Hódító / Queosia forum
Hódító / Queosia forum
http://queosia.com
http://hodito.hu

Go Back   Hódító / Queosia forum > Hódító / Queosia forum > Hódító > Általános > Segítség
Register Stats Members List Today's Posts

Segítség Ha elakadtál, és nem tudod hogyan indulj, vagy hogyan tovább, írd meg a kérdésed itt, és a tapasztaltabb játékosok segítenek.

 
 
Thread Tools Search this Thread Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Old 01-31-2008, 10:36
BigPi BigPi is offline
Member
 
Join Date: May 2007
Posts: 204
Activity: 0%
Longevity: 93%
Default Több funkciós épületek müködése ember hiány esetén

A játékban előfordulnak általam több feladatúnak nevezet épületek. Melyek rendelkeznek elsődleges és másodlagos feladatokkal az én értelmezésem szerint.

Eddig úgy gondoltam, ha ezek az épületek nem működnek, akkor az elsődleges tevékenységüket nem végzik el, ahogy a súgó is utal rá. Ellenben a másodlagos feladatukat tovább folytatják. Ebben az elképzelésemben tovább erősített a bankokról szóló állásfoglalás.

Most kétségeim támadtak egy másik topick miatt, ezért úgy döntöttem, hogy tisztázom a helyzetet. (http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2710)

A következőkben felsorolom a több feladatú épületeket. Az 1-es számmal mindig az alap feladat lesz jelölve a másodlagost 2-essel, jelölöm. Mindegyik mellé oda írom, hogy ember hiány esetén szerintem melyik funkciója működik, vagy nem.

Bank: -1 (megfelelő pénzmennyiség esetén a kereskedő személyiségnél kamatozzon) emberhiány "emh" esetén nem működik "0"
-2 (a bankok számától függően védi a bent lévő pénz bizonyos százalékát) emh működik "I"

Kocsma:-1 (tolvajok lakhelye- ha nem működik elmennek a tolvajok-) emh "0"
-2 ( a köz és katonai morál javítása) eddig úgy gondoltam, hogy emh "I" . Egy másik topic szerint pedig emh "0".(http://forum.hodito.hu/showthread.php?t=2710)

Templom:-1 (varázslók lakhelye- ha nem működik elmennek-) emh "0"
-2 (rúnatermelés- a súgó szerint mind kettő elsődleges feladat hát nem tudom) még nem volt nem működő templomom, ezért emh "0"
???

Kórház: -1 (300 emberenként +1%-os népesség növekedés) emh "0"
-2 (betegség gyógyítása) emh "0" . Bár reménykedek, hogy ebben tévedek.
???

Őrtorony:-1 ( torony bonusz adása) emh "0" ??? Ilyen kor úgy kell tekinteni a tornyokra mint egy nem működő bányára ???, vagy csak 2*-es, vagy 3*-os szorzót nem szabad figyelembe venni?
-2 (védelem során az íjászoknak lőpozíciót biztosít) emh "0"

Komoly kétségeim támadtak. A másodlagos feladatokról szóló elképzelésem bár logikusnak tűnik, ha bizonyos épületeknek nem rendelkeznének két elsődleges feladattal.
Remélem közösen végérvényesen tisztázni tudjuk ezeket a dolgokat!
Sponsored Links
 


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT +1. The time now is 04:04.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Design partly based on Hódító's design by Grafinet Team Kft.

Contents and games copyright (c) 1999-2020 - Queosia, Hódító

Partnerek: Játékok, civ.hu