Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Általános beszélgetés Hódítós témákban
Register Stats Members List Today's Posts

Általános beszélgetés Hódítós témákban Hódítós témák, amik máshova nem férnek

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Old 08-03-2008, 18:25
Remedy Remedy is offline
Senior Member
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 5,907
Activity: 0%
Longevity: 99%
Default Baráti országok - minek?

Sziasztok!

Eloszor kezdenem magaval a sugoidezettel.

Baráti országok

Az országok egymáshoz való viszonyát sok tényező befolyásolja. Ha két ország egymással baráti viszonyban van, akkor a közöttük történő ártó akciók kevésbé hatékonyak.

A baráti viszony nem beállítható, ez a játék során automatikusan alakul ki, illetve szűnik meg. A közös szövetségben eltöltött idő például erősíti az országok közötti baráti viszonyt, valamint érvényesül "az ellenségem ellensége a barátom" elv is.

A baráti viszony egy folyamatosan változó érték, idővel elkopik, bizonyos körülmények (például közös szövetség) megléte mellett erősödik. Az egyes országok közötti baráti viszony nem publikus, és semmilyen módon nem tudható meg.

A baráti viszony nemcsak az egyes országok egyéni kapcsolataira, de a szövetségi csatákra is hatással van. Sikeres szövetségi támadás alkalmával a foglalt föld mennyiségét a résztvevő országok baráti viszonyainak átlaga is befolyásolja.




Na most. Azt teljesen megertem, hogy ha egy szoviben vagy vkivel, akkor ez azert van, hogy az esetleges jksz kezdemenyt elfojtsa.

De amugy nem latom ertelmet, plane a klancsatakat is belekeverni...
Es a sugo nagyon szukszavu, gondolom pl a klanmnt is erositi ezt a viszonyt.

De minek? Ha vkivel klanmntm van, az nem a baratom, csak ideiglenesen nem bantjuk egymast. Ha ugy dontunk, hogy harcolni szeretnenk, akkor mit tegyunk?

Tok jo, belefektetunk csomo penzt, idot, energiat, es 0 hekit utunk a masik klan tagjan, vagy az egesz klanon... Ertelme sincs belekezdeni se.

Ugy gondoltam, az egesz jatek a kiszamithatosag fele torekszik, nos, ez egy olyan dolog a hoditoban, ami abszolut nem az.

Persze azt is lehet mondani, hogy minek kotsz mnt vkivel, ha kesobb harcolni akarsz vele - nos azert, hogy ne kelljen arra kelned, hogy a szobeli mnt ellenere szepen bevertek...

Tudom, hogy sokan szeretnenek latni pl harcot a ket top klan kozott - szerintem ez emiatt a szabaly, es az informaciohiany miatt pl eselytelen.

Hallottam, hogy pl angolban 0 hekik lettek utve felbomlott klanmntk utan. Persze errol semmi infot nem lehet megtudni, benne van a sugoban is.

Szoval nem ertem ez az egesz mire jo, en csak azt latom, hogy rossz.

Ti mit gondoltok?
__________________
Remedy
Reply With Quote
The Following User Says Thank You to Remedy For This Useful Post:
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Baráti országok Druida Segítség 114 05-13-2008 08:14
Baráti országok Synkel Segítség 9 10-25-2007 17:01
Admin álltal áthelyezett országok indoklása! Mackosajt Általános beszélgetés Hódítós témákban 15 12-11-2006 21:09
Azonosítatlan országok törlése Ati Fontos bejelentések 0 07-17-2006 16:38
Országok szét és összekapcsolása. Gyula Elvetett javaslatok 1 06-19-2006 19:28


All times are GMT +1. The time now is 22:20.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu