mennyi infója lehet rólatok. a másik klánról is van némi elképzelésed, így betudsz lőni egy sereget amit küldeni fog. mit csinálhatsz:
1, kidobsz pár tagot és alszol tovább.
2,megprobálsz kiszámolni egy max védelmet amit otthon hagyhatnak és erre szembe küldesz 1-2 sereget és alá bontasz.
3,úgy érzed védeni tudjátok és kivéded. ezekután még a védés mellett megprobálhatsz ráállni a támadóra és kisérni.

Ha egy klán jól müködik az utobbi 2esetből legalább az egyik megvalósitható 99,9%-ban. az a 0,1% csak akkor van, ha vmiért nincs bent elég egység vagy kp a klánban. de ilyen esetek nagyrészt a klán rossz egység és piac "managmentje" miatt következhetnek be.
Természetesen a fent leirt lehetőségek az extrémen termelő klánokra nem igazak.
Ha azt az érvet hozná fel vki,hogy de nem lehet mindig ott mindenki a gépnél, az gondolkodjon el azon,hogy mennyire tisztességes kirakni vkit a klánból aki nem is tud róla, mindezt minden komolyabb indok nélkül?
__________________
Az élet olyan mint 1 simson, ha nem megy be kell rúgni



Reply With Quote
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Rúnatermelés módosítása Steve Elvetett javaslatok 185 07-16-2007 14:24
A wapos történő játékkal kapcsolatos jó tanácsok werden Segítség 20 05-22-2007 23:07
Piaci belépések nullázása, Aréna fordulózárása Ati Fontos bejelentések 0 10-30-2006 12:23
Személyiségek módosítása Walron Elvetett javaslatok 6 06-14-2006 09:07


All times are GMT +1. The time now is 20:55.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu